Pov Louis.
Ik kijk naar Zayn terwijl ik afdwaal in mijn gedachte.
Hoe we het haar gaan vertellen? Ik heb de tering nog geen idee.'Zayn, we kunnen ook gewoon nog een tijdje zwijgen.' Fluister ik.
Zayn knikt en we lopen dan naar beneden. Aangekomen beneden besluit ik dat we maar wat moeten gaan doen vandaag.
'Kom we gaan zwemmen' schreeuw ik door het huis.
Iedereen kijkt me eerst raar aan maar knikken dan toch instemmend.Pov Layla.
'Maar ik heb geen bikini' vertel ik zeurend.
'Daar hebben we aan gedacht'zegt Harry. 'Het gebeurd nogal vaak dat er een meisje bij ons slaapt en we hebben daarom in de kelder ook veel spullen voor meisjes. Ik loop met je mee' vult Niall Harry op.
Ik loop met Niall naar beneden naar de kelder als hij de deur op slot doet. 'Klaar voor de volgende les' fluisterd hij in me oor. Ik knik en hij glijd met zijn hand onder mijn t-shirt en begint dan aan me borsten te friemelen. Nadat hij dat heeft gedaan gaat hij naar beneden en begint over me slipje te strelen. Ik kreun zachtjes en fluister in Niall zijn oor: 'Je laat me goed voelen babe'
Nadat we klaar zijn laat Niall me de bikini's zien, kleed ik me om en lopen we daarna naar boven.
'Op naar het zwembad' schreeuw ik als we terug komen.
De jongens knikken en we gaan dan naar het zwembad toe.
Aangekomen hij het zwembad doe ik mijn slippers uit en voel twee grote handen om mijn heupen heen. Diegene duwt me in het water en als ik boven water kom doe ik Harry, Zayn, Niall en Liam lachen.
Ik schenk ze een boze blik en bedenk dan nog iets waar is Louis? Ik voel twee handen onder me voeten als ik denk dat ik het antwoord gevonden heb. Daar is Louis! Hij trekt me mee onder water, drukt een snelle kus op mijn lippen en zwemt dan weer naar boven. Als ik boven kom geeft Louis me een knipoog, gebaart dat ik me mond er over moet houden. Ik knik en geef hem een vertrouwbare glimlach.
We zijn klaar met zwemmen en besluiten om te gaan picknicken.
We lopen over straat als ik nog iets tegen de jongens wil vertellen.
'So nou hier staan we dan, ik wil jullie super erg bedanken. Maar het is afgelopen,ik ga naar huis. Nee grapje, maar ik bedank jullie dat jullie zoveel voor me doen en bedankt dat ik hij jullie mag wonen' eindig ik mijn verhaal. Ik loop naar Harry toe druk hem een kusje op de wang en vervolgens ga ik naar Louis, Liam, Niall en Zayn.
Nadat we hebben gepicknickt, thuis zijn aangekomen besluiten we om naar bed te gaan. Vandaag slaap ik bij Louis.
Ik slaap elke dag bij een ander omdat ze het niet leuk vinden als ik maar bij één jongen slaap. En omdat het gewoon een vaste regel is vertelden ze me.
Dus ik slaap eerst bij Niall, dan bij Louis tenslotte bij Zayn, gevolgd door Harry en als laatste Liam. Liam wou graag als laatste ik why.
Ik loop met Louis de kamer binnen en kleed,me om. Als we bij Louis in bed liggen vraagt Louis me opeens: 'Layla, Wat heb je ooit gedaan op het gebied van jongens'
Ik antwoord: ' Zoenen, tongen, me zuigzoen laten geven en me goed laten voelen' zeg ik terugdenkend aan Niall. 'Wat dan?' Sluit ik mijn zin af.
'Ik wou je latent voelen hoe al deze dingen voelen' Hoor ik Louis zeggen. Ik slik even zie hem naar voren buigen en hij begint te zingen
Talk Dirty to me van Jason Derulo.Ik lach zachtjes en druk een kusje op zijn wang. ' Je bent geweldig'.
'Jij ook babe,jij ook' krijg ik als antwoord van Louis.
' Maar Louis..' begin ik dan.
'Ik wil het wel' Louis knikt en kust me.
Hij haalt zijn lippen van me af en fluisterd: 'Je bent geweldig, maar weltrusten babe'
'Dank...'Wil ik hem zeggen maar hoor dat hij al slaapt.
Ik lach zachtjes en begin dan pas mezelf af te vragen waar ik mee bezig ben. Ik besluit om er maar over te gaan slapen.Pov Harry.
Ik kijk op de klok.
1. Ik Ben stom dronken.
2. Ik kan niet slapen.Pov Layla.
Als ik op de klok kijk is het 5 minuten over 2.
Ik besluit naar beneden te gaan om wat te drinken.
Als ik beneden ben snuift ik de geur van alcohol in me neus op. Ik herken deze geur want ik ging vroeger vaak uit met Sophie (best friend van Layla). Ik slik de brok in me keel weg en loop verder totdat ik een dronken Harry aantrek.
Ik draai me weer om en loop naar boven. Pfoe, ik heb geluk Harry had me,gezien wenste me een slaaplekker en vrat ze chips weer verder op.Hey peeps nieuwe update wow ben hier al een uur mee bezig. Vandaag of morgen weer nieuwe update. Hou van jullie x. Maar ik wil jullie eens iets vertellen. Mijn aantal lezers klopt nii met me votes breng daar sub verandering in. Ik Ben echt superblij met mn lezertjes al meer dan 700 nog even en ik heb er 1000 xx. En pfoe wie had verwacht dat Niall so dirty zou zijn en Layla 2 geheime sexlessons krijgt? Niemand lol.
Followshippen jullie Lali or Nala *?
Lali zijn Louis en Layla en Nala Niall en Layla. Beetje vreemde followship namen but OK don't care.
Love you all guys, comment lees, follow en vote.
Jaa duh omg domme ik.
JE LEEST
Hij zegt dat het hem spijt.
عشوائيIk moest elke keer opnieuw aanhoren dat het hem spijt. Maar ik vertrouw hem niet. Het is tenslotte mijn broer. Als het een ander was geweest had ik nog aangifte kunnen doen. Niet dat dit minder erg is. Maar dit is anders, dit is de zoon van mijn vad...