Sabah gün ışığıyla uyanmıştım.Oda temizdi.Rüya temizlemiş olmalıydı.Dün ağlarken uyuya kalmış olmalıydım.Yatağımı toplayıp yüzümü yıkadıktan sonra üstümü giyindim. Aşağı indiğimde Rüya yoktu.Okula gitmiş olmalıydı.Bende ayyakabılarımı giyip evden çıktım.Durağa gidene kadar müzik dinledim.Yarım saat içinde okula gelmiştim.Okula girdiğimde Rüyayı aradım.Kapıya yakın bankta oturuyorlardı.Bora,Rüya ve Boranın arkadaşları.Yanlarına giderken onun elleri belimi sardı.Çok özlemiştim.Bir çığlık atıp boynuna sarıldım.Farkına varmadan attığım çığlık yüzünden bütün okul bana bakıyordu.Utanmıştım ama onun için değerdi.Derini görmeyeli nerdeyse bir ay olucaktı.Telefonda konuşuyorduk ama onu yinede özlüyordum.Semihten sonra bana çok yardımcı oldu.Şimdi oturmuş onu inceliyorumda eve dönmesini istiyordum.Ona sarılarak uyumayı gerçekten özlemiştim.Ama o yatılı bir okula gitmeye karar vermişti.
-Ne işin var senin burda
-Özlemedin galiba gidiyim ben o zaman
-Saçmalama , o kadar özledim ki seni.
-Masal
-Efendim
-Beni eve kabul eder misin ?
-Neeeee, sen yani şimdi gerimi dönüyorsun ?
-Kabul edersen evet
-Gitmemek şartıyla kabul ederim.
-Söz bundan sonra ikinizi yalnız bırakmıycam .Rüya nasıl nerde ?
-Borayla birlikte başka kimle olucak ki
-Anladım.Sen derse girmiycek misin ?
-Aslına bakılırsa hiç istemiyorum ama girmek zorundayım es dersinden not alıcaz bugün.Beni dinlemey gelsene sende.
-Desene kulaklarımın zarı patlıycak hemen pamuk falan bulmalıyım.
-Pisliksin sen ya
Müzik odasına gittiğimizde Rüya da ordaydı.Derini hala görmemişti.Aslına bakılırsa onun gözü Boradan başkasını görmüyordu.Derin ona vurduğunda oda Derine vurdu.Vurduğu kişin Derin olduğunu fark edince önce bağırıp sonra sarıldı.İlk olarak Rüya söyliycekti.Derin yanıma oturuyordu Bora ve arkadaşlarıda yanımdaydılar.Rüya şarkısını bitirdikten sonra gülerek inmişti.Sıra bendeydi.Heycanlıydım ama fazla değil.Sahneye çıktığımda herkes bana bakıyordu.Oturp mikrafonu elime aldım.Şarkıyı söylmeye başaldığımda onu gördüm.Benim kalktığım yere oturmuş beni izliyordu.Bu bakışı dikkatimi dağıtmasına sebep oluyordu.Ona bakmamaya karar verdiğimde hala bana bakıyordu.Şarkının bitmesine az kalmıştı.Şakı bittiğinde Rüya yanıma gelip iyi olup olmadığımı sordu.Evet üzülüyordum ama iyiydim.Derinin yanına geldiğimde Geceyle konuşuyorlardı.Derin beni Güneşe tanıştıracağı sırada Gece tanıştığımızı söyledi.Galiba Derinle iyi anlaşmıştı.
-Derin artık gidelim mi biraz başım ağrıyor da
-Tamam canım
Geceyle tokalaştıktan sonra eve gelmiştik.Rüya sonra geliceğini söyleyip okulda yanımızdan ayrılmıştı.Odama çıkıp üstümü değiştirdikten sonra Derinde odama girdi ve yatağıma uzandı.Bana bakıp beni yanına çağırdı.
-Hadi gelde biraz sarılıyım sana Masal çok özledim seni.
-Derin mutfağa inip birşeyler yapmalıyım hem senin sevdiğin şeyleride yaparım.
-Tamam güzellik seninle yemek yapmayı bile özledim.
Aşağı indiğimde Derin hala yukardaydı.Salata yapmak için malzemeleri dolaptan çıkardığım sıra onu kapıda beni izlerken gördüm.
-Otursana
-Evet Masal hanım benim görevim ne ?
-Salatalıkları doğrayabilirsin.
Salatalıkları yıkayıp doğramaya başlamıştı.Bu sefer ben onu izliyordum.Hepsini eşit doğruyordu.Gerçekten Derin güzel yemek yapabiliyordu.Salatayı bitirdikten sonra masaya oturup yemeğe başladık.Bir kaç dakika sessiz kaldıktan sonra bu sessizliği ben bozmuştum.
-Eeee Derin bey kız arkadaş durumu nasıl ?
-Kız arkadaşım yok,kız arkadaşlarım var.Eğlenmeyi sevdiğimi biliyosun Masal .
-Aslında ben...
-Ne oldu kıskandın mı ?
-Ne kıskanıcam be seni
-Kıskanma güzellik senin yerin bende ayrı.
Biraz sustuktan sonra yine konuşmuştum.
-Derin bizim okuldan bir kız senden hoşlanıyor adı Deniz
-Masal bu çok doğal her kız benim peşimden koşuyor.
-Ya sen nasıl bi pisliksin yani kızla bi konuş daha görmedin belki sende ona karşı bişeyler hissedersin.
-Aşık olmıycağımı biliyosun kızları kullandığımıda ama seni kırmıycam yarın konuşurum
-O zaman yarın yemeğe gelsin.
-Peki bende Güneşi davet ettim hem Boralarda gelir.
-Ne yaptın sen ?
-Duydun işte
-Derin neden bana haber vermedin
-İşte şimdi oldu haberin.
Bir kaç dakika suratına baktım sırıtyordu.Yemeği bitmişti.O mutfaktan çıktığında bende masayı toplayıp bulaşıkları makinaya koydum.İşim bittikten sonra salona geçtim.Orda değildi.Odama çıktığımda yatağıma uzanmış tavana bakıyordu.Dolabı açıp pijamalrımı aldım.Banyoya gidip giyindikten sonra odaya geçtim.Tekli koltuğa oturup günlüğü elime aldım.Yazmak istiyordum.Yazmadan önce Derine baktım,gözleri kapalıydı.
Sevgili Günlük ;
Bugün ses sınavı iyi geçti ama mükemmel değildi.Gece dikkatimi çok dağıtıyordu.Bugün Derin gelmişti şuan odamda ve atağımda uyuyordu.Çok masum ve sakin.Semih.....
Kapının açılmasıyla yerimden sıçramıştım.Rüyanın öyle bir girişi vardiki odaya Derini bile uykusundan uyandırmıştı.Hepimiz yatağımda oturuyorduk.Rüyaya Denizden bahsettiğimde sevindi.Çünkü Deniz çok iyi bir kızdı hemde güzeldi.Derini onunla paylaşabilirdim.Galiba....Rüyanın uykusu geldiğinde odasına gitmişti.Bende yorulmuştum.Derin yatakta uzanmış bana bakıyordu.Yanına uzandığımda beni kendine doğru çekip sarıldı.Onun yanında korkmuyordum ve özgür hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN AYDINLIĞI
Teen FictionYaşamak ne demek sen biliyor musun? Çünkü ben bilmiyorum.Yaşama sevincimi,nefesimi kaybedeli 3 sene olmuştu. Bitkisel hayattaymışım gibi.Gülüyorum,yürüyorum,konuşuyorum.Ama nefes alamıyorum.onu çok fazla özlüyorum. Kalbimde derin bir yara çarpmıyor...