Ona saldırırdım...

19 2 7
                                    

Saat 23.08

Çalan kapı ile başımı kapıya diktim.

''Geel''

Annem içeri girmişti

''Artık yatmalısın ta- boynundaki de ne içeri girerken ordamıydı?

''Ah evet şey basketbol oynarken oldu... birinin kolu geldi...''

''Hmm peki dikkatli ol canım ve yat artık~''

''Tamam hadi git sen az kaldı zaten..''

Annem kafamı okşayıp odadan çıktı...

Biraz daha yazı yazdıktan sonra  üstümü değiştirmek için ayaklandım... Beyaz bie tişört ve mavi bir şort aldım...

Üstümdekilerden kurtulduğumda garip bir hisle titreyip hızla giyinmeye başladım... 

Giyindikten hemen sonra kendimi yatağa bıraktım yorgundum... Bir kaç mesaja baktıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Hyunjin'den

Tam civcive seslenecekken ona doğru koşan bi çocuk gördüm... Tanıdıktı ama kimdi hatırlamıyordum... Baya samimilerdi... Ama BAYA!.. İkili motora bindikten sonra kendi arabama doğru yürümeye başladım. Ardından arabaya binip onları takip etmeye başladım... Civcivin evine gelmiştik... Felix'in arkasında olan çocuk koşarak evin kapısını tıklatmaya başlamıştı... Bir şey olduğunu sandığımda arabadan inecekken ikisinin de kıkırdadığını fark ettim...

Aslında yakın zamanda onu ''mekana'' Götürmeliydim. Herkes  seçilen kendi eşini gidip almışken ben kalmıştım... Aslında benim soyumun eşi yıllardır şeytanlardan seçilirdi... Tanrı resmen benle dalga geçmek için bana bir insan vermişti... Bunları düşünmeye başladığımda çoktan sınıfa girmiştim...

İkili içeri girdiğinde onları pencereden takip ediyordum. İkili biraz Felix'in annesi olduğunu düşündüğüm kişiyle konuştuktan sonra yukarı yöneldiler... Felix diğer çocuğu çekiştiriyordu... Önce etrafıma bir baktım. Ardından kendimi gizleyerek binanın balkonuna tırmandım. Oradan da Felix'in balkonuna atlayıp beklemeye başladım... ikili içeri girer girmez diğer çocuk Felix'i iterek banyoya sokmuştu. Başta içeri girip müdahale etmek istesem de kendimi tuttum. İkili banyodan çıktığında Felix'in saçlar karışmıştı... Ve boynunu tutuyordu...

''Yarın devam ederiz ha?''

Bu çocuk her kimse onu öldürmek istiyordum. İğrenç bir şekilde sırıtıyordu...

''Pis sapık seni~''

Felix'in ona güldüğünü gördüğümde o it odadan çoktan çıkmıştı. Felix tekrar kıkırdayarak banyoya girdiğinde kendimi içeri attım. Diğer çocuğu takip edip dövmek varken neden içeri girdiğimi anlamamıştım...

Banyo kapısı açıldığında kendimi tekrar gizledim...

Felix boynunda yara bandı ve şapşal bir gülümsemeyle banyodan çıktı... Camı açık görünce şaşırsa da fazla üstelemeden camı kapattı... Masa başına oturduktan sonra ciddileşen ifadesiyle derse odaklandığını anlayabiliyordum. Yatağa oturup onu uzun uzun izledim...

Kapının çalmasıyla ikimizin de kafası kapıya dönmüştü... Annesi içeri girdiğinde yara bandını sorgulasa da yalana karşı oda fazla üstelemeden uyumasını söyleyip odadan çıktı... Anlaşılan bunlar ailecek böyleydi...

Felix bir süre daha durduktan sonra ayağa kalkıp bir kaç kıyafet aldı. Üstünü değiştireceğini anladığım anda nefesim kesilmişti... onu böyle görmeye hazır değildim. Hızlıca yatağın altına girdim... Eğer biraz daha fazla onu izleseydim... Eğer izleseydim... Ona saldırırdım...

 (Ooo libido tavan hehe)

Üstünü değiştirip yatağa girdiğinde ufak bir bekleyişten sonra uyuya kalmıştı. Yatağın altından çıkarak uyuyan bedeni izlemek için yatağa oturdum...

.

.

.

.

Heheheee bölüm sonuuuu buraya pijamalı bir felix ve tatlış bir ode koyuyorumm

Heheheee bölüm sonuuuu buraya pijamalı bir felix ve tatlış bir ode koyuyorumm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
7 Ölümcül Günah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin