Bodez

11 2 0
                                    

Irena,Elena i Denis su krenuli samnom u tu pecinu da bi se borili protiv tih odvratnih klovnova. Stigli smo tamo i krenuli da ih trazimo ja i Elena smo otisle na levu stranu a Denis i Irena su otisli na desnu. Elena i ja smo naisle na jednog cudnog klovna imao je rogove na glavi koji su bili skroz krvavi. Tresao je glavu kao da ima tikove. Izgledao je strasno glas mu je zvucao kao kada tigar rezi na nekog. Bile smo prestrasene srce nam je lupalo sto na sat. Smislile smo plan kako da ga sredimo. Ja sam bacila jedan kamen na suprotnu stranu od Elene i mene. Onda je Elena skocila na njega a ja sam ga ubila. To je bila krvava bitka. Irena i Denis su naisli na dva klovna i ubili ih. Pretrazili smo sve prostorije svi zajedno i nismo nasli nikog i nista. Izasli smo iz pecine a ispred nas je stajala Glorija. Ta pokvarena vestica. Bila je obucena u crnu haljinu i imala je crni veo. Oci su joj bile crne,a koza sivo-bela imala je tetovaze po sebi i obrnuti krst na celu.

 Oci su joj bile crne,a koza sivo-bela  imala je tetovaze po sebi i obrnuti krst na celu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cekala je Denisa da se venca sa njim. Nas tri smo bile u cudu. On je pitao nju sta se desava ona je rekla "dragi moj ti si obelezen na tom tvom bledom vratu"onda je on rekao njoj"sta lupetas ludaco"Denise stvarno sta ti je to na vratu rekla je Elena. "Sta si to uradila" rekla sam Gloriji. Ona je rekla" ja nista ali moj dragi klovn svasta" ja sam znala da ce se ovo desiti. Kad se vencaju ona ce ga preobratiti u klovna. Stigli smo kuci i ja sam pricala sa Elenom i Irenom da nesmemo dozvoliti da se Denis i Glorija vencaju zato sto ce ga preobratiti u klovna. Moramo skinuti kletvu sa njega i svih drugih. Kako pitale su Elena i Irena. Ja sam rekla da moramo da ubijemo Gloriju sa bodezom. Njih dve su me pitale sa kojim ja sam rekla sa isusovim.

 Njih dve su me pitale sa kojim ja sam rekla sa isusovim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sta u isto vreme su rekle. Pitale su me gde da ga nadjemo ja sam rekla da moramo da odemo u Berlin u muzej i da uzmemo taj bodez. Pitale su me kako cemo to izvesti. Ja sam rekla da cemo provaliti u muzej nocu i da cemo ga ukrasti. Okej idemo na aerodrom za Berlin rekla sam. Hvalaa sto citate moje price. Izvinite zbog gresaka u pisanju.

KLOVNWhere stories live. Discover now