017

63 5 0
                                    

Hey poepscheetjes. Na de Q&A wou ik er gelijk nog een hoofdstuk achteraan plakken zodat we dat alvast hebben gehad xx Destiny Horan. Maar dat is helaas niet gelukt.

{Layla}

Ik word wakker door een hoop kabaal. Ik sla de deken van me af en loop naar beneden. Daar zie ik Niall en Zayn vechten. Ik probeer de jongens uit elkaar te trekken maar dat is moeilijker dan gedacht. Dan word het maar gillen, ik begin te gillen en de jongens stoppen gelijk.
'Waarom gil je zo, Layla?' Vraagt Zayn.
'Ik zie jullie, vechten en dan denk je dat ik niet ga gillen'
Zayn en Niall beginnen te lachen. ' We zijn aan het oefenen voor de kickboks wedstrijd muffin'
Niall en Zayn lopen naar me toe en trekken me allebij in een knuffel. Ik glimlach stijfjes en loop weer naar boven. Een maal boven aangekomen stap ik onder de douche. Nadat ik klaar ben met douche loop ik naar beneden waar alle jongens al op de bank zitten.
Ik prop me tussen hun in en zo kijken we een tijdje tv. Na 20 minuten tv gekeken te hebben besloot Niall de stad in te gaan dus dat gingen we maar doen.
Als we midden in de stad zijn blijf ik stil staan.
'Wat is er Layla' hoor ik Niall vragen.
'D-daar is K-kelvin' breng ik stotterend uit. Kelvin heeft ons gezien en loopt onze richting op. Ik wil vluchtten maar dat kan niet aangezien Zayn, Kelvin al gegroet heeft.
'Hey bro, hoe is t met je'
'Het gaat goed Kelv met jou?
'Jaa, ik maak het goed. Hey zusje hoe is het met je, dat was lang geleden. Mam & pap missen je' Kelvin komt naar me toe gelopen en wil me in een knuffel trekken.
'Blijf met je poten van me af ' sis ik streng.
Kelvin maakt een stap naar achter, knipoogt naar me en draait zich weer om, om een praatje te maken met de boys. Blugh.

{Kelvin}

'Zayn & Louis kan ik jullie even onder zes ogen spreken? vroeg ik krachtig. Zayn stemde inwendig mee en Louis bleef maar wat voor zich kijken. Wat een sukkel toch ook.
'Zayn, je weet dat deze situatie uiterste belangrijk is en dat binnenkort de ontvoering plaats zou vinden? Vraag ik op een kalme toon.
'En jij, jij daarintegen. Wat heb je met Layla gedaan?
'Ik geef haar alleen Sexlessons' antwoord Louis droog terug.
'Hmpf, ik zal jullie binnenkort ophalen voor een bespreking'
We groeten elkaar en ik loop daarna weg.

Ik weet het babe's fxcking slecht hoofdstuk. Maar meer kan ik er nii van maken. Ik heb nii echt inspiratie en ik ben de enige die natuurlijk weer kan update om 05.35 uur.
Maar ja, ik hou van jullie x en super bedankt voor de 1,26K lezers.

Hij zegt dat het hem spijt.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu