Capitolul 2

70 0 0
                                    

E sâmbătă după masa. Am lenevit toată ziua și abia așteptam sa se facă ora 19 sa ies in oraș cu gasca. Leah a găsit un motiv de petrecere și ne-a strâns pe toate.
M-am imbracat cu o fusta scurta, neagră, de piele, un maiou alb și am aruncat o cămașă de blugi peste. Parul mi l-am strâns intr o coada la baza gâtului, și mi-am aplicat un ruj roșu. Mi-am pus și bocancii in picioare, am luat telefonul și geanta și am plecat.
Locul unde ne vedem e un pub mic, nou deschis. Nu am mai ieșit de ceva vreme și simteam nevoia de o evadare.
Ajung in fata localului și le vad pe fete.
Leah poarta o rochița lejera, intr un verde neon, care se potrivește personalității ei efervescente.
Irisha, cea mai classy dintre noi, poarta un costum larg, negru la care a asortat niște stiletto roz neon.
Iar Izzie poarta niște boyfriend jeans rupți, cu o cămașă larga si sneackers in picioare.
Suntem atât de diferite, dar le iubesc atât de tare. Le privesc si sunt mulțumitoare pentru ele.
Facem contact vizual si pe fata lor se arată zâmbete largi.
"Cine e gata sa petreacă in seara asta?", le întreb, ridicând mâinile in aer si făcând mișcări de dans.
Radem toate la unison si intram in local.
Masa noastră e retrasa, dar tot conceptul pub ului este in stilul acesta. Fiecare masa este într-un separeu si ofera intimitate. Luminile nu sunt puternice, fiind totul semi-obscur.
E și un ring de dans, nu foarte mare și un DJ care mixează ceva muzica buna.
Comandam niște băuturi și ne așezăm la masa.

"Abia așteptam sa va întâlnesc pe toate. Imi era dor sa ne vedem in formula asta.", zice Leah și ridica paharul in semn de toast.
Ridicam paharul și noi, după care dam pe gat băutura. Mai comandam un rând, care are aceeași soarta ca primul. Începem sa povestim fiecare de noi și fara sa ne dam seama, ajungem sa fim amețite.
DJ ul tocmai a pus o piesa buna și le zic fetelor ca ar fi o idee buna sa ieșim sa dansam.
Nu ma contrazice niciuna și in câteva secunde suntem pe ring.
                                                                                         ***

Intru in pub-ul mic, cu lumina difuza și muzica buna. Nu este genul meu sa ies in weekend, prefer sa citesc sau sa lucrez la proiectele începute, însă astăzi unul din colegi de liceu s-a întors in oraș și a insistat sa ieșim.
Scanez puțin pub-ul și îl vad pe prietenul meu deja la masa. Ma îndrept spre el, dar in momentul ăla am văzut-o pe ring.
Dezinvolta, cu mâinile in aer și capul pe spate, mișcându-și soldurile pe ritmul muzicii. Zâmbetul ei e larg și își arunca ocheade cu o alta fata de pe ring. Se apropie de ea si încep sa danseze mai lasciv, mângâind-se si si trăgându-se una pe cealalata.
Arată fenomenal cu fusta scurta, care ii pune in valoare picioarele lungi si tonifiate. Maioul alb, i se mulează pe sâni si ii evidențiază pielea bronzata.
"As vrea sa fiu eu in locul fetei cu care dansează, sa fiu eu cel care o atinge si care ii simte pielea sub palme", imi răsare de nicăieri in minte.
Sienna mi s-a părut întotdeauna o femeie frumoasa si ușor sexy, însă felul ei împiedicat m-a determinat sa o vad mereu ca pe o sora mai mică. E jucăușa si are mereu glumele la ea, e inocenta si efervescenta.
Rămân si o urmăresc cum dansează. La un moment, dat se depărtează de prietena ei si începe sa danseze singura, atingandu-si lent și senzual soldurile cu palmele, urcând pe talie, pe sâni, ii strange ușor in maini, urca si se opreste pe gat, isi lasa capul pe spate si isi ridica mainile in aer, miscandu-le in ritmul muzicii. Gura i se deschide intr-un hohot de ras si se uita complice la prietena ei. Incep sa rada cu pofta, se apuca de brat si coboara de pe ring, impingandu-se catre masa una pe cealalta.

