Glorija

17 2 0
                                    

Godinu dana posle mog incidenta i dalje mislim o tome. Taj ruzni klovn mi dolazi u snove proganja me. Pitam se da li cu ikad vise ziveti normalno. Jedno vece opet sam ga sanjala. Sanjala sam da me je uhvatio kad sam izlazila iz pecine i da me je izgrebao. Sto je najgore kad sam se probudila videla sam ogrebotine po mojoj ruci. Morala sam da odem do te sume gde mi se to desilo ali su moji drugari isli sa mnom. Usli smo tamo gde su bili lesevi ali ih nije bilo zato sto je policija sklonila njih odatle. Sve je smrdelo na krv. I to me je pocetilo na ono sto mi se desilo. Opet smo videli senku nekog odma sam pocela da placem i da se tresem bilo mi je hladno. I bila sam uplasena drugari su me smirivali i rekli da mi se ucinilo. Ja sam im verovala zato sto se mogu osloniti na njih. Bar mislim da mogu. Neznam zasto ali u neke nemam poverenja. A taj neko je Glorija ona je odma histericno rekla da mi se ucinilo. Mozda pokriva onog klovna mozda ima vise klovnova. Imala sam viziju o tome kako ce klovnovi ubiti moje prijatelje sem Glorije i da ce mene ostaviti za kraj. Cula sam kapljanje krvi svi su culi sem Glorije ona je odmah rekla da me samo plase i da ce biti sve u redu. Imala sam neki osecaj da joj ne verujem. Ona vizija ce se stvarno desiti. Zato sto cujem da neki glas govori Milice a taj klovan je govorio moje ime kad ga je policija ubila. Opkruzili su nas klovnovi kao u mojoj viziji. Pored mene je stojao moj drug Denis ja sam mu rekla da zajedno padnemo od jednom i da ce nas ostaviti kod leseva. Tako je i bilo imala sam telefon kod sebe i zvala sam policiju sve sam rekla zeni koja se javila. Znala sam gde smo zato sto smo videli natpis na pocetku sume. Brzo su dosli i izsli smo iz pecine ali nas je jedan klovan pratio ali hvala bogu Denis je imao dzepni noz. I odbranili smo se i trcali najbrze sto smo mogli. Stigla je policija i Glorija je prezivela sto me jako cudi. Moja vizija je bila skoro tacna. Ali se nije skroz ostvarila. Mozda ce se ostvariti sledeci put nadam se da nece. Hvaala vam sto ce te procitati moju pricu.

KLOVNWhere stories live. Discover now