Pecina

27 2 0
                                    

Probudila sam se u cudnoj prostoriji koja je bazdila na krv. Osecala sam strah i hladnocu nisam znala sta da radim. Lezala sam nekoliko minuta dok nisam odlucila da ustanem. Videla sam umrljan krevet krvlju srce mi je lupalo sto na sat. Cula sam cudne korake i videla neku senku brzo sam legla na krvavi krevet i zatvorila oci. Malo sam skiljila i videla grozan prizor bio je to klovn visine metar osamdesed lice mu je bilo od krvi imao je ostre zube poput zileta. Okrenuo se ka meni i brzo sam zatvorila oci i cekala da ode ali nije, polako mi se priblizavao osecala sam miris krvi koji je dolazio iz njegovih usta. Cula sam neko lupanje odjednom je on otisao do prostorije iz koje se culo lupanje videla sam devojku koja je bila skroz krvava i govorila je" u pomoc", on je kretao ka njoj i od jednom ju je udario sa nekim ostrim predmetom i otkinuo joj je glavu. Odma sam pomislila da cu zavrsiti ko ta devojka smisljala sam plan za beg nekoliko minuta dok nije opet prisao ka meni. Osecala sam da cu umreti. Odjednom me je uzeo u njegove dugacke ruke i nosio u drugu prostoriju mislila sam da ce me iseci na komade kad me je spustao na hladni metalni sto videla sam mu sake nokti su mu bili poput nozeva krvavi i prljavi. Bila je mrtva tisina dok nisam cula kapljanje krvi okrenula sam glavu i videla onu istu devojku kako visi na vratima bez glave pocela sam plakati ali tiho, suze su mi curele niz moje bele obraze. Dolazio je sa nekim metalnim predmetima u rukama sjajili su se pod slabim treperavim svetlom. Stavio ih je na sto. Dok ih je redjao po velicini videla sam skalpel,makaze,klesta,testeru i noz. Posle nekoliko minuta tisine je progovori cula sam kako je proizvodio neke zastrasujuce krike zvucalo je kao da pati ili da ga nesto boli. Bilo me je bas briga samo sam razmisljala kako da odem odande. Dosao je i uzeo jedan metalni predmet sa tog stola isekao je neku kesu gde su bili ostatci nekog lesa. Smrdelo je toliko da mi se povracalo mislila sam da cu se ispovracati. Na stolu na kom su bili oni metalni predmeti je stavio one ostatke lesa i poceo je da ih sece i jede jeo je halapljivo kao da nije jeo mesecima ka je zavrsio sa prozdiranjem samo je bazio taj sto na pod. Ja sam se na smrt prepala odjednom sam se setila da imam telefon. Kad je otisao u drugu prostoriju brzo sam zvala policiju javila se zena i pitala gde se nalazim i sta se desilo sve sam joj opisala i rekla je da ce pokusati da pronadju to mesto na kom sam. Opet je dosao taj ruzan klovn i vukao me je po hladnim plocicama noge su mi se tresle od hladnoce i straha. Bacio me je na mnogo leseva bila sam zgrozena kada je otisao negde ja sam pocela da puzim po lesevima naisla sam na svetlo i izvlacila sam se iz reke leseva dosla sam do svetla. Videla sam da sam u sumi i polako izasla iz te velike pecine trcala sam ka putu i vikala u pomoc dok nije dosla policija koju sam zvala. I dalje neznam kako sam dosla tamo u tu pecinu ali naj vaznije je da sam ziva i dalje pamtim sve te grozne prizore koje sam videla. Onog klovna su ubili pred mojim ocima a dok je umirao smejao se histericno i vikao moje ime Milice. Hvala u napred sto ste pogledali moju pricu i izvinite zbog malih gresaka u pisanju.

KLOVNWhere stories live. Discover now