Stigli smo u Berlin cekale smo da padne noc i provalile smo u muzej.
Ponele smo lampe sekac za staklo i laptop. Kako bi mogle da hakujemo kamere i da iskljucimo lasere. Uzele smo bodez i pobegle. Vratile smo se u nasu zemlju i smislile plan kako da sredimo Gloriju. Kad smo se vratile kuci Denis nije bio kod kuce zvale smo ga bio je nedostupan. Znale smo da ga je Glorija kidnapovala. Otisli smo u pecinu i videli kako vec vrse ritual. Denis je bio hipnotisan. I nije nas video a ni cuo. Kad je Glorija dosla do tog dela da ga preobrati ja sam skocila na nju i ubola je sa bodezom. Ali vec je bilo kasno Denis je postao klovan. Neko od nas tri je morao da se zrtvuje da bi kletva bila skroz ponistena. Ja sam rekla da cu ja ali Elena i Irena se nisu slozile. Ja sam im rekla da uhvate Gloriju i da joj otvore usta ja cu joj sipati moju krv iz vena u njens usta i tad ce ona umreti. Pitale su zasto to moramo da uradimo. Ja sam rekla da moramo daa joj damo da pije krvvod coveka koji ima cistu dusu i to ce je unistiti. One su rekle da ce neko od njih to uraditi a ja nisam odobrila dok smo se Elena,irena i ja prepirale neka devojka je dosla i uzela bodez isekla sabi vene i rekla je brzo otvorite joj usta da joj sipamo krv.Mi smo rekle njoj sta si to uradila ona je rekla da nema vremena za pricu i da to uradimo odmah. Otvorile smo usta Gloriji i sipali krv.
Ta devojka je umrla a i Glorija je Denis se vratio u normalu i svi ostali klovnovi. Glorija je mrtva zauvek ja,irena i Elena smo zivele kao cimerke i druzile se sa Denisom. Kletva je skinuta i sve je sad mirno. Nas tri smo vratile bodez u Berlin a da niko nije znao sve ovo smo pamtile kao najgoru avanturu u zivotu. Hvala vam svima sto citate moju pricu i ovo je kraj. Cao vidimo se kad napravim novu pricu.
YOU ARE READING
KLOVN
HorrorMilica je jedna devojka koja se budi usred niceg u sumi i prolazi kroz razne vratolomije kako bi pobedila vesticu gloriju