"Bölüm 2"

1.3K 38 1
                                    

Sevgili arkadaslar yazım hatalarım olabilir kusura bakmayın. Öncelikle kaldığınız yerden keyifle okuyabilirsiniz. "İyi Okumalar"...
We Got Married programının sıkı takipçileri bilir Secret Sunhwa ve Ze:A Siwan arasında bir muhabbet geçiyor. Bilmeyenler vardır belki Siwan, daha önce hiç bir kızla çıkmamış. Ne kadar doğru bilmem ama bunu Sunhwa'ya söylediğinde "Neden bir sorunun mu var?" diyor. İşte o olayın aynısı bana da oldu.
Kore'ye gidenlerin Kore sokaklarından ilk izlenimi genelde şu oluyor. Kimse yalnız gezmiyor hacı! Sokaklarda herkes çift halinde. Tek gezen insan bir elin parmaklarını geçmez. Bu sevgililik anlayışının ne denli ciddi olduğunu daha iyi anlamamızı sağlıyor. Kore'ye giden ve Koreli gençlerle tanışmak isteyen kızlarımız varsa oralarda, sizin adınıza üzgünüm ama bu biraz zor. Zira Koreli kızlar yabancı ülkelerden gelen, büyük gözlü kızları gördüklerinde erkek arkadaşlarına daha da bir sıkı sıkı sarılmaktalar. Aman yemeyeceğiz kızım sevgilini rahat ol! Bu yazdıklarımdan Kore'ye gittiğimi düşünebilirsiniz. Maalesef henüz gitmedim panpalar ama gitmiş kadar deneyim dinledim. Etrafta çift kıyafetleriyle, çift ayakkabılarıyla, çift çoraplarıyla, çift telefon kaplarıyla, hatta çift saç modelleriyle gezen insanlar, sap sap takılan sizin sinirinizi bozabilir uyarayım. Hani sanki Nuh'un gemisine düşmüş gibi oluyorsun. Herkes çift de bir sen tek başına...
Bu günlük bu kadar kusura bakmayın arkadaslar...
Devamı 3'ncü Bölümde Görüşmek ÜZERE...

Güney Kore'nin Sevgililik AnlayışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin