Ma ridic din poala lui și ii zgarii ușor maxilarul cu unghia aratatorului, după care ii mangai buzele cărnoase cu degetul mare.
Ma privește fix, cât timp fac asta.
Ma aplec deasupra lui și ii mangai pieptul lat, coborând spre talie.
Imi strecor mâinile in spatele lui și ii șoptesc ușor in ureche.
"Te dezleg sau îți place asa?"
Mârâie in parul meu si vibrația vocii lui o simt in pântec.
Deși tocmai ce am avut doua orgasme, nu m am saturat de el. Il vreau in orice poziție posibila si sa il simt in orice părticică a corpului meu.
Ii eliberez mâinile si el se grăbește sa imi apuce gâtul si ma trage mai aproape de el, sărutându-ma flamand.
Ma apuca de par si imi trage capul pe spate, oferindu i acces la gâtul meu, pe care il asaltează cu săruturi.
Linge si suge pielea, lăsând urme mici roșii.
Coboară spre sani, pe care ii ia in gura pe rând si imi musca sfârcurile tari. Imi eliberează parul si ne ridicam in picioare. Stam fata in fata si ne privim fix in ochi, cu respirația sacadata.
Imi mângâie cu degetul mare linia maxilarului, coboară in scobitura gatului, urmărește osul claviculei, umărul și se muta in spatele meu.
Imi da parul intr o parte, descoperindu mi spatele.
Ma săruta pe spatele gatului, coborând pe șira spinării, lent, fara sa rateze vreun centimetru de piele.
Simt ca iau foc cu fiecare sărutare, iar pielea mi se face de gaina.
Ajunge la noada fundului și imi apuca fesele strâns in palmele lui mari. Musca și săruta fiecare fesa in parte, făcându-ma sa simt fiori fierbinți in pântec și sa îl doresc și mai mult in mine.
Ma împinge spre marginea canapelei, fortandu-ma sa imi sprijin genunchii de ea. Ma aplec spre spătarul ei, oferindu-i acces total la zona mea intimă, iar el îngenunchează in spatele meu.
Sufla și ma pleznește ușor peste mugurele umflat de dorința și as putea sa mi dau drumul acum.
Ii simt buzele pline cum imi saruta clitorisul și limba lui începe sa ma lingă de sus pana jos, excitându ma la maxim. Simt ca lesin de placere si imi împing si mai mult fundul spre gura lui.
Imi apuca fesele strâns și începe sa le maseze dur, in timp ce imi săruta, linge și suge clitorisul cu putere.
"Am nevoie sa ma futi acum. Dur.", ii spun aproape soptit, pentru ca nu mai am forta sa vorbesc.
Îl simt cu zâmbește pe vulva mea, dar nu da semne ca m-ar asculta.
Ma pătrunde cu doua degete, in timp ce imi saruta si musca o fesa. Miscarile ii sunt adânci si rapide. Dar am nevoie de mai mult. Ma împing in mana lui cu putere. Îl simt cum se ridica in spatele meu, dar fara sa se oprească din mișcare. Se apleacă peste mine si ma saruta pe umăr, pe gat, mușcându-ma ușor.
"Dur vrei?"
"Ihim", ingaim printre gâfâituri.
Își scoate degetele din mine și ma pleznește peste fund. Nu ma așteptam la asta și simt un val de excitație cum imi inunda zona intimă.
Cu o mana își poziționează penisul la intrarea in vagin, iar cu cealalta ma apuca de par.
Ma trage cu putere, dar și blând, spre el, in timp ce ma pătrunde, dintr o mișcare.
Ma contract in jurul lui și ii simt penisul gros pulsând in mine.
Începe sa se miște scurt și dur, cu o mana in părul meu și cealalta înfiptă adanc in soldul meu.***
O pătrund pe la spate, trăgând o ușor de par. Am cea mai frumoasa priveliște. Spatele ei arcuit, parul încolăcit in pumnul meu, urmele albe de pe soldul ei, lăsate de mana mea care o strânge si ii ghidează miscarile si fundul ei perfect si bombat care se lovește de bazinul meu cu putere si dorința. Numai imaginea asta ma face sa ejaculez.
O simt strâmtă in jurul meu, cum ma mulge si se contracta, ii aud gemetele si respirația sacadata, vad cum strânge materialul canapelei in pumni si cum sanii ii saltă la fiecare împingere a mea.
Ii eliberez soldul si o apuc de umăr pentru a o putea pătrunde si mai adanc.
E moale si fierbinte si simt ca nu ma satur de ea.
"Cum... se... simte...", o aud șoptind.
Și se împinge si mai tare cu fundul in mine. Imi întețesc miscarile, înțelegând ca e aproape.
Ma aplec spre ea si ii mușc umărul. Simt cum ma strânge si tremura sub mine.
Strecor o mana între picioarele ei si ii masez clitorisul, penetrand o mai repede si mai tare.Imi striga numele, încordandu se si juisand in mana mea.
Imi dau drumul violent in ea, fiind zguduit de un orgasm puternic.
Rămân asa, aplecat peste ea si depun săruturi mici pe umărul ei, pe gat si pe lobul urechii.
"Nimeni nu m-a făcut sa ma simt asa", ii spun si o las sa se întorca cu fata spre mine.
Ma privește in ochi, cu ochii ei mari si verzi.
E o emoție in ei pe care nu pot sa o citesc. Ma săruta pe buze, delicat si se prăbușește pe canapea.
"A fost peste ce mi am imaginat. Mi te închipuiam in fiecare seara, cum ma săruți, cum ma atingi, cum imi strigi numele.", imi spune, privind fix in tavan.
Ramane acolo cu privirea câteva secunde, iar apoi se cuibărește in canapea si își trage picioarele la piept.
"Ce vom face de acum înainte? Ce se va întâmpla cu prietenia noastră?", ma întreabă, fara sa se uite la mine si simt o ușoară tristete in glas.
Ma pun in spatele ei pe canapea si o iau in brațe, sărutând o pe par.
"Nu vreau sa te pierd", ii spun.
"Nu vreau sa o pierd nici pe prietena mea, dar nici pe persoana pe care am descoperit o in noaptea asta."
Se întoarce cu fata la mine si imi analizează chipul, fara sa spună nimic, ca si cum ar vrea sa imi citească gândurile.
Nu știu cum sa ii explic ce simt.
O doresc ca un nebun, ador compania ei, felul ei împiedicat si repezit, iubesc modul in care se comporta ca un copil răsfățat, dar si maturitatea de care da dovada. Apreciez profesionalismul ei și cât de muncitoare e.
Când nu o vad sau nu vorbim, parca imi lipsește ceva. As sta ore in șir de vorba cu ea, sa o privesc, sa o ascult, sa o aud cum mai născocește cate ceva.
Stai, tocmai am realizat ca sunt îndrăgostit de ea?
Nu spun nimic, doar o sărut pe frunte și o trag spre mine.
Ea se cuibărește, punându și capul pe pieptul meu.
Inima imi bate cu putere.
CITEȘTI
Ziua in care...
RomanceEa este o contradicție. Un înger inocent ziua, cu un zâmbet larg și prietenos, dar o femeie dezlănțuita noaptea, dornica și incitanta. Se îndrăgostește, dar viața are alte planuri pentru ea.