Imi scutur capul si incerc sa mi eliberez mintea de imaginea ei dansand.

"Ce naiba te-a apucat? De cand te gandesti la Sienna in felul asta?", ma intreb bulversat si infierbantat de cele ce vazusem.

Ajung la masa prietenului meu, care este situata opus de masa lor. O pot vedea pe Sienna cum bea un shot de ceva si rade cu prietenele ei.

Comand un whiskey cu gheata si incerc sa ma concentrez la conversatia cu prietenul meu.

                                                                                           ***

"Fetelor, aveam nevoie de o seara ca asta. In ultima vreme, jobul mi-a acaparat inclusiv timpul liber", le spun, dand pe gat inca un shot de tequilla.

"Dar tie iti si face placere sa fii toata ziua ocupata si sa alergi de colo colo", imi spune Izzie, dandu-si ochii peste cap.  "Timpul liber iti provoaca alergii."

Rad, dar in acelasi timp ii dau si dreptate, pentru ca imi incarc programul mereu si imi aloc foarte putin timp pentru lucrurile care chiar imi fac placere. Imi place jobul meu, sa lucrez cu oamenii este cea mai mare provocare. Sa ii inteleg si sa ii ghidez ma face sa ma simt resposabila de soarta lor.  Privesc putin in gol si ma gandesc la lucrurile care imi plac si pe care imi doresc sa le prioritizez.

"Eu voi merge la baie, fetelor", le anunt si ma indrept spre baie.

Ma simt destul de ametita de la shot-urile pe care le-am baut. Merg hotarata spre baie, insa pe culoar vad un chip familiar. Imi scutur privirea, crezand ca poate nu vad bine. Nu, e chiar David. Ma opresc si il privesc din cap pana in picioare. Isi verifica telefonul, stand rezemat de un perete.
Parul negru ii este asezat perfect, la fel si barba. Buzele pline formeaza un O usor. E un bărbat frumos, înalt si cu trupul bine sculptat. Poarta o pereche de blugi negri, rupti, cu o camasa neagra, stil tunica, iar primii nasturi sunt descheiati, lasand acces la pieptul lat, pe care atarna un lant de argint. Manecile cămășii ii sunt sumetecate, iar pe brate i se vad tatuajele întunecate. La incheieturi are bratari late, de piele, iar mainile lui... Oh doamne, mainile alea sunt atat de sexy. As da orice sa le simt le corpul meu și sa ma topesc sub atingerea lui. Imi mușc buza de jos și oftez, zicându-mi ca fantezia asta nu va deveni realiate vreodată.

Ma indrept spre el si ii ridic usor barbia cu doua degete si ma uit fix in ochii lui de un albastru închis, încadrați de gene dese si negre.

"Hei, batranule, te-ai decis intr-un final sa iesi din casa? Ce s-a intamplat? Inundatie? Nu, lasa-ma sa ghicesc... Hmm, invazie de soareci."


                                                                                     ***

Ridic privirea, pe masura ce barbia mi-e cuprinsa de doua degete lungi si subtiri. Ii intalnesc ochii mari si verzi si imi iau doua secunde sa ii analizez fata.  Are o mina amuzanta, poate din cauza alcoolului. Obrajii ii sunt rozalii, iar buzele voluptoase sunt prinse intr un zâmbet larg, care ii dezvăluie dantura perfecta.
"Well, niciuna din variante. Dar mai ai o incercare.", ii spun amuzat și ii prind mana in mana mea. Are mana mică și calda, cu degete subțiri. O tin asa câteva secunde, iar apoi ma desprind pentru a ii așeza o șuvița pe după ureche.
"Tu cum te distrezi?", o întreb, privind-o cum imi imita mișcarea de a așeza șuvița de par.
"Foarte bine", imi spune, cu glas mai ridicat decât probabil si-ar fi dorit, și își sprijină palmele de pieptul meu.
Și ma trezesc că, de nicăieri, buzele ei le presează pe ale mele intr-un sărut.

Ziua in care...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum