Tam konusmaya başlayacağım sırada Selen 'in telefonu çaldı. Ayağa doğru kalkıp ;
-Gitmem gerekiyor. Arya en kısa sürede sana ulaşacağım.
Dedi ve yürümeye başladı. Hala Selen 'in beni nasil ve nereden tanıdığına aklım ermiyordu...
Hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı yağmur kesilmişti. Eve doğru yürüyordum. Herşey çok anlamsızdı annem ve babam öldü. Annemi hiç görmedim ben doğduktan sonra öldüğünü söylüyordu babam. 17 yıllık yaşantımda yanimda olan babam vardı ama şuan babam da yoktu. Düşünürken evime gelmiştim sadece uyumak istiyordum. Uyuyup uyanmamak...
Babamin ölümü üzerinden. Bir ay geçmişti sürekli yanımda olan Derin vardı. Her konu da yardım etmeye çalışıyordu. Az da olsa babamin yokluğuna alışmıştım. Evim müstakil büyük bahçesi var. Babamla beraber bahçeye çiçekler ekerdik. Artık o çiçekler de yok oluyordu çünkü bahçeye girip hiçbir seye dokunmuyordum. Telefonumun titredigini hissettim. Derin ariyordu
- Efendim Derin ?
- Hazırlan dışarı çıkıyoruz
- Derin hiç havamda değilim. Sonra çıksak olmaz mı?
- Arya kapa çeneni 15 dakika sonra evindeyim.
Dolabımı açıp ispanyol paça kotumu alip üzerinede salaş gömlek aldım. Siyah saçlarımı da dağınık topuz yaptim. Gözlerimin altı yorgunluktan morarmıştı. Morlukları kapatmak için kapatıcımı alıp gözümün altında gezdirdim. Hazır şekilde Derin hanımı bekliyordum. Kapi çalınca çantamı ve ceketimi alıp dışarı çıktım. Derin 'in altında dar kot üzerinde gömlek vardı. Saçları için yine uğraşmıştı. Sarı saçlarını kıvırcık yapıp şeker kız modeline girmişti. Kollarını açarak bana sımsıkı sarıldı.
- Ooo Arya hanım özlemişim seni.
- Daha dün gördün ya nasıl da hemen özledin ?
- Olsun olsun özledim işte
- Tamam hadi gidelim bu arada Derin hanim nereye gidiyoruz ?
- Alış veriş merkezine gidiyoruz hayatim
- Hadi o zaman..
Yol boyunca hiç susmadan konuştu bu kızı seviyordum beni mutlu ediyordu. Sabah kahvalti yapmadığım için acıkmıştım. Bir kafeye girip birşeyler atıştırmak için oturduk. Selen 'in de orda olduğunu gördüm. Oda beni görmüştü gülümseyerek ayağa kalkıp bize doğru yaklaştı. Çok güzel olmuştu Altında diz kapaklarının bir karış üzerindeki eteği oldukça hoş duruyordu. Eteğinin üzerine giydiği gömleğide eteğin içine koymuştu. Ayaklarında dolgu topuk siyah ayakkabı vardı. Saçları kıvırcık şekilde açık birakmıştı.
- Merhaba kızlar
- Merhaba Selen hanım.
Derin ' e doğru döndüm ;
- Sana anlatmayı unuttum. Bu Selen hanım. Sokakta ağlarken yanıma gelmişti.
- Memnun oldum. Ben Derin Arya 'nın en yakın arkadaşıyım.
- Tanıştığıma memnun oldum. Arya 'cım biliyorsun ki okulların açılmasına bir hafta kaldı. Seninle çok samimiyetim olmasa da seni Ataman Koleji de okumanı istiyorum.
Ben çok şaşırmıştım. Tamam orda okumayı kim istemez ama orada okuyacak param yok benim.
- Selen hanım o okulun masraflarını ben karşılayamam o kadar param yok.
- Senin hiçbir şeye karışmani istemiyorum. Ben yardımcı olacağım. Lütfen teklifimi kabul et canim.
Bu kadın ne diyordu bana acıyor muydu da böyle bir teklifte bulunuyordu ?
- Selen hanım ben okuduğum okuldan memnunum. Teklifiniz için teşekkür ederim ama kabul edemem.
- Canım bu kadar acele etme bugün düşün ve yarın bana kararını söyle.
- Tamam teşekkür ederim.
Derin şaşkınca bakıyordu
-Kızım sen salak mısın? Kadın sana çok güzel teklifte bulundu nasıl reddersin ?
- Ben kimseye muhtaç değilim okuduğum okuldan da memnunum.
Daha fazla konuşmadan işimizi halledip eve gelmiştim. Bu kadın beni nasıl tanıyordu ve bana hangi sebeble bu teklifte bulunuyordu ?
Derin beni sürekli arayarak teklifi kabul etmem gerektiğinden bahsediyordu. Ama ben hayır diyordum...
Kapım çalıyordu sabahin bu saatinde kim beni rahatsız ederdi tabiki de Derin rahatsız ederdi. Sinirli şekilde kapıyı açtığımda ;
- Evet Arya hadi teklifi düşünüp kabul ettiğini söyle hadi Aryaa
Of bu kızın zoru neydi niye bana sürekli ısrar ediyordu gerçekten de bu durumdan sıkılmıştım.
- Tamam Allah 'ın cezasi gideceğim o okula
- İşte benim dostummm
- Off neyse ne işte
- Al hadi telefonunu al da mesaj at Arya 'cım
Gerçekten böyle birsey istemiyordum. Derin 'in çenesini cekemeyecek kadar yorulmuştum. Elime telefonumu alıp ; Teklifinizi kabul ediyorum dedim.
...
Bugün okullar açılıyor. Daha önce hayaller kurduğum okula gidiyorum Ataman Koleji. Okul eteğinin boyu dizimin bir karış üzerinde ve ben kendimi çıplak hissediyorum. Etek giymek hiç bana göre değil. Gömleğimide üzerime giydikten sonra siyah saçlarıma fön çektim yeni okuluma gitmek icin hazırdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN SONRA
Teen FictionFark ettim de yalnızlık beni giderek içine çekiyordu. Hapsolduğum sonu olmayan bu karanlığın içerisinde adeta sürüklenerek iç dünyama çekiliyordum. O artık yanımda olmayacaktı. Onunla olan anılarımı hatırlayarak yalnızlığa bürünüyordum... İç dünyaml...