Final

15.8K 1.4K 432
                                    

Haiiii, ben geldiiim. Final bölümünü de yazdığım gibi getirmek istedim sizlere. Umarım sevdiğiniz ve eğlendiğiniz mini bir fic olmuştur.

Desteklerinizi esirgemediğiniz için minnettarım. Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Son kez keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

**

1 ay sonra|

"Jimin, hadi amaaaa, böyle surat mı asacaksın?" diyerek ayağımla masanın altından Jimin'in ayağına hafifçe vurduğumda oflayarak ellerini göğsünde çarprazlayıp arkasına iyice yaslandı.

"Şu çocukla sevgili olduğuna hâlâ inanamıyorum, baban bile seviyor şaka gibi." diye homurdandığında kıkırdadım.

"Senin ruhun duymazken o eve girip korkusuz bir şekilde hırsızı yakalayıp babama teslim etti. Hem bizi korudu, hem de kahramanca bir davranışta bulundu. Tabii ki babamın hoşuna gitti." dediğimde dudaklarını büzerek ıslık çaldı.

Tam o sırada Taehyung'un yanında beyaz tenli bir çocukla kafeden içeriye girip bize doğru yaklaştığını görünce göğsünde birleştirdiği ellerini çözüp masaya bırakmasıyla birlikte hızla eline uzanıp hafifçe sıktım.

"Yapma ama böyle, bak geliyorlar. Cidden çabalıyor bak senin için arkadaşını bile getirmiş." dediğimde huysuz bir şekilde gözlerini devirdi. "Sap gibi yanınızda kaldığım için, sizi rahat bırakmamı istediği için yanında arkadaşını getirmiş-ohh merhaba..."

Homurdanırken, hemen yanına gelen beyaz tenli çocuğu gördüğü anda yanakları kıpkırmızı kesildi.

Taehyung yanıma gelip dudaklarımın ortasına dudaklarını bastırarak, "Selam güzelim." dediğinde çarpık bir şekilde gülümsedim. "Selam sevgilim."

"Tanıştırayım bu arkadaşım Yoongi." dedi geri çekilip eliyle Yoongi'yi işaret ederken.

Jimin ve Yoongi çoktan tanışıp kıkırdaşarak tokalaşırken ağzım kocaman açıldı. "Siktir, bunlar bizden de hızlı çıktı." Taehyung kulağıma eğilip fısıltısını bıraktığında kısık bir sesle kıkırdadım.

**

Birlikte sinemaya girmiştik ve ben patlamış mısırlarını yerken, başımı Taehyung'un geniş omzuna yaslayıp çaktırmadan Jimin ve Yoongi'yi dikizlemiştim.

Jimin, Yoongi'yi gördüğünden beri hiç huysuzluk yapmamıştı. Hatta Yoongi'yi görünce beni bile tamamen unutmuştu. Hararetli bir şekilde sohbet edip kahkahalar atmış, delilercesine flörtleşmişlerdi kafede oturduğumuz evre boyunca.

Jimin'in kucağındaki patlamış mısır kovasına yavaşça uzanan Yoongi'nin eli Jimin'in eliyle temas ettiğinde, alt dudağımı ısırarak sırıtıp onları izledim.

Bakışları birbirine kayarken Jimin, yavaşça Yoongi'nin dudaklarına doğru yaklaştığında heyecan içerisinde Taehyung'un bacağına vurdum çaktırmadan.

"Ne oldu bebeğim?" Taehyung burnunu saçlarıma sürterek yanağıma dudaklarını bastırdığında ensemi yasladığım omzundaki başımı hafifçe kaydırıp ona yan bir bakış attım, boynumun el verdiğince.

"Bak bunlar harbiden oldu, diyorum ben sana." diye fısıldadığımda, gözleri kaşlarımla gösterdiğim Jimin ve Yoongi'nin koltuğuna doğru kaydı.

Dudaklarının kenarı aheste bir şekilde kıvrılırken, hızla onun yüzünden bakışlarımı ayırıp önüme döndüm.

Jimin ile Yoongi'nin son derece sakin bir şekilde öpüştüğünü görünce gözlerim şokla irileşti. "Tamamen bir adet Yoongi'ye ihtiyacı varmış bizim huysuzun." diye mırıldandığımda, Taehyung çenemden tutup başımı ona doğru çevirmemi sağladı.

Ağzımın ortasına ıslak bir öpücük kondurdu. "Sanırım Yoongi ile Jimin'i tanıştırmam çok iyi oldu."

**

"Enişte, biz kaçıyoruuuz."

Sinemadan çıkarken, Jimin Taehyung'un omzuna pat pat vurduğunda sözlerini hazmetmekte güçlük yaşadım. Siktir, enişte mi demişti o?

"Hadi size iyi eğlenceleeer." diyerek bana havada öpücük atıp Yoongi'nin koluna girerek ilerlemeye başladı.

"Görüşmek üzere Jungkook, Taehyung araşırız." diyerek göz kırptığında kıkırdayarak Taehyung ile bakıştık.

"Ee kaldık başbaşa." dediğinde onu koridorun köşesine çekip ellerimi geniş omuzlarına yasladım. "Jimin nasıl mutluydu, yüzündeki gülüşünü gördün mü?" diye sorduğunda, "Yoongi iyi biri değil mi Taehyung?" dedim sorusuna soruyla karşılık vererek.

"Sert mizaçlı gibi durur ama pamuk gibi kalbi vardır. Endişelenme, Jimin'i kullanacak biri değil, belli ki birbirlerinden epeyce etkilendiler."

**

Taehyung ile bowling oynamıştık ve onu defalarca yenmiştim. "Yine yenildin." diyerek terleyen saçlarımı geriye doğru iteklerken pişkince sırıttım.

"Evet, ödül olarak ne istersin?" diye sorduğunda kısık bir sesle kıkırdadım. Etrafımızın sakin olmasının fırsatıyla elimle aletini hafifçe dürterek sarstım.

"Seni." dedim dudaklarına sıcak nefeslerimi salarak. "Oh yaramaz güzelim benim, eve geçince seni seve seve ödüllendireceğim." dediğinde ağzının ortasına sert bir öpücük kondurup geri çekildiğim gibi bileğinden yakalayıp onu bowling salonunun tuvaletlerinin olduğu bölüme doğru çekiştirmeye başladım.

"Oh Jungkook, sahiden mi..." diye hırıltılı bir sesle homurdandı onu tuvaletin kapısından içeriye itip kapıyı kilitlerken.

"Sahi Taehyung. Her an her yerde, senin için hazırım sevgilim." dedim ellerimi boynuna dolayıp dağınık saçlarını parmaklarıma dolayıp onları hafifçe çekiştirirken.

"Ah gerçekten çok yaramazsın ve beni mahvediyorsun. Seni seviyorum güzelim." dedi diliyle çenemden filtrumuma kadar ağzımı boydan boya yaladıktan hemen sonra.

"Ben de seni seviyorum serseri sevgilim." diyip salyalarıyla ıslattığı dudaklarımı burnuna bastırıp geri çekildim.

"Artık serseri değilim, kavgalara bulaşmıyorum." dediğinde kaşlarım çatıldı. "Ha bana asılan biri olursa kavga etmeyeceksin yani artık?" diye merakla sorduğumda dudaklarının iki kenarı yukarıya doğru aheste bir şekilde kıvrıldı.

"Ah hayır, sen benim en hassas  noktamsın. Sana bulaşanı mahvederim. Ama söz konusu sen olmadığın evrelerde hiç bir kavgaya bulaşmaya niyetli değilim artık." dedi ağır ağır, derin sesi.

Sıcak nefesleri dudaklarımı sıyırıp geçerken, soluklarımız birbirine karıştı. "Çok seksi olduğunu söylemiş miydim?"  diye soluduğumda kısık bir sesle kıkırdayıp başını beni onaylarcasına salladı.

"Tamam, o zaman şimdi ödüllendir beni sevgilim." dediğimde alt dudağını ısırarak, "Hmm, mesela?" diyerek sorguladığında kıkırdadım.

Ardından tırnaklarımı  ensesine saplayarak, kasıklarımı öne itip kendimi ona bastırdım. "Becer beni Kim Taehyung."

**

SON... Böyle de bir son cidden jajajja Umarım batırmamışımdır, ben hem sope hem yoonmin shipliyorum sope daha bir baskın amaaa, bu ficte yoonmin yapmak istedim. Hem sope hem yoonmin işliyorum ficlerimde, ficten fice değişiyor yani :D

Bir serüvenin daha sonuna geldikkkk. Yanımda olan ve desteklerini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim, başka ficlerimde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın, sizi seviyorum <33

Instagram: Sevvyniz & Sevvy97 / Tiktok & Twitter: Sevvyniz

-Şevval

MY FATHER IS A COP • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin