8.kapitola

15 2 0
                                    

Eric:
Znovu se probudím. Tentokrát protože někdo buší do dveří, jak největší magor. "Jakej kretén!" Zařvu na celou místnost.
"Co je?" Řvu přes dveře, najdu klíč a odemykám následně dveře.
"Ty vole, Fredo, ty víš, že tebe neseřvu jen tak, ale zbytečně mě nemusíš budit." Když mi to dojde! Kde je? Otočím se a nikde.
"Máš ji?" Zeptám se ihned. Trochu otálí s odpovědí.
"Do Prčic, máš jí?" Zeptám se znovu a tvrdě.
"No, přemýšlím, co odpovědět, když ti zvládne zdrhnout z postele." Propálím ho pohledem, tak že kdyby můj pohled uměl spalovat, tak tu přede mnou leží hromádka prachu.
"Mám." Oznámí a protočí očima. Oddechnu si.
"A za to mi teď řekni, jak je možný, že když jste !ZAMČENÍ! v jednom pokoji, tak trajdá támhle směrem na město?" Zeptá se mě teď on.
"Protože jsem jí odmítl dát klíče a usnul, zatímco ona byla vzhůru." Vysvětlím už klidným hlasem. Fredo se uchechtne a pokroutí nad touto situací hlavou.
"Kde je?"
"V pokoji pro hosty."
"V jakém pokoji pro hosty? Pro zvané, nebo nezvané?" Ano, máme tady tak zvané pokoje pro nezvané hosty, kteří jsou třeba zajatci z ostatních gangů.
"Ve zvaným samozřejmě. Má pouta a leží na posteli" Kývnu.
"Tak mi dej chvíli, já se osprchuji a převléknu se." Hned pochopí a odejde.
Já si vezmu triko, trenky, džíny a vydám se do sprchy. Sprchu si nijak zvlášť neužiju, protože musím přemýšlet, co s ní a taky mnoho jiných starostí s gangem. Dojdu k pokoji, kde by měla být. Otevřu dveře a tam uvidím dívku ležící na posteli, která má obě ruce přivázané k čelu postele. Docela sexy pohled to je. Oči má zavřené, takže nejspíš spí, když se však přiblížím okamžitě poznám, že nespí dle způsobu dýchání. A tak začnu říkat spousty lží. Okamžitě prudce otevře oči a vykulí je.
"Co? Co?"
"Já věděl, že nespíš." Oznámím a na její zmatené otázky nereaguji.
"Takže, za to, že jsi utekla, musí následovat trest..."

Srdce MafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat