5.BÖLÜM:ALP...

79 23 14
                                    

Arkadaşlar lütfen oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin bana destek olun.Sizleri seviyorum.:)))Yastığımın altında titreyen telefonum sayesinde gözlerimi araladım.Bugünün cumartesi günü olduğunu hatırlayarak yastığımın altına kafamı koydum.Amacım uyumaktı zaten okula gitmek ezziyet gibi geliyordu.Bide yarın burslu sınavım vardı.Heyecanlı mıydım?...Kesinlikle.

Bugün Melis'ler ile dışarı çıkıcaktık.Ama ondan önce işim vardı.Yatağımda doğrularak banyoya ilerledim.Kısa duşumda şeftali aromalı jelimi sürmedende çıkmadım.Kısa duşumdan çıktıktan sonra bornozumu giyip odama ilerledim.

İç çamaşırlarımı giydikten sonra altıma lacivert dar pantolonumu ve üstümede kırmızı kazağımı geçirdim.Aynanın karşısına geçerek saç kurutma makinesiyle saçlarımı kurutup yan taraftan örgü yaptım.Eyelenier ve rimel ikilisini sürdüm.Sade makyaj tercihimdir.Aynadaki görüntüme memnuniyetle bakarak telefonumu alıp odamdan çıktım.

Mutfağa geldiğimde teyzem kahvaltı yapıyordu."Günaydın"dedim neşeli sesimle."Günaydın bitanem"dedi o melek sesiyle teyzem.Masaya oturup kahvaltı yapmaya başladım.Kahvaltı yaptıktan sonra teyzeme masayı toplamasında  yardım ettim.

Teyzeme dışarı çıkacağımı haber vererek.Kırmızı vanslarımı ayaklarıma geçirerek evden çıktım.Otobüs durağına geldiğimde otobüste gelmişti zaten.Otobüse bindiğimde boş bir yer vardı oraya oturdum.Kulaklığımı çıkararak telefonumdan (Chiristina Aguilera&Say something) şarkısını dinlemeye başladım.En sevdiğim şarkı buydu.

Ben küçükken babam bana şarkı söylerdi.Babamın sesi çok güzeldi çünkü müzik öğretmeniydi.Annemde edebiyat öğretmeniydi çok başarılıydılar takii o kazanın olduğu zamana kadar...

Otobüse bir tane yaşlı teyze binince hiçbir tane genç o koca kıçını kaldırmadı.Teyzeye yer vermedi.Daha gidiceğim yere kadar vardı ama yerimden kalkarak teyzeye yer verdim.Teşekkür ettikten sonra oturdu.Bir süre sonra geldiğimi anladım.Zaten ayakta durmaktan ayaklarım ağrıyodu.

Otobüsten indikten sonra Ceza Evine doğru yürüdüm.Çok heyecanlıydım.Bir süre sonra beni görüşme odasına aldılar.O günü hatırladıkça gözlerim doluyordu.
-Geçmiş zaman-
Alp ile beraber sahilde yürüyorduk.O şakalar yapıyor ve beni güldürüyordu.Onu seviyordum.Seviyor muydum?...Emin değildim.Sadece onun yanında olunca kendimi güvende hissediyordum.Huzurla doluyordum.Bana aşık olduğunu biliyordum.Ama belli etmiyordum.Bir süre sonra beni eve bırakmayı teklif etmişti bende kabul ettim.Eve giderken korkunç görünen dar bir sokağa girdik.Sokak karanlıktı ve sisliydi.Fazla...Korkmuştum doğrusu.Kenarda iki tane adam ellerinde bira şişeleriyle bize doğru gelmeye başladılar.Sarhoştular.Korktum.Alp'in koluna yapıştım.Oda korktuğumu anlamış olacak ki beni arkasına sakladı."Oo bakalım burada ne varmış?"diyerek bana yaklaştı."Yaklaşma lan kötü olur!"diyerek uyardı Alp.Ama adam iyice yaklaşınca Alp adamın burnuna kafa attı.Adam acı içinde inlerken diğer adam kollarımdan tutup kendisine çekti.O anki ani hareketle adamın kasıklarına geçirdim.Yere düşerek inledi.Salak.Alp beni tutup oradan uzaklaştırmaya başladı ama adam bıçak çekti.Ne yapıcağımı bilmiyordum.Ya Alp'e birşey olursa.Adam ani hareketle bıçagını Alp'e yöneltti ama Alp kurtuldu.Sonra Alp adamın bileğini bükerek bıçagı aldı.Adam birden Alp'in üstüne atlayınca bıçak adama saplandı.Ben sadece...şok etkisiyle ağlıyordum.O an ne olduysa polisler ambulanslar geldi.Polisler ifade aldı.Ama adam şikayetçi oldu.Alp'te hapse girdi.Güvendiğim ve yanında huzur dolu olduğum Alp hapse giricekti.Hıçkırıklarla ağlıyordum.Sarıldık.Gitmeden önce söylediği kelime 'Seni Seviyorum'oldu.O gidince kendimi boşlukta gibi hissettim.'

-Şimdiki zaman-
O olayı hatırlayınca gözlerim doldu.Hayır ağlamicaktım.Kapı açıldığında düşüncelerimden ayrılıp dikkatimi oraya verdim.Alp gelmişti işte karşımdaydı.Ayağa kalkıp ona sarıldım.Ama o sarılmadı sadece kokumu içine çekti.Ondan ayrıldığımda yüzüne baktım.Hićbir ifade yoktu.

-CADI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin