4.bölüm

51 1 0
                                    

Uyandığımda Derin yanımda değildi.Yataktan kalkıp banyoya yürüdüm.Yüzümü yıkayıp aynada kendime baktım.Uzun zamandır bu kadar rahat uyumamıştım.Üstümü giyinip aşağı indiğimde mutfaktan sesler geliyordu.Mutfağın kapısına geldiğimde telefonumun çaldığını duydum ama bakmadım.Mutfağa girdiğimde Derin ve Rüya kahvaltı hazırlıyolardı.Biraz dışarı çıkıcağımı söyleyip kapıya doğru yürüdüm.

-Masal bişeyler yiyelim çıkarsın zaten.

-Siz hazırlayana kadar gelmiş olurum akşama misafirler var bişeyler almalıyım.

-Peki.

Evde sıkılmıştım.Ama akşam içinde alışveriş yapmalıydım.Hava çok güzeldi.Tatlı bir esinti saçlarımı ve eteğimi uçuşturuyordu.Öncelikle biraz gezicektim.Nereye gittiğimi bilmiyodum.Biraz yürüdükten sonra YAŞAM CAFFE diye bir caffe çıktı karşıma.Güzel bir yere benziyordu.İçerisi sessiz ve sakindi.Çok hoş papatya kokuyordu.Garsondan bir bardak ılık süt istedim.Garson ılık sütü getirdiğinde caffe biraz daha kalabalıklaşmıştı.Sütümü bitirip caffeden ayrıldım.Markete uğrıycaktım.Yolda kimse yoktu.Biraz korkmuştum.Sonra birden iki adam kolumdan tutup beni zorla bir arabaya bindirdiler.Çok korkuyordum.

-Bırakın beni!!!!! Yardım edin!!!!

-Sesini kes,çok güzelsin ve bundan çok faydalanıcaklar.İyi para edersin sen.

-Bıraaaaakkkkkkk!!!!!

Bana vurmuştu şimdi canım daha çok yanıyordu.Ağlıyordum.Eğer Semih burda olsaydı bunlar olmazdı.Beni bir bara getirdiklerinde bi kaç kişi başıma toplanmıştı.Hepsi birden ben istiyorum diye birbirlerine bağırıyorlardı.Bir kaçıda bana dokunmaya çalışıyorlardı.Birinin bağırmasıyla hepsi sustu.Bağıran kişinin Bora olduğunu görünce çok rahatlamıştım.Beni alıp bardan çıktığında titriyordum.Ayakta duramayıp yere düştüm.Beni kucağına alıp arabasına götürdü.Beni eve götürmesini istedim.Evin kapısını Rüya açınca bana bağırmaya başladı.Merak etmişlerdi.Beni o halde görünce sustu.Derinde bana bakıyordu.Ben hiç bir şey demeden odama çıktım.Hala şoktaydım.Elime günlüğümü alıp yazmaya başladım.

Sevgili Günlük;

Çok korkuyorum.Onu yanımda istiyorum.Semih yerine ben ölmeliydim o kazada.Herşey benim suçumdu.O kaza benim yüzümden oldu.Daha çok ısrar etmeliydim.O arabayı ben kullansaydım şimdi ben ölmüş olucaktım.Nedeeennn?Dayanamıyorum.Artık tek başıma ayakta duramıyorum.Tek dayanağım Semihti.Ama oda üç senedir yoktu.Oda terk etmişti beni.Ailem gibi......

Bağırma sesiyle sıçradım.Günlük yazarken uyuya kalmıştım.Kapıyı açıp aşağı indiğimde Geceyi Boraya bağırırken gördüm.Beni fark edince sustu.Rüya yanıma gelip bana sarıldı.Deniz daha gelememişti.Yanımda Derin karşımda Bora ve Rüya Güneşte ayakta duruyordu.Sinirli olduğu atan şahdamarından belliydi.Bana bakıyordu,kendimi kötü hissediyordum.

-Teşekkür ederim Bora.Eğer sen olmasaydın ben...

-Sus! sakın devamını getirme.Onların dersini ben vericem.

Tam konuşucağım sırada kapı çaldı.Deniz olmalıydı,kapıyı Rüya açmıştı.Deniz içeri girdiğinde heycanlı olduğu çok belliydi.Gelip herkesle selamlaştı.Suratımdaki yaralara bakıp ne olduğunu sorduğunda Gece sert tepki verip sanane demişti.Biraz saygılı olamazmıydı.Masayı hazırlamak için mutfağa gittiğimde akşam için hiçbirşey hazırlayamamıştım.Şuan çok utanıyordum.Ne hazırlasam diye düşünürken Gece yanıma geldi.Elimi tutup suratıma baktı.

-Üzülme pizza söyleriz.

-Ama..

-Aması yok Masal dediğimi yap kendini yorma.

GECE'NİN AYDINLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin