Şehvet Ve İnsan...

18 2 9
                                    

Felix'ten

Yeni bir okul yılıydı... Lisenin son yılı... Herkes zorlanacağını söylerken ben inek öğrenci olmanın yararlarını kullanıyordum...

Sınıfa girip sırama oturduktan sonra bu yıl işleyeceğimiz derslerden birini çıkarıp tekrar yapmaya başladım... Bir süre sonra zilin çalmasıyla içeir koşarak giren Ode yanıma geldi.

"Selam inek!!"

"Selam Ode~"

İyi niyetli bir çocuktu... Pozitif enerjisi her zaman etrafına yansırdı...

Saçımı karıştırıp arkama oturdu. Ders kitaplarını çıkardıktan sonra hoca sınufa girdi... Arkasına bir kırmızı kafa vardı... Çok sert görünüyordu...

"Günaydın çocuklar! ~ Teni bri öğrenci daha geldii okulumuza hatta sınıfımızaaa... Bay hwang kendini tanıtıp... Immm... Şuraya Felix'in yanına geçebilirsinn~"

Kızıl kafa oflayarak sınıfa döndü. Kızlar çoktan kendi aralarında konuşmaya başlamışlardı.

"Bu o değil miii (fısıltıyla)"

"Evettt Hwang aileisnin tek varisiiii(fısıltıyla)"

"Off çok yakışıklıııı (fısıltıyla)"

"Kesinlikle mükemmell ahhh(fısıltıyla)"

"Ben Hwang Hyunjin. Bu kadarını bilmeniz yeterli."

Ayaklarını sürüyerek yanıma gelip oturdu.

"Merhaba ben F-"

"Umrumda değilsin civciv"

"Pardon?"

Dediklerini tekrarlamadankafasını sıraya koydu...

Ders boyunca yerinden milim kıpırdamamıştı. Zil çaldığında ise hoca daha konuşmadan ayaklanıp sınıftan çıktı.

"Ahh... Her neyse çocuklar dediğim gibi 5-25 arası okunacak ve genel bir özet hazırlanacak. Çıkabilirsiniz."

Hoca çıktıktan sonra bende arkasından çıktım. Acımıştım... Kantine gidip atıştırmalık bir kaç şey alıp parasını ödemek için cüzdanıma uzandım... Tam cüzdanı çıkaracağım zaman benimkileirn yanına yenileri eklenmişti.

"Beraberiz. Bu karttan ödeyeceğim"

Uzattığı aiyah kart ile Hyunjin'e döndüm.

"Ne yaptığınızı sanıyorsun?"

"Bu yavaşlığınla hiç bir şey alamadan sınıfa dönecektim civciv. Şunları alda yukarı çıkar hadi."

Arasından sadece bir cips alıp bana dönmüştü.

"Diğerleri senin olabilir civciv"

Civciv demesine sinir olmuştum.

"Parasını size geri ödeyeceğim Hwang bey!"

Atıştırmalıkları aldıktan sonra omuz atıp kantinden ayrıldım. Uzun zmaandır kims ebana civciv demiyordu kurtulmuştum bu lakaptan... Ah sinir bozucu çocuk...

Hızlıca sınıfa çıkıp sıraya oturdum. En sevdiğim mentollü içeceği açıp içmeye başladım...

.
.
.
.
.
Bölüm sonuuuuu dur bi kızıl kafa koyıyım şuraya

 Bölüm sonuuuuu dur bi kızıl kafa koyıyım şuraya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Her neyse aşkolar sınav haftaıs bu yüzden biraz kısa yazıyorum bölümleri sonrasında eğer drone yarışmasıyla kafayı buknazsam uzunnnn uzunn yazcam seviliyosunuz muahhhh

7 Ölümcül Günah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin