-9- Bir Aşk Planı ❤ ?

126 16 20
                                    

Drem=N-Ne...

Vücudum donuk durumda, cross'un söyledikleri kafamın içinde yankılanıyor. yorgunluktan gözlerim yarı kapalı, bilincim tam açık değildi yanlış duymuş olmalıyım, evet b-ben kesinlikle eminim

Cross= Evet, doğru duydun dream. seni s-seviyorum

Söylerken sesi titredi.

Dream= b-burda olduğumu b-biliyormuydun...?!

hızlıca koluyla benim 'asağımı' tuttuğum kolumu sıkıca kavradı kendine çekti, ve... b-beni yanağımdan öptü... 

Cross="bilmemem mi... gerekiyordu?" 

b-benim başım dönüyor, sanırım s-son öğünümü *gözleri kapanır* atlamamalıydım...


-15 dakika sonra-

-Cross'un gözünden-

Hala dream'in ben onu öperken bayılmasına inanamıyorum- zaten öperkende mosmordum- şuan uçurumun kenarında bana yaslanmış uyuyor (medya). *ona bakarak* acaba çokmu aceleci davrandım? ama core böyle yapmamı söylemişti, sanırım daha yeni tanıştığım birisine güvenmek benim suçum. ama ister istemez yüzümde bir gülümseme oluşuyor, pozitifliğin gardiyanı, şuan bana yaslanmış uyuyor.

Core=mutlu olduğunuzu görmek güzel *kıkırdar* artık çocuklarınıza ben bakarım.

Afallayarak mor patlıcan halimi geri kazandım, dostum bu çocuk benimle inatlaşıyormu?

Cross= *boğazını temizler* herneyse, ben teşekkür ederim- yani herşey için.

Core= sorun değil bence dream'in bir "eşe" ihtiyacı vardı, çünkü her zaman kendinden önce başkalarını düşünüyor. nerdeyse hiç uyumuyor, öğünlerini hep atlıyor, kardeşinin yaptıklarını kendi başına düzeltmeye uğraşıyor, pozitifliği yaymaya ve bunun yanında birde ınk'a yardım etmeye çalışıyor. kendini bunları yapmak zorunda hissetmesi... 

meltem suratıma doğru soğukça tokat atarmışçasına esti, kendimi oldukça tuhaf hissediyorum y-yani onun yaptıkları... oldukça yorulmuş olmalı. neden bayıldığını şimdi anlıyorum. ceketimi cıkartıp onun üstüne serdim üşümemesi için, bu sırada core sessiz kalacağımı anladı ve konuşmaya devam etti.

Core= sadece lütfen, bana ona iyi bakacağına söz ver. eğer birlikteliğiniz devam edecekse, birbirinizi düşünmeli ve yardım etmelisiniz. aile bağını ancak böyle güçlü tutabilirsiniz. seninle bir anlaşma yaptık cross, senin bad guys'lardan ayrılman karşılığında, bende sizin aranızı yapacaktım. sen kendi şartını yerine getirdin ve artık kendi yolunda gideceğine "söz" verdin, bende sizin için elimden geleni yapacağıma "söz" veriyorum.

Söyledikleri kafamın içinde tekrar tekrar yankılandı adeta, aile... ben kendi ailemi kaybetmiştim. şimdi tekrardan bunu yapmak için bir şansım var, bunu öylece çöpe atamayacağımı bende çok iyi biliyorum. bunu gerçekten istiyorum, benim ailem artık dream... onda hissettiklerimi başka hiç kimseye karşı hissetmedim. pekala, bu şansı kaybetmeyeceğim.

Cross= ben, söz veriyorum. göreceksin, o hiç mutsuz ve yorgun olmayacak. çünkü ona yardım edeceğim, pozitifliği birlikte yayacağız.

Core= güzel ve şimdi sana bu kadar nutuk çektiğime göre, artık dream'i ve seni alması için ınk'ı çağırabilirim.

gergin bir gülümseme takınarak başımı salladım, umarım işler sarpa sarmaz ve kendimi tutabilirim. sinirlendiğimde sadece sarı papatyamın o güzel yüzüne bakmam yeterli...


---------------------------------

SA millet üzgünüm YB biraz gecikti, ilham gelmedi de. 

ve evet görüldüğü üzere cross sarı papatyasını kendinden emin bir şekilde himayesi altına aldı, ama bakalım dream yakışıklı iskeletimizin güçlü kolları arasında olmayı kabul edecekmi? cross ınk'a karşı sinirlerini tutabilecekmi? dan dan dan~ az sonra. gfjkgflgjrotgmöblknf  😂   

 sizi seviyrum yeni bölümde görüşürüz🖐

(422 kelime)


SENİNLE BİRLİKTE ❤ ◐CrossxDream◑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin