-14- Vicdan Azabı

79 9 9
                                    

-dream-

karanlık birden bire şekillendi ve... !

nightmare=...

yüzünde donuk ve acıma arası bir ifadeyle bana bakıyordu. o bana acıyarak bakıyordu, haklıydı da tabii. *gözleri yaşla dolar*

dream=b-ben özü-

bir elini havaya kaldırarak beni durdurdu.sonra diğer elini kaldırdı havaya. irkildim, gözyaşlarım daha fazla dayanamadı. e-elinde benim okum vardı. üstünde oldukça fazla kanla birlikte. sessizce hıçkırıklara boğuldum. o ise bana 'yaptığına bak' dercesine kanlı silahımı benim gözüme sokarak daha da acı çekmeme sebep oluyordu.

nightmare= senin yüzünden...

...  soğuk kanlılıkla devam etti.

" kendini nasıl hissettiğini görmek istiyorum. *ürkütücü gülümseme* ahh...  şuan ne KADAR öfkeliyim biliyormusun 'kardeşim' ?"

kardeşim kelimesini öyle iğneleyeci söylemişti ki sanki kalbime bir 'iğne' batmış gibi hissettim. gözyaşlarımı sildim, kafamı yere eğerek konuştum.

dream= sen... öfkeli olmakta oldukça h-haklısın. ben sa-sadece...

cümlemin devamını getiremedim çünkü ne söyleyeceğimi bende bilmiyordum. içimi döküp rahatlamaya karar verdim bir anda.

dream= sadece... her zamanki gibi herşeyi batırdım *hıçkırık* özür... dilerim. *hıçkırıklar* özür dilerim!! *yere çöker* ben- ben oraya gelmeseydim şuan o hala yaşıyor olabilirdi! APTALLIK ettim.

"... *burun çekme* ben... her zaman aptaldım zaten. sen-sen bana söylemiştin *kafasını yere gömer* SEN BANA SÖYLEMİŞTİN ABİ!!

nightmare="..."

dream= benim yüzümden, tekrar mutluluğun bozuldu. *kafasını kaldırır*

kafamı kaldırdığımda elindeki ok gitmişti. yüzünde ki ciddiyetle beni süzüyordu, ve sabırla bekliyordu.

dream= yaptıklarımın ya da 'yapmadıklarımın' bir bahanesi yok. ben sadece küçüktüm, ve de oldukça aptal. eğer- beni cezalandıracaksan, s-seni durdurmayacağım. bunu fazlasıyla hakettim ben.

"..." (sessizlik)

dream= neden öylece duruyorsun? hadi yapsana!! beni bu vicdan azabından kurtar kardeşim!!! vur bana, ÖLDÜR beni!!

"..." (sessizlik)

dream= lütfen... *ayaklarına kapanır* lütfen. ne yapmalıyım bilmiyorum. cross bana 'birliktelik' teklif etti. b-ben korkuyorum, tekrar herşeyi berbat edeceğimden. tekrar birilerinin güvenini boşuna çıkarmak istemiyorum. bu yüzden lütfen abi, beni-

nightmare=dream.

bir anda beni durdurduğu için şaşkınlıkla başımı kaldırdım.  işte şimdi gerçekten bana acı gözlerle bakıyordu.yanıma kadar yürüdü.

*eğilip elini yanağına koyar*

(anlık siz sjshajegdh)

  (tmm tmm ya şakaydı dydgdfudhfh) (pşşt linçlemeyin lan sakın burda bıraktım diye) (napiyim gine şerefsizliğim tuttu hrjruryeeye) ( *lenny face* 😈HADİ BAY BAY)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  (tmm tmm ya şakaydı dydgdfudhfh) (pşşt linçlemeyin lan sakın burda bıraktım diye) (napiyim gine şerefsizliğim tuttu hrjruryeeye) ( *lenny face* 😈HADİ BAY BAY)

SENİNLE BİRLİKTE ❤ ◐CrossxDream◑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin