Gurur Ve Öfke

38 2 19
                                    

Han'dan

"Hey Sincap!"

Hassiktir... Bu ses...

"Baksana lan köpek!"

Jay'den yüzüme yediğim bir tokatla sendeledim.

"Hatırladın mı beni?"

"E-evet.."

"Akşam gelicek misin?

"Evet"

Yüzüme bir daha tokat yemiştim...

"Sakın gelmeyi bile düşünme seni iğrenç yaratık. Seni orda görürsem sonun kötü olur!"

"T-tamam"

Jay yanımdan gülerek uzaklaşmıştı. Bir süre arkasından baktıktan sonra bende hareketlenip evin yolunu tuttum.

İşten yeni çıkmıştım... Yorgunluğun verdiği sinirle düşünmeye başladım...

Neden onun sözüne uyuyordum ki? Artık okulda bile değildik...

Eski anılarım yavaş yavaş kafamın içinde dolaşnaya başlamıştı... Patlak dudaklarım... Morarmış gözlerim... İyice sinirlenmiştim. O lise bulışmasına gidecek ve ona karşı koyacaktım... Yoksa gururuma yediremezdim...

Bir süre yürüdükten sonra eve varmıştım. Bir kaç kıyafet hazırladıktan sonra duşa girdim. Düşündükçe düşğnüyordum olacakları... Yine dayak yiyip rezil olma ihtimalim vardı...

Vücudumu durladıktan sonra duştan çıktım. Daha 5 saat vardı. Hava sıcak olduğu için belime bir havlu bağlayıp masa başına oturdum. İlgilenmem gereken bir sürğ dosya vardı...

İşim bittiğinde Yarım saat kalmıştı buluşmaya. Üstümü giyinip saçımı başını dizelttikten sonra evden çıktım. Telefonu çıkarıp konuma baktığımda yakın olduğunu fark ettim. Yavaşça belirlenen mekana doğru adımalmaya başladım...

Restorana vardığımda Jay'e baktım. Kızları yanına toplamıltı çoktan... Şerefsiz...

Tam içeri adım atacağımda bir fısıltı duydum

"Hey yakışıklı! (fısıltıyla)"

Etrafıma bakındığımda sadece mor saçlı birini gördüm.

"Kavgada başarılar (öpücük yollar (fısıltıyla))"

"Sende kimsin be? "

O sırada Jay bana seslenmişti. Anlık kafamı çevirdikten sonra tekrar önüme döndüm. Kaybolmuştu... Unursamadan geri Jay'e dönüp içeri girdim.

"Sana gelme demiştim sanki?"

Üstüme yürüyordu. Tedirgin olsamda sinirim tedirginliğimi yok ediyordu.

"Senin sözüne bağlı bir köpek olduğumu hatırlamıyorum?"

Jay dediklerime şaşırmıştı.

"Vayy! Nerden bu cesaret sevgilini falan mı getirdin yanında... Ah üzğldüm şimdi seni kıza rezil edicem sanırım (gülerek)"

"İlla yanımda biri mi olmalı sana karşı çıkmam için?"

"Çok olmaya başladın sen!"

Çoktan yüzüme bir yumruk indirmişti... Dudağım patlamıştı ama gülüyordum... Bu beni gaza getirmişti...

"Ashh!"

Yakasından tutup arka arkaya yüzüne yumruk atmaya başlamıştım

"Sen-mi-beni-küçük-görüyordun-lan-piç!"

Her kelime arasında bir kere daha vuruyordum. Şaşırmış bir şekilde bana karşı kendini korumaya çalışmıştı... Ama bu işe yaramazdı...

"Devam et yakışıklı! (fısıltıyla)"

Aklımda yankılanan sözledaha sert vurmaya başlamıştım... Yavaş yavaş bilincini kaybediyordu Jay...

Ortamdaki kızlar çığlık çığlıyayken erkekler onu zorla elimden almıştı... Ellerim ise kan içindeydi... Umrusamayıp ona ulaşmaya çalışırken birden Eunwoo bağırdı.

"Kes artık şunu!"

Eunwoo'nun bağırışıyla kafama keskin bir ağrı saplandı.

"İşte böyle yakışıklım (fısıltıyla)"

Kafamda hissettiğim ağrıyla yere düşmeden önce o mor saçlı yabancıyı görmüştüm... Bana uzanan kollarıyla kendimi karanlığa bırkatım...

.
.
.
.
Bölüm sonuuuuuu buraya Minhocuğumuzuda koyuyorumm

Umarım bu seri hoşunuza gider bir istek üzerine başladımmm oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın muaahhh seviliyonuzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım bu seri hoşunuza gider bir istek üzerine başladımmm oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın muaahhh seviliyonuzzz

7 Ölümcül Günah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin