Güney Kore'nin Sevgililik Anlayışı... "Bölüm 1"

1.9K 63 8
                                    

Hazır Beyaz Gün deyiz, ben de bu konudaki bildiklerimi, içimdekileri dökeyim dedim. Kore'nin sevgililik anlayışıyla benim bildiğim o aşk kriterleri tamamıyla farklı aslına bakarsanız. Türkiye ile karşılaştırmıyorum çok fazla, neden derseniz Türklerin bir çoğunun yaşadığı o "*aşk*" da bana ters hacı. Yaşıma göre biraz fazla eski kafalı görebilirsiniz belki beni ama, hele yeni nesili göz önünde bulundurduğumda milletin çivisi çıkmış, zembereği oynamış yahu. Dünyanın her yerinde durum farklı değil gerçi ama biz bu konuda Güney Kore'yi ele alıyoruz.
İlk olarak söylemeliyim ki Kore'de sevgili çoook önemli. Tabi ki sevdicek değerlidir ama öyle değerlidir, çok sevilir anlamında söylemedim bunu. Bir kişinin sevgilisi yoksa, yalnızsa vay başına gelenler. Onlara göre günler yalnız geçirilmeyecek kadar değerli. Aşık olsun olmasın sevgisini göstereceği bir yari olmalı insanın. Eğer birinin sevgilisi yoksa bu onlara çok tuhaf geliyor. Bu konuda takıntılı hale geldikleri bile söylenebilir. Bu konudan şahsen o kadar çok yakınıyorum ki bilemezsiniz. Eğer sevgiliniz yoksa ya bir kusurunuz vardır, ya karakteriniz kötüdür, ya da yalan söylüyorsunuzdur. Hangi Koreli'ye sevgilim olmadığını söylesem inandırmam için epey bir çaba harcamam gerekiyor. Hadi inandırdım diyelim nedenini merak ediyorlar. Birebir başıma geldiği için söylüyorum. Neden sevgilim olmadığını, karakterimin mi kötü olduğunu duydum bir keresinde. Ne diyeceğimi bilemedim kaldım öyle, arkadaşlarım şahittir. Arkadaş illa ki sevgilim mi olmalı yani!...
Lütfen GECMEYELİM ARKADASLAR ...

Güney Kore'nin Sevgililik AnlayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin