Hello poepscheetjes. Sorrey voor het lange niet update maar ik het erg druk ens, en dat gaat dus moeilijk. Na deze Q&A komt er nog een update en heel misschien nog eentje als ik dat aan kan. Ik moet namelijk ook nog in mijn boek gebruikt update. In het vierde hoofdstuk van gebruikt is het dan zo ver. Anna, word voor het eerst gebruikt door haar stief vader. Dus nu gaan we verder met de Q&A.
1) Spoilers?(Vertellen wat er nog komen zal)
Er zal nog veel gebeuren in het verhaal. Niall en Layla worden een stel, maar dat gaat al snel over omdat Niall haar hart breekt. Daarna krijgt ze een relatie met Louis. Ze ontmoet haar broer met zijn 4 jongens ,wanneer ze met de jongens op stap gaat. Ontvoerd haar broer haar samen met Louis en Zayn of zullen Louis en Zayn zo slim zijn om het niet te doen?2) Ben je van plan om nog meer verhalen te schrijven? Zo ja, welke fictie?
Ik ben inderdaad van plan om meer vergen te schrijven. En ik ben er momenteel ook met eentje bezig. Ik heb niet echt een fictie waar ik over schrijf het komt meestal gewoon vanzelf.3) Waarom heb je One Direction in het verhaal gemengd?
Ik was al van plan om Sexlessons te maken. Maar ik wist dat ik niet genoeg tijd zou hebben voor allebij de boeken. Dus heb ik het boek verwijderd en het hier in gezet.4) Unicorns of vliegende muffins?
Unicorns natuurlijk! Die zijn cooler. Vliegende muffins ook, maar Unicorns cooler. Lol.5) Favorite ijssmaak?
Ik denk smurfen of chocola. Die van jullie?6) Welke band is beter One Direction of 5 Seconds Of Summer?
ONE DIRECTION NATUURLIJK! Ik heb totaal geen problemen met 5SOS maar ik vind 1D duizendmalen beter x. En jullie?7) Followship jij Louis en Layla. Of Niall en Layla.
Louis en Layla. Ik vind hun toch een leuker stelletje. Aangezien ik al weet wat er gaat gebeuren mwhaha ;)8) Waarom zijn Kevin en de jongens zo gemeen? En Zayn en Louis.
Weet ik veel, nee grapje. Kevin is vroeger heel erg gepest en ziet Layla als een lust. En daarom heeft hij de groep opgericht.9) Waarom heeft Sophie, Layla laten zitten?
I don't know, dat hoort in het verhaal x.10) Hoe bedoelt Sophie!? Is ze gek geworden dat ze Layla niet geloofd, ze waren toch BFF?
Tjaa, arme Layla. Sophie is gewoon raar denk ik.11) Hoe vind jij het dat je 1,11K lezers hebt?
SUPER! Ik had het nooit verwacht. Bedankt voor alle lieve comments, likes en lezers x Ik hou van jullie12) Hou je meer van zingen of dansen?
Zingen, omdat ik dat ook beter kan dan dansen.13) Hoe ben je op dit verhaal gekomen?
I don't know. Het kwam gewoon in een keer in me op lol.14) Hoe kom je aan alle inspiratie?
Dat heb ik eigenlijk nooit lol. Ik begin gewoon met schrijven en zie wel waar ik uit kom xd.15) Wat is schaamtelijker..je eten laten staan bij andere mensen of bij hun op de wc-bril plassen?
Je eten laten staan. Want als je plaats op de wc-bril weet niemand dat jij het bent. Want je kan het weghalen of iemand anders de schuld geven.16) Wat voor boeken lees je op wattpad?
Van alles en nog wat. Ik heb nooit een vaste fictie ofs. Maar het liefst lees ik Sexlessons, of 1D ficties. En anders super goed geschreven boeken. Ik haat het als mensen, beginnen aan een boek en het dan niet afmaken. En vooral als het een leuk boek is. Of midden in het boek zeggen ik heb er geen zin meer in. Ik word daar aggressief van LOL.17) Wat is de code of ww van je telefoon? (Als je die hebt)
Dafuqq, mijn patroon is altijd de letter L en anders 1234 omdat ik mijn codes niet snel onthoud.18) Heb je ooit geprobeerd om 2 voeten in een sok te proppen?
Nogmaals dafuq( gaat t nu proberen) en nee hoor het lukt niet. Lukt het jullie?19) Waarom doen Zayn en Louis eigenlijk mee met Kelvin?
Ik heb echt geen idee. Het is triest he? Jaa, vind ik ook.Bedankt voor jullie rare, lieve, leuke vragen. Ik zie jullie in het volgende hoofdstuk. Als er nog vragen zijn mogen die altijd gevraagd worden.
Xx Destiny Horan Styles Tomlinson Payne Malik.
JE LEEST
Hij zegt dat het hem spijt.
LosoweIk moest elke keer opnieuw aanhoren dat het hem spijt. Maar ik vertrouw hem niet. Het is tenslotte mijn broer. Als het een ander was geweest had ik nog aangifte kunnen doen. Niet dat dit minder erg is. Maar dit is anders, dit is de zoon van mijn vad...