22.

1.5K 69 2
                                    

Az Ausztrál út teljesen kikészített, és az út felét csak hányással töltöttem, amíg a másik felét alvással.

-Nella.- sietett felém a paddockban Gasly.

-Ne haragudj most nem érek rá.- legyintettem sietve a Ferrari felé.

-Mit tudsz Kate-ről?- hagyta figyelmen kívül, hogy nem igazán vagyok a toppon.

-Majd később beszélünk.- sétáltam tovább, de ekkor Lu állított meg.

-Tudunk beszélni?- állta az utamat.

-Később.- indultam tovább és Charles kezébe kapaszkodtam.

-Kérlek.- ragadta meg a kezemet Pierre, én pedig csak levettem a szemüvegem, hogy végre a szemeimen is láthassa mennyire nem vagyok jól.

-A mi hazánkban van egy szó amit a magadfajtákra használunk.- sóhajtottam nagyot.- Traicionera.

Még hallottam Lu és Carlos felszisszenését. Majd gyors léptekkel haladtam a Ferrari felé, hogy minél előbb a wc előtt térdelhessek.

-Az mit jelent?- kérdezte Pierre.

-Áruló.- válaszolta Luisiana és Carlos egyszerre.

-Valami rosszat ettél?- fogta a hajamat ma már sokadszorra Charles.

-Csak azt amit te.- töröltem meg a szemem, hiszen már tele volt könnyekkel.

-De nekem semmi bajom.- válaszolta.

-Hát ez az!- sírtam el magam. Úgy éreztem nem bírom tovább.

-Be kell mennünk a kórházba.- simogatta a hátamat.

-Majd jobban leszek.- legyintettem.

-Nell.

-Charles. Jobban leszek. Menj. Mindjárt kezdődik az edzés.- vettem mély levegőt.

-Egyezzünk meg. Ha az edzés végén is rosszul leszel bemegyünk.- fogta össze a hajamat.

-Jó.- bólintottam.

-Szólok Lu-nak.- szólni akartam, hogy ne, de ekkor már mindegy volt mert elment.

-Mi történt?- lépett be a barátnőm.

-Segítesz lefeküdni?- kapaszkodtam a csapba.

-Gyere.- karolt belém és Charles szobájához vezetett, ahol segített lefeküdni a kanapéra.

-Lu.- csuktam be a szemem.- Sajnálom.

-Én is.- ült le mellém.- Igazad volt. Örülnöm kellene, hogy végre boldog vagy.

-Nekem pedig el kellett volna fogadnom, hogy nem a te hibád amit Pierre tett.- nyújtottam ki a kezem, ő pedig megfogta.

-Luna babát vár.- bökte ki, mire a szemeim kipattantak.

-Luna? De hát. Luna?- ráncoltam a homlokom.

-6 hónapos. November 5-10 közé tippelik a fogantatást.- mosolygott.

-Jó ég. Akkor legalább 5 sráccal lefeküdt.- nevettem el magam.

-Azért meglepődnék, hogyha hirtelen 6 hónaposan derülne ki.- nevetett ő is.- Elméletileg valami drogot rakhattak a piájába, ami miatt nem hatott a fogamzásgátló. A klubot azóta vizsgálják.

Az utolsó mondataira a szemeim tágra nyíltak.

-Minden rendben?- ráncolta a homlokát.

-Aha. Csak elgondolkodtam. Ijesztő szitu.- tettem a fejem alá a kezemet.

One and only || Charles LeclercWhere stories live. Discover now