Merhaba arkadaşlar ve iyi okumalar...
Başka bir yönü de, Kore'de çiftlerin yaklaşık %80'i hamile kalınca evleniyorlar. Evlilik bir zorunluluk oluyor doğal olarak. Kore'nin nefret ettiğim özelliklerinden biri bu. Aile yapısını bozan bir özellik benim gözümde. Hatta konuyla ufaktan bir alakası var, nereden okudum nereden duydum hiç hatırlamadığım bir olay var onu da anlatayım sizlere. Başka bir blogdan da okumuş olabilirim, ya da Kore'de yaşayan kızlarımızdan da duymuş olabilirim. Eğer birinden çalıyorsam çok çok özür dilerim şimdiden. Olay şöyle ki: bir çift varmış. Çiftimiz evlenmeden önce yapmaması gereken bir şey yapmış. Ama daha sonra kızımız oğlumuzu aldatmış. Oğlumuz da kızı terk edince kız polise gitmiş. Ve evlilik vaadiyle kızı kandırdı diye, kız bu durumda haklı görülmüş. Kızların böyle bir ayrıcalıkları var işte.
Son günlerde yabancı sevgilisi olan ya da bir yabancıyla evlenen Korelilerin sayısı günden güne artmakta. Buna şiddetle çıkan kayınvalideler hala bile çok fazla ama zamanla bunu aşıyorlar galiba. Ama bundan 5-10 yıl önce özellikle erkek anneleri oğullarının asla yabancı bir kadınla evlenmelerine izin vermezlermiş. Yabancı sevgili yapmak isteyen Koreliler olduğu kadar Koreli sevgili yapmak isteyen yabancılar da çok mevcut. Ama panpalar size iki çift lafım var. AKLINIZI BAŞINIZA DEVŞİRİN! Hani Türkiye'de Rus kızlarının bir namı vardır ya Nataşa diye, ha işte Kore'de de Türk kızları yavaş yavaş böyle bir nama sahip olmaya başladı. Şaka falan yapmıyorum, hiç olmadığım kadar ciddiyim hatta. Adamları canından bezdirdiniz. Bunu söylemeseydim içimde kalırdı vallahi kızmayın bana.