Heey lezers, ik ga nu verder met Een Zoen, Zonder Reden. Ik ben ook erg blij met de 5 votes, ik weet nu dat er wel een paar mensen waarderen wat ik doe. Dus als jullie het goed vinden mogen jullie het zeker sharen.
*****
P.O.V Emma
Sophie, Bob en mijn ouders komen naar mij gelopen. Daar lig ik dan, beneden aan de trap.
"Ze beweegt niet meer", mijn mama komt naast mij zitten en kijkt naar Thomas, haar man, niet mijn vader want men ouders zijn toen ik 2 was gescheiden, omdat mijn mama vreemd ging, met Thomas dan. Eerst hebben ze me wijs gemaakt dat Thomas mijn papa was. Maar toen heb ik ontdekt dat dat niet zo was. Lang verhaal, dat ik niet helemaal ga vertellen.
Mama kijkt naar Sophie en Bob. "Een ambulance misschien"
Iedereen schiet recht en Sophie loopt naar de telefoon. Niet veel later komen de ambulanciers binnen gelopen met een brancard en leggen me erop.
P.O.V. Maarten
Nadat ik Emma duwde ben ik direct naar mijn kamer gelopen en deed of er niets gebeurt was. Niemand moet dat weten, dat is iets tussen mij en Emma. Ze had maar me maar niet weg moeten duwen.
Ik kom 'slaperig' uit mijn kamer. "Wat is er gebeurt?" vraag ik alsof ik er niets van weet.
"Emma is van de trap gevallen en ze is naar het ziekenhuis gevoerd" antwoord Mariska.
"Oei, wie is er met haar mee?"
"Thomas"
"Waarom Thomas?" vraag ik
"Emma heeft een super band met haar stiefvader, dus hij is met haar mee." Zegt Mariska en gaat naar de living.
Ik loop naar de badkamer. "Gelukkig heeft niemand door dat ik dat deed." Zeg ik tegen mezelf.
Ook al is het nog maar 5 uur, ik leg men haar goed met wax en doe mijn kleren aan. Ik ga naar buiten zonder iets te zeggen.
Ik ga de straat uit en ga linksaf. In deze straat woont Jennifer, mijn vriendin. We hebben een open relatie, dat is dat wij allebei alles mogen doen met andere mensen, dus je mag in bed kruipen met iemand anders en dan kunnen wij dat samen bespreken. Het is best wel grappig.
Ik bel aan en Jolina doet open, de moeder van Jennifer.
"Hello" zegt ze, "come on in."
Jennifer's familie is Engels. Ik ga naar binnen, dat is wat ze gevraagd had.
Ik loop de trap op en ga naar Jennifers kamer. Ze ligt te wenen op haar bed. Haar hoofd onder haar kussen maar ik hoor ze toch nog snikken.
"Jenn, wat is er aan de hand?" vraag ik zo lief mogelijk aan Jennifer.
Ze schrikt en springt recht.
"Had jij niet kunnen kloppen?" zeg ze met volledig rode ogen, ze ziet er helemaal niet goed uit.
"Het spijt me, maar wat is er nu?"
"Het is Emma, mijn beste vriendin van school. Ik heb niemand over haar verteld omdat ik haar nogal een raar meisje vind. Ik schaam me een beetje voor haar."
Ik verschiet me een bult en kleur volledig rood.
"En...en...wie is die E...Emma?" vraag ik al stotterend, ik ga maar doen of ik er niets van weet. Ook al hebben Jennifer en ik een open relatie, toch ga ik het haar niet zeggen.
"Dat zei ik toch al, ik ken haar van school." Zegt Jennifer, tussen haar woorden snikt ze een beetje maar ik versta wel wat ze zegt.
"Oke, maar wat is er dan?" vraag ik.
"Ze is van de trap gevallen. Maar mag ik je iets zeggen wat niemand mag weten?" vraag Jenn aan mij.
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, ik hoop dat ze niet gaat zeggen wat ik denk.
"Ja, natuurlijk, zeg maar."
"Wel, ik heb haar mama aan de lijn gehad en zij zij dat ze dacht dat Emma is geduwd en..."
"Eeuuhmm, ik moet eigenlijk naar huis, dus eeuhhmm...salut.
Jennifer kijkt me raar aan zegt ook dag.
Ik loop het huis uit en ga naar de sportschool. Daar zal wel niemand zijn die ik ken en die ook over Emma weet, want zo raakt het zeker bekent dat ik het deed.
***
Dat was weer een deeltje van EZZR, ik weet dat het al een tijdje geleden is maar, neem me het aub niet kwalijk, want ik zat midden ik de examens en dan ben ik op reis geweest en daar had ik geen internet om een nieuwe update erop te zetten. Bij deze is de nieuwe update er.
Gr Tess
P.S.
Als je het leuk vind mag je het zeker belonen met een vote of comment.
JE LEEST
Een zoen, zonder reden
Teen FictionEmma Willebroek en Maarten Van Duine gaan elk jaar samen op vakantie naar Spanje. Dat doen ze al vanaf hun 3 jaar, samen met hun ouders en Emma's kleine broertje van 9, Kristof. Nu Emma 17 is en Maarten 19 doen ze dat nog altijd, het blijft leuk tot...