SERSERİ

206 6 3
                                    

Multimedia Buse

Şarkıyı dinleyin ;)

Buket'in sert bir şekilde dürtmesiyle uyandım.Elimde olsa hiç uyanmayacaktım.Gözlerimi zorla açtım ve güneşin gözlerimi yakmasına izin verdim.Derin bir nefes alarak yatakta doğruldum.Buket başucuma geçmiş oturuyordu''sonunda kalkabildin dün gece neler oldu haberin yok''dedi.Dün gecee..Dün gece Buket ortalarda yoktu ve kabus görmüştüm kalktığımdaysa Eray odamdaydı ve beni izliyordu.Uyku sersemliğini üstümden attıkça ve bilincim yerine geldikçe hatırlamaya başlamıştım.Karşıma geçmiş ben serseriyim deyip çıkıp gitmişti.Bende arkasından öylece bakakalmıştım.Gerçekten normal bir çocuk değildi camdan girip kapıdan çıkıyordu ne yaptığı belli değildi.Omuz silkip Buket'e

''Ne oldu yemekhanedeki bütün yemekleri yedin heralde tüm gece yoktun''dedim.

Yüzündeki ifadede benden bu cevabı beklemediği belliydi.Gözlerini devirdi ve off Buse der gibi baktı.

''Hayır bir çocukla tanıştım yemekhanede çarpıştık ve çarpışınca tepsilerimiz yere düştü o anda da bir elektriklenme oldu''dedi.

Barışa noldu dememe kalmadan ''Barışı sorcak olursan sarmaş dolaş bir kızla görmüş kuzenim hafta sonu yani artık onunla işim olmaz yeni aşklara yelken açıcam''dedi.Bende konuyu değiştirmek için''normalde çarpışınca kitaplar falan düşer öyle değil miydi?''dedim.Buket gülerek''bizim farklı oldu işte ama görmelisin çok yakışıklıydı sonra yemekhaneden çıktık ve biraz yürüyüş yaptık adının Aras olduğunu söyledi.Adı bile çok havalı''dedi.Allahım şimdi ölcektim ben dün gece serserinin tekiyle uğraşırken hanımefendi Arastan bahsediyordu.''Hemen kendini kaptırma bir kere kim neyin nesi bir öğren''dedim.Buket''tabiki kim olduğunu öğrenicem yine buluşmak üzere ayrıldık neyse ben bir duşa gireyim''dedi ve odadan ayrıldı.

Oda sessizliğe gömülmüştü ta ki karnımın guruldamasını duyana kadar.Acıkmıştım.Herşeyi yiyebilirdim şu an .Dün öğleden beri ağzıma tek lokma bişey girmemişti.Yataktan kalktım ve dolabıma yöneldim camdan hava durumuna baktım dün gece yağmur yağdığını hatırladım,hava serindi.Üzerime rahat yüksek bel bir kot,askılı üzerine hırka giydim.Ayağıma da spor ayakkabılarımı geçirdim.Saçlarımı at kuyruğu yaptım rimelimi sürdüm dudaklarımı da dudak balmımı sürdükten sonra hazırdım.Telefonumu almak için yatağa yöneldim.Birkaç cevapsız aramam vardı,annem aramıştı.Anneme geri dönmek için arama tuşuna basacağım sırada yeni bir mesaj geldi.Numara rehberimde kayıtlı değildi.

''İç çamaşırların çok güzel güzel keşke giyinmeseydin''yazıyordu.Kimdi bu..Hemen kapıya yöneldim ve dışarı çıktım ama etrafta kimse yoktu.Hemen numarayı çevirdim ama o bilindik kadın sesini duyunca kapattım.Mesaj attıktan sonra kartı devre dışı bırakmıştı.Kimse artık..!Olduğum yerde biraz düşündüm bu Eray olabilirdi o sapıktan herşeyi beklerdim.Gecenin bir vakti odama girip izleyenden herşeyi beklerdim.İçime bir nefret hissi doldu oysa geberticektim onu kim sanıyordu kendini şimdi de giyinip soyunurken izlemeye mi başlamıştı.Gerçekten sinirlenmiştim Buket'in arkamdan bağırmasıyla arkama döndüm.

''Napıyosun dışarda kapıyı da açık bırakmışsın odaya biri girdi sandım,ödüm koptu''dedi.Telefonu arka cebime atarken''hiç ya annemle konuşuyodum unutmuşum''dedim.Hiçbirşey demeden arkasını döndü ve içeri girdi bende arkasından odaya girdim.''Hadi ben çok acıktım birşeyler yiyelim''dedim.

''Tamam 10 dakikaya hazır olurum''dedi ve aynanın karşısına geçti.

''Hoca bugün kamp yaptırcakmış Egemen söyledi''dedi.Yatağın üstüne oturdum ve ''zaten kamptayız hocanın kafası iyi heralde''dedim.Buket gözlerini devirerek

KUSURSUZ SERSERİ(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin