Prica o kletvi

15 2 0
                                    

Dosla je policija i ja i Denis smo usli u policijska kola. Videli smo klovna razbio je prozor od kola i uhvatio Denisa. Ja sam izasla iz kola i skocila na ledja klovna i uzela dzepni noz koji mi je Denis dao i izbola klovna. Klovan me je posekao po nozi i posle toga svega sam se probudila u bolnici. Denis je stajao pored mene i kazao mi sta se sve desilo rekao je da sam spasila policiju i njega da nisam izasla iz auta klovan bi ubio Denisa a mozda i policiju i mene. Vratili smo se normalnom zivotu. Ali sam se setila da je klovan njegovim noktima posekao Denisa po vratu. Znala sam da je sada Denis obelezen i da ce mozda on postati klovan. Citala sam na internetu o tom klovnu i pisalo je da ako nekoga ogrebe po vratu znaci da je klovnova kletva prebacena na tog obelezenog. Taj klovan je bio normalan covek sve dok nije naisao na tu pecinu gde sam ja bila. U toj pecini je nasao kutiju i otvorio ju je. Prokletstvo je izaslo iz nje i on je postao klovan. Morao je da lovi zivotinje da bi preziveo, ali je posle poceo da lovi ljude koji bi dosli tamo u tu pecinu. Seckao ih je na komade i stavljao ih je u kesu. Na malom stolu bi spremao alat i jeo bi te ostatke ljudi koje je ubio. Tako bi plasio svoje zive zrtve. Stavljao bi ih na metalni sto i manuo ih da gledaju kako on jede ostatke lesa. Tako sam ja prosla gledala sam kako jede svoje mrtve zrtve. Ta kletva iz te kutije je nastala od jedne vestice koja se bavila crnom magijom navela je tog klovna dok je jos bio covek da dodje u tu pecinu. To mu je uradila zato sto je bila zaljubljena u njega. Ali on je nju svaki put odbijao zato sto je imao zenu. Kad je postao klovan ubio je svoju zenu. A ta vestica se zvala Glorija. Bas kao ona moja "drugarica" koja je histericno govorila da se svi sale sa mnom. Ona je ta vestica moram da je ubijem pre nego sto ona ubije mene i jos drugih ljudi. Zazvonilo je zvono na mojim vratima i to je bila Glorija. Kad je usla unutra otisla sam do kuhunje i uzela hladan noz koji je stajao na stolu. Imala sam osecaj da ce me ubiti. Pokusala je ali sam ja nju posekla po licu i zvala policiju. Javila se zena i rekla je da ce u nabrzem mogucem trenutku doci. Hodala sam po hladnim plocicama do ulaznih vrata i izasla sam napolje zakljucala vrata i cekla policiju. Kad su dosli Glorije nije bilo ali je ostavila vlas kose i osusenu krv sa njenog lica. Na nekom papiru je napisala da ce me naci da je se necu tako lako resiti. To sam i ja mislila da se necu lako resiti nje. Hvala sto citate moje price i izvinite zbog gresaka u pisanju.

KLOVNWhere stories live. Discover now