-11- Siyahların İçindeki "Şey" 😶

133 11 4
                                    

Siyah bir boşluk... başka hiçbir şey yok, hiçbir canlı, hiçbir eşya veya biçimleşmiş bir şey. hiçbirşey göremezsin, yer, gök, duvarlar varmı belli bile değil. siyah, sadece ama sadece karanlık. bir yaşam belirtisi, birisinin yaşadığına dair bir iz... yok. ama bu yerde yaşamayı, hayatta kalmayı başarmış- "siyah boşluğun mucizesi" yaşıyor. nasıl yaşıyor? nasıl hayatta kalmış? kaç yaşında? kimliğine dair hiçbir iz yok.

kendisi hakkında bildiği tek şey: yaşadığı. daha nasıl konuşulduğunu bile bilmiyor. herşeyden aciz, bir kemik yığını sadece. konuşmayı bilseydi, kendi evrenini "yok ederken" kılıcının ucundaki canlara bir şeyler fısıldayabilirdi. "kendi aptallığım yüzünden, o olmadan bir çorba bile pişiremediğim için, onsuz nefes alamadığım için, çevremdeki herkes onu unutmamı söylediği için, yenisine geçmemi söyledikleri için, kendime bu konuda  sözverdirdiği için- bende acımı sizden çıkardım!" 

"*hıçkırık* onu o kadar çok seviyordum ki" hıçkırıklara boğuldum. yapabileceğim hiçbir şey yoktu, sadece elimde bir fotoğrafla hıçkırıklara boğularak ağlıyordum. sevgi... ben o olmadan boş bir kutuyum, bir hiçim! sensiz bir hiçim ayçiçeğim⁓ 

"HAAAAAAAAAAAAHHĞĞĞ *hıçkırıklar*  neden! haa NİYEEEE!!!" tekrar sinir krizi geçiriyordum, olmayan zemine vurarak, yumruklayarak, kafa atarak kendimi avutmaya çalışıyordum. kendimi burada o kadar uzun zamandır kapalı tutuyordum ki, artık kendimi kör olduğuma inandırmıştım. ben zaten hep kördüm o kadar kördüm ki - onun gözlerimin önünde eridiğini anlamadım, anlayamadım... hep yas tutuyordum, sadece yas. onun o güzel çehresini hatırlıyordum, geçirdiğimiz güzel günleri sadece... hatırladıkça kalbime daha çok kramp giriyordu- daha çok ölmek istiyordum- daha çok- daha çok!- DAHA ÇOK!! sessizce "bırak artık, bitti. herşey bitti, beni sözümden döndürmeye uğraştırmayı bırak." dedim kendi kendime. "ama, o zaman bu boşluktan asla çıkamazsın. kimsesiz değilsin, ben varım. ama kendini böyle paraladıkça o kadar çok sinirleniyorum ki. sana unut demiştim, unut..." "hayır *burun çekme* ben yapamam-" "SANA UNUT DEDİM SANS!! BANA SÖZ VERMİŞTİN- UNUTACAKSIN! VE BU YERDEN ÇIKACAKSIN... çıkacaksın... çıkmalısın, benim için- hatrım için sans..." dedi ve sustu. bende sadece başımı eğmekle yetindim. verdiğim sözü düşündüm. " ama o zaman sen burda tek kalıcaksın, ben... yapamam." " sans... asıl dışarı çıkarsan ben hep yanında olucağım, bir kerede beni dinle. lütfen"



"..."



"Senin için..." ilk kez heyecanlı ve mutlu gelmişti tatlı turtamın sesi. " evet! çık hadi sans, bu işkence yerinden çık. bitir artık şunu sevgilim." dedi. yüzüme uzun zaman sonra bir gülümseme yerleşmişti." heh, beni seviyorsunnnn." çok fazla ağladığım için sesim sarhoşmuş gibi çıkmıştı. ama komik çıktığını düşündüğü sesime karşı öyle güzel bir kıkırdama sesi duydum ki- ilkokulda çikolata yiyen çocuklar gibi gülümsedim. şefkatle seslendi bana. "seni seviyorum benim minik kediciğim⁓" mutlulukla "miyavv" ladım bende bir elimi havada kedi patisine benzeterek. "bende seni o kadar çok seviyorum ki birtanem... umarım görüşürüz" "umarım sans..." elimi şıklatarak bir portal açtım, ve yavaşça içine doğru yürüdüm. ayçiçeğimden ayrılmak hiç iyi bir fikir gibi gelmiyordu bana, ama eğer o bana bunu yapmamı söylediyse yapmalıyım. onu bunca zamandır hiç dinlememiştim, çünkü sürekli beni herkesi öldürdüğüm konusunda suçluyordu. sanırım, bugün bana karşı artık öfkesi kalmadığını anladı.

portaldan içeri bir adım attıktan sonra biraz durdum. derin bir nefes alıp- "elveda... ayçiçeğim" dedim ve kendimi portaldan içeri attım. arkamda kalan siyah boşluk kapanırken yüksek bir ses yükseldi. " dreamtale'a git sans!! orda parçalanmış ağacın içinde!!" " dur ne! fri-" portal kapandı.


---------------------------------

sizin yorumlarınız çok tatlı yiiaaaağğ her okuduğumda dıştan gülümsüyorum. sonra anam bana psikopat diyor ama, olsun canım. kjlgfkghklşgh

tamam kitaba devam edicem ama ufak değişiklikler yapmaya karar verdim. yeni karakteri beğendinizmi? ve evvvvet! o benim kendi yarattığım karakterim!! ama merak etmeyin canım tanrısal güç saçmalığı falan öyle şeyler yok normal güçler, benim eklediklerim dışında tabii

neyse sizi seviyrumm bayy  \( ̄︶ ̄*\))   (* ̄3 ̄)╭

(565 kelime)


SENİNLE BİRLİKTE ❤ ◐CrossxDream◑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin