16

200 10 3
                                    

Hyunjin:Nu te mai baga tu în viața mea!

Eu:Iubirea înseamnă îmbrățișări,râsete,momente în care doar persoana pe care o iubești te poate face fericit.Persoana care stă lângă tine,care te ajută când ai nevoie și care îți arată lucruri noi,e persoane care te iubește.Aia nu e iubire! / \ spun in timp ce arăt spre ușă

Hyunjin:Ce știi tu despre iubire?Tu nu iubești!Tu nu știi sa iubești!

Eu:Chiar regret că te-am scos din cartea aia!As vrea să fi blocat într-o oglindă ca în povestea din carte!

Dintr-o dată o lumină orbitoare apare în fața mea.Îmi acopăr ochii,iar când lumina nu mai este,Hyunjin dispare din fața mea.

Credeam că Hyunjin îmi face o farsă sau ceva,dar nu avea cum să facă lumina aia și să se ascundă în atât de puțin timp.

Mă uit în oglindă de lângă noi,apoi văd că Hyunjin era în ea.

Mă duc lângă oglindă,îmi pun mâinile pe ea și mă uit la Hyunjin.

Eu:Hyunjin!Nu,nu,nu!Ce am făcut?

Mă îndepărtez de oglindă și merg prin cameră gândindu-ma la o soluție.

Se aude o spărtură din spatele meu,apoi mă întorc și văd că oglinda era spartă.

I-au cartea și încep sa răsfoiesc paginile până găsesc pagina cu vrăji.

În carte scria că dacă vrei sa aduci pe cineva înapoi din oglinda spartă,trebuie să cauți o oglindă asemănătoare și trebuie să o pui în locul celei sparte.

Apoi trebuia sa te pui în fața acestuia și trebuia să îi spui numele persoanei de 10 ori.Numele întreg.

Fug in camera lui Hyunjin amintindu-mi că în camera lui se mai afla o oglindă identică și aduc oglinda în locul celeilalte.

Fac ce îmi spune cartea și mă pun în fața oglinzii.

După ce îi spun numele de 10 ori,aștept și mă uit la oglindă.

Trec deja câteva minute,dar nu se întâmplase nimic.

Eu:Carte ajuta-mă!Mergi!

Încep să bat în podea cu palmele și plâng din ce în ce mai tare.

Eu:Mergi!Mergi..te rog!Hyunjin,am nevoie de tine.

Îmi las capul pe carte neștiind ce sa mai fac.

Nu după mult timp aud niște sunete din fața mea.

Îmi ridic capul de pe carte și îl văd pe Hyunjin.

Mă ridic de pe jos,merg spre Hyunjin și îl i-au în brațe.

Eu:Hyunjin!Îmi pare rău că am spus acele lucruri.Eram nervoasă și nu știam ce să zic.

Hyunjin:Tu chiar ți la mine. / \ spune răspunzând la îmbrățișare

Eu:Chiar o fac.Câteodată nu îți arăt asta,dar chiar țin la tine.Țin foarte mult.

Hyunjin:Mulțumesc ca mai scos din oglindă..și din carte.Citeste ce scrie pe pagina 238 din colțul drept.Eu merg sa îi spun lui Shyn-He să plece.

I-au cartea de pe jos,dau la pagina 238 și citesc ce scrie în colț.

I-au cartea de pe jos,dau la pagina 238 și citesc ce scrie în colț

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

***************************************

Am ascultat acum o melodie și mi-au venit niște idei pentru o carte în minte.

Am noroc că deja am o carte pe tema asta și doar o sa scriu ideile acolo.

Vă spun de acum ca o sa fie o carte superbă.

Poză editată de mine btw.

Sper ca va plăcut capitolul!❤

***************************************

Mysterious But Cute || Hwang Hyunjin Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum