Cuaca pagi itu agak mendung. Namun matahari masih bersinar cerah di celahan awan cukup memberi rasa segar kepada mereka yang sedang melakukan aktiviti sukan di sekeliling Tasik Titiwangsa itu. Alya jogging bersama Syed, si suami dengan ritma sederhana, memandangkan mereka hampir menyiapkan lap ke dua mereka.
Seketika kemudian, Alya dahulu memperlahankan langkah diikuti Syed. Masing masing keluar dari track sambil mengejar nafas di bawah sebuah pokok besar di tepi air itu. Kelihatan seekor kura kura mengintai dari muka air.
"Fuh... Rasanya baru seminggu skip jogging" celah Alya sambil mengelap peluh di kepala. Syed ketawa kecil. Juga tercungap sedikit walau nampak lebih tenang dari Alya.
"Biasalah tu. Nasib baik sayang pandai je curi masa" komen si suami sambil merenggangkan badan. Alya senyum sebelum mengambil duduk di bangku berdekatan menghadap tasik.
"Macam mana progress novel you? Okay?" soal Alya. Syed mengambil duduk di sebelah Alya. "Okay. Just kejap lagi bila you pergi kerja, I nak pergi Perpustakaan Kuala Lumpur. Ada benda nak cari" Alya mengangguk faham. "Perpustakaan Kuala Lumpur, yang dekat sebelah Titiwangsa ni kan?"
Syed menggeleng. "Tu Perpustakaan Negara, ni yang dekat belakang Dataran Merdeka" Alya mengangguk.
Mereka berdua menikmati pemandangan tasik Titiwangsa itu senyap. Kedengaran bunyi deru angin tenang dan bunyi air pancut dari tengah tasik. Perlahan, Alya merebahkan kepalanya ke lengan si suami. Si suami senyum membiarkan."Sayang okay?" soalnya. Alya mengangguk. Menyimpan rasa bersalah akan apa yang berlaku dengan Inspektor Azman malam tadi.
"Malam ni sayang balik lambat lagi ke?" soal Syed. Alya mengangguk. Alya, Pejal dan Inspektor Azman telah bersetuju untuk cuba sekali lagi malam ini. Untuk melihat tier seterusnya di dalam laman web pelacuran itu.
Alya kemudian tertangkap sesuatu. Bonjol seluar suaminya lebih besar dari tadi. Senyum nakal diukir. Dengan anak mata, Alya mengintai kiri dan kanan. Clear. Dan lokasi mereka pun sedikit tersorok selagi pengguna lain masih di dalam track.
"Abang tanya saya balik malam ni sebab... Abang horny eh?" soal Alya nakal. Syed senyum segan. Diintai isterinya yang masih bersandar. Rambut si isteri masih wangi walau tubuh masih berpeluh dari jogging itu. Syed kemudian mengangguk mengaku."He... Horny dekat wife abang... Apa salahnya?" jawab Syed. Wajah Alya merah. Terasa dengan apa yang dikatakan walau Alya yakin yang Syed tidak tahu tentang semalam. Alya menggigit bibir bawah, sebelum tangan mula meraba bonjol seluar si suami, dan mengikut bentuk batang suami yang semakin keras itu.
Mata Syed membulat. Sepanjang perkahwinan dengan Alya, tidak pernah mereka melakukan perkara sebegini. Paling paling pun di dalam kereta. Dan melihatkan gerak tangan Alya, Syed cukup tahu yang Alya juga mahukannya.
"Sayang...?" soal Syed kurang pasti. Alya kemudian mengangkat kepalanya. Topi di kepala diangkat sedikit lalu mengucup bibir suaminya penuh kasih sayang. Syed ragu ragu namun membalas sambil berharap tiada siapa yang datang ketika itu. Nasib baiklah ini hari minggu. Tak ramai pengguna.
Tangan Alya perlahan mudah menarik keluar batang zakar suaminya itu. Jemari perlahan mengurut ke atas ke bawah, sambil merasa padatnya batang si suami. Alya menarik bibirnya dari wajah Syed.
"Fuck me... Now... Please?" rayu Alya tanpa foreplay. Mata Syed membulat sambil melihat keliling. Jujurnya dia cuma mengjangkakan blowjob paling paling pun. Namun Syed sebagai seorang lelaki tidak mahu menolak peluang ini. Seberani mana pun Alya, tidak pernah Alya mengajaknya membuat benda gila begini. Syed mengangguk.
Belum sempat Syed bertanya begaimana, Alya menolak dirinya bangun dari bangku. Alya memusingkan tubuhnya lalu menonggeng sedikit untuk suami. Mata Syed membulat melihat daging punggung Alya menatapnya. Tangan Syed kemudian mencapai daging punggung Alya lalu diramas geram. Sebelum jemari turun meraba pantat isteri yang terasa hangat.
"Umm... Alya... Abang tak tahu kenapa dengan sayang... But I like it..." bisik Syed. Alya senyum nakal sambil melihat Syed menarik kain fabrik seluar Alya di celah peha. Dengan mudah Syed mengoyakkannya. Mendedahkan panties pink nipis dipakai Alya.
Siap, Alya memusingkan tubuhnya kembali sebelum memanjat tubuh si suami yang duduk di atas bangku. Tangan memeluk bahu dan kepala suami. Alya sengaja nakal menggeselkan bibir pantatnya ke kepala batang Syed yang terkeluar itu sebelum panties ditolak ke tepi, dan mudah pantat basah Alya menelan kepala batang Syed.
"Ahhhh.... Abang...." Alya mengerang nakal. Topi yang dipakai masih kemas dan dibawa turun habis tubuh. Sehingga setiap inci batang suaminya tenggelam di dalam. Batang si suami berdenyut sambil Syed memeluk tubuh isterinya erat. Membiarkan mereka di posisi begitu buat beberapa saat. Membiarkan angin tasik meniup.
Kemudian, perlahan Alya menggerakkan tubuhnya ke atas ke bawah. Merasa keras batang suami memenuhi ruang pantatnya. Nafas Alya tersangkut sangkut kesedapan sambil memeluk leher suami lebih erat. Syed menahan geram. Sesekali tangan turun meramas daging punggung Alya yang kemas berbalut seluar nipis itu, dan sesekali menyelit di antara tubuh meramas buah dada isterinya yang gebu bulat.
"Ummph.... Sayang... Ummph..." Syed mendengus kesedapan. Alya merehatkan kepalanya ke bahu Syed. Dayungan dibawa perlahan ke atas ke bawah. Mata Alya mula kuyu dengan nikmat batang Syed di dalam pantatnya yang mengemut ketat dan basah. Sesekali Alya menggelekkan tubuhnya memberi nikmat kepada batang Syed.
"Hurmphh.... Sayang... Ahh..." Syed mendengus. "Ahhh.. Ahh... Abang... Ummph... Ada orang..." bisik Alya sambil menurunkan tubuhnya, membiarkan batang Syed tenggelam di dalam pantatnya. Alya secuba mungkin menahan nafas dari terlalu berat. Menunggu pasangan suami isteri yang jogging melintasi mereka.
Selepas pasangan jogging tadi lepas, Alya kembali semula mendayung. Kali ini lebih laju. "Ummph... Ahh... Abang... Fuck... Sedapnya... Ahh... Hot... Kenapa kita tak pernah buat macam ni...? Ummph... Dekat public... Ahh..." Alya mengerang kesedapan ke dalam telinga Syed. Membuatkan nafsu Syed semakin bergelora.
"Hmmph... Lepas ni kita buat selalu... Nak...?" soal Syed nakal. Alya mengangguk laju sebelum melajukan dayungan. Punggungnya naik turun dari batang Syed yang mencanak di dalam pantatnya itu. Segala erang dan nafas dilepas ke leher dan telinga si suami. Sementara suami meramas pinggang dan punggung Alya melepas geram. "Hmmph! Hmmph!"
"Ahh... Abang... I'm cumming... Cum with me abang... Ahhh... Ahhh" Alya mengerang kesedapan. Mendayung semakin laju. Tidak peduli yang ada sekeluarga datang dari arah sana. Syed mengangguk. "Okay sayang... Ahh... Jom cum sama sama... Ahh.." Syed mendengus geram sambil meramas daging punggung Alya.
"Ahh! Ah! Umph!! Umph!! Fuck!! Now!! Now!! Ahhhhh!!!!!" Alya mengerang ke leher Syed kuat dengan jemari mengenggam rambut Syed. Syed juga mendengus dengan kemutan klimaks Alya lalu hampir serentak melepaskan das demi das air maninya ke dalam pantat Alya yang mengemut memerah. Sambil merasa leleh dan rembes air klimaks Alya ke batangnya.
Mereka berpelukan begitu erat. Keluarga tadi semakin hampir. Suami isteri bersama dua orang anak berjalan perlahan sambil masing masing memegang air kotak yang mungkin di beli dari penjual yang menolak troli air. Keluarga itu mengintai mereka, agak aneh berpelukan begitu. Namun mereka bersangka yang Alya dan Syed mungkin baru lepas bergaduh, maka mereka hanya terus berjalan.
YOU ARE READING
Siasatan Alya
RomanceBaca dengan tenang. Jangan kelam kabut. Cerita yang ditulis adalah rekaan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Jangan tiru aksi yang ditulis. Jaga tingkah laku dan diri. Jangan harrass perempuan atau lelaki tanpa izin rela mereka...