Evet kaldığımız yerden devam edebiliriz. "İyi Okumalar"...
Eğer yalnızsanız arkadaşlarınızdan kendinizi birisiyle tanıştırmanızı isteyebilirsiniz. Ki bu Kore'de yemek içmek kadar normal bir olay haline gelmiş. Koreliler buna " 소개팅 " yani Tanıştırma Buluşması diyor. Evlenmek isteyen kişilerin de böyle sık sık görücü buluşmalara gittiğini görmüşsünüzdür Kore dizilerinden, programlarından. Hatta bu toplantılara hayatlarında en az bir kere giderler. Hatta bu toplantıların çoklu olarak yapıldığı da olur. Örneğin bir çift var. Kız tarafı kız arkadaşlarından üç tane, erkek tarafı da erkek arkadaşlarından 3 tane getirir ve beraber takılırlar.
Neyse işte bir şekilde sevgili buldun. Koreli çiftler arasında çoğunlukla kızlara pozitif ayrımcılık yapılır. Yani kız neredeyse her durumda haklıdır. Hani derler ya eli sıcak sudan soğuk suya sokulmaz. Kore sokaklarında kalıbına bakmadan süslü süslü kadın çantası taşıyan Kore yiğitlerini görmek de bu yüzden çok normaldir. Sıcak yaz günlerinde biricik sevgilileri için durmadan yelpaze sallayan aşık gençleri görebilmeniz de olasıdır. Hatta çok sık olmasa da çocuğa deli gibi bağıran, hatta dayak atan kız görmeniz bile mümkündür. Çocuk ağzını açıp da tek kelime etmez. İyice hanım köylü olmuştur çünkü. Böyle bir durumla karşılaşırsanız şaşırmayın panpalar. Ülkemizdeki gibi kadına şiddet uygulamak Kore'de o kadar kolay değil, adamı doğduğuna pişman ederler. Hatta Kore'de kebapçılık yapan bir abimiz anlatmıştı. Başka bir Türk dönercide döner kesen adam döner bıçağını biraz fazla sallayıp kıza baktı diye adamı hapse atıyorlarmış. Sonunda kurtuldu mu yoksa hapse girdi mi inanın hiç aklımda kalmamış valla. Bugünün'de Sonuna geldik Bölüm 4'te görüşmek ÜZERE iyi Günler...