martin
Když jsem se probral, druhá polovina mojí postele byla prázdná, nikdo na ní neležel.
Opatrně jsem se zvedl a šel jí hledat.
Kuchyň byla prázdná, stejně jako koupelna.
"Nela šla domů, její máma něco prej potřebovala, prej se vrátí" řekl Tony.
"aha" odpověděl jsem mu, tohle je divný. Řekla by mi to.
Vzal jsem svůj telefon z nočního stolku a vytočil její kontakt.
Má vyplej telefon.
Tohle je ještě divnější. Nervozitou jsem se začal procházet po pokoji.
Na stole ležel papír nadepsanej mým jménem.
Otevřel jsem ho a začal číst.
Ahoj
Ani nevíš jak moc se mi to nechce psát. Sedím u tohohle stolu brečím nad tímhle dopisem a sleduju jak spíš.
Předem ti chci říct že ti strašně moc děkuju za všechnu tu radost kterou jsi mi dal do života. Za všechny krásný momenty a zážitky co jsme spolu prožili. Za všechny dobrý i zakázaný věci co jsi mi ukázal. Hvězdy nám ale asi nepřáli naše nikde nekončící štěstí. Nechci aby sis myslel že mám jinýho. Tak to není a nikdy nebylo. Taky nechci aby jsi mě hledal nebo jen zkoušel hledat. Jsem v pořádku jen trošku ubrečená z toho co teď bohužel musím udělat. To kde jsem ví jen moji rodiče a ani jeden ti to neřeknou. Promiň mi to prosím. Bude to takhle lepší. Už nějakou dobu jsem přemýšlela jak ti tohle všechno řeknu ale jsem moc slabá abych ti to řekla do očí. Abych se ti prostě podívala do tvejch krásnejch očí a řekla ti pravdu. Takže jsem prostě jen utekla z tvého bytu zatímco jsi spal. Nezasloužím si odpuštění já vím. Bude to teď bolet a já nechtěla aby to bolelo ještě víc. Seš úžasnej kluk a zasloužíš si lásku která nebude tak slabá s nebude ti lhát. Zasloužíš si lepší holku než jsem byla já. Já si nezasloužila tebe a ty sis nezasloužil tohle chování od člověka kterýho jsi miloval. Zkus na mě teď prosím zapomenout. Klidně to všechno vypiš do tracků a napiš to jak jsem tě pojebala. Protože je to pravda. Děkuju za ty krásný bars, co jsi o mně napsal. Ať už v čistý nebo milionu vět nebo dalších tracích. Promiň mi tohle všechno prosím.
Víš doufám že se nám dvoum splní to co jsi napsal v tracku čas pro Verču.
Že se někdy uvidíme až budeme jiný.
Miluju tě Martine.S láskou, tvoje Neli.
Tohle nemůže bejt pravda. Ona mě zradila.
Cejtil jsem se strašně moc podělanej.
Holka kterou jsem miloval mě nechala a vlastně bezdůvodně.
Jak? Jak mám teď na to všechno zapomenout. Zapomenout na holku, kterou jsem miloval, která byla to všechno co jsme na světě potřeboval.
Co mám dělat s plánem na dovolenou v Chorvatsku.
Zapl jsem počítač a během čekání stále očima tikal na řádcích dopisu.
Byly na něm skrvny od slz zbarvené do černa řasenku, kterou si včera zapomněla smejt.
Najel jsem na složku s názvem Babyface.
Ep, který budu v létě vydávat.
Byl na něm track, kterej byl pro ní.
Vzal jsem si sluchátka a pustil si to.
Poslouchal jsem každý slovo co jsem v tom tracku řekl, to jak moc zamilovanej jsem do ní byl a jsem.
Jenže ona je pryč a už se nevrátí.
Po mojí tváři se skutálela slza. Slza pro holku, kterou jsem miloval.
...
"Marťas ?" zaklepal na dveře můj spolubydlící.
"no ?" otočil jsem se ke dveřím.
"kde je Nela? Mně říkala, že přijde" zeptal se.
Nádech Martine, tohle zvládneš.
"už se nevrátí" šeptl jsem a podíval se na zem k posteli, kde ležela její náušnice.
"však ste měli bejt dneska spolu" opřel se o futra.
"co se stalo ?" došel ke mně blíž, když jsem neodpovídal.
"můžeš si to přečíst sám" podal jsem mu do ruky ten papír.
Vaše El..
ČTEŠ
Poslední drink, poslední slovo
Fanfiction"vás dva uvidim, až se mě u matury zeptaj na obraz Doriana Graye" začala jsem se smát. "no vole, tak to hodně rychle pohoříš" řekl se smíchem. "já bych to bral" přidal se k nám jeho brácha.