Giriş/ Değişimin Son Günü

836 63 75
                                    

GİRİŞ

Aynanın karşısına geçecektim, tam bir buçuk ay sonra.. Boydan hiç kendime bakmamıştım, sabırsızlanıyordum doğrusu. Yüzümü de incelemiyordum, söz vermiştim kendime. Sadece kalem veya eyeliner çekmek için aynanın karşısına geçiyordum. Ve az kalmıştı...

Ilık duşa girince çıkmak bilmiyordum. Bir tarafım rahatlığın tadını çıkar derken, diğer tarafım geç aynanın karşısına kendini incele(!) diyordu. Kısa süre daha duşta kaldıktan sonra hızlıca çıkıp giyindim. Ve şimdi geriye kalan tek şey aynanın örtüsünü kaldırmak... Kalbim hızla çarpmaya başlamıştı. Korkuyor muydum acaba? Ya hiç fark yoksa? Ya sadece kilo farkıysa? Ama yüzümde de farklılık olması lazım. Sadece kilo ve yüzümün değişmesi mi korkutuyordu beni? Bunlarla direk yüzleşmem gerekiyordu. Elimi örtüye doğru uzattım, sıkıca kavradım. Geriye doğru saymaya başladım. Üç... İki... Bir... Sıfır... Örtüyü çekmem ile gözlerimi kapamam bir olmuştu. Ne yapıyordum ben? Yavaşça gözlerimi açmaya başladım. Aynaya değil de yere bakıyordum. Gözlerimi açtım yavaşça kafamı kaldırmaya başladım. Gözlerimi aynaya sabitlediğimde donakaldım. Bu kız ben miydim? Ağzım açık kalmıştı ve elim ağzımı kapatacak bir pozisyonda kendimi süzmeye başladım. KENDİMİ... Karşımda ki bendim şimdi öyle mi? Aymira yani ben? Benim bildiğim Aymira bu değil. Benim bildiğim Aymira Dinç bu değil. Ben bile böyle davrandıysam çevremin tepkisi nasıl olacaktı? Daha mı iyi yoksa daha mı kötü? Çevremde ki bana karşı sergilenilen davranışlar doğrultusunda beni neler bekliyordu? Sıfıra yakın bir yerden tekrardan başlıyordum. Tekrardan...

GRİMSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin