Hallo iedereen, ik schrijf nu voor de 5 votes. Dat komt omdat ik meedoe aan #JustWriteIt dat is een uitdaging om in 1 maand 10000 woorden te schrijven. Dus ga ik nu verder met Een Zoen, Zonder Reden.
*****
P.O.V Emma
“Waarom ik zo bot tegen je doe?” antwoord Maarten.
“Ja”
“Dat doe ik helemaal niet.” Zegt Maarten redelijk boze toon
“Jawel, dat doe je wel, Maarten. Je doet al super bot vanaf vanmorgen toen we hier aankwamen.”
“Echt” vraagt Maarten
“Ja, en ik snap het niet want we hebben ons toch zo geamuseerd op vakantie.”
Hij antwoordde niet meer. Ik deed men ogen dicht en probeerde te slapen, maar dat lukte niet zo goed. Een tijdje later deed ik men ogen weer op en opeen hing Maarten boven mij.
“Sorry” zeg hij tegen mij, “ik wil het goedmaken”
Hij blijft een tijdje naar mij kijken.
Maar dan ineens: “Ik vind je prachtig, Emma” zegt hij op een toon dat ik, na vandaag, niet verwacht had.
“Stop daarmee, Maarten”
“Ik mag toch de waarheid zeggen” antwoordt hij met een scheve grijns op zijn gezicht.
Hij legt zijn hand op mijn gezicht. Zijn andere hand naast mijn hoofd zodat hij niet omvalt. Hij komt dichter en dichter. Als hij er bijna is duw ik hem weg.
“Maar schatje, ik dacht dat je het wou.” Zegt hij.
Hij noemde mij schatje, ik ben zijn schatje helemaal niet.
“Serieus, man, ik ben je schatje niet en eerst doe je super bot tegen mij en nu wil je me kussen, ik snap jullie mannen niet.”
Ik sta op en stap uit het bed. Op weg naar de badkamer kom ik mijn mama tegen op de gang.
“Dag, mama, ik moet even naar het toilet.” Loog ik.
“Oke” antwoordt mama.
Ik heb geen idee wat ze aan het doen was maar ze zag er maar slapjes uit. Ze gaat richting de trap, ach ja, ze zal haar wel redden.
Ik ga binnen in de badkamer. Ik doe rustig een plasje, terwijl ik nog altijd niet goed besef wat er is gebeurt.
Er komt opeens een klein hongertje. Ik doe net of ik thuis ben en ik ga naar beneden. Zachtjes ga ik naar de keuken en neem wat chocolade en cola. Ik eet het snel op en zet mij voor tv want ik ben niet van plan om nog bij Maarten in bed te kruipen.
P.O.V. Maarten
Die mislukte kus van daarnet was misschien toch geen goed idee. Ik wil haar gewoon één keer in mijn bed krijgen. Het is al met zoveel meiden gelukt dan zal het met haar ook wel lukken zeker. Waar zou ze eigenlijk zijn? Waarschijnlijk beneden. Ik ga met mijn hand naar de licht knop en druk erop. Toen besefte ik pas dat Kristof ook nog naar mij lag. Hij werd wakker.
“Waarom doe je het licht aan?” vraagt hij
Ik kijk even vies naar Kristof en stap uit het bed en doe de tv op men kamer aan.
“Zo, kijk jij maar wat televisie en dan je ik je zuster zoeken.”
Ik ga naar beneden en zie Emma daar zitten. Ik ga naar haar en ga naast haar zitten.
“What the heck, ben je aan het doen?” vraagt Emma en ze schuift een beetje op.
“Kom op liefje, ik weet dat je me ook ziet zitten!” zeg ik en ga weer naast haar zitten en slaag men arm over haar heen.
Ze duwt men arm van haar en gaat terug naar boven.
Ik hoor haar nog fluisteren: “Aaahhh, ik haat hem!”
P.O.V Emma
Ik loop naar boven, maar wat ik niet gezien had dat was dat Maarten plots boven stond.
Hij zegt iets onverstaanbaars tegen mij en dan geeft hij mij een duw.
*****
Zo lezers dit was het tweede deel van Een Zoen, Zonder Reden (EZZR). Ik gaan nu niet verder met de 5 votes maar dat was normaal wel de bedoeling.
Ik heb een paar dagen geleden ook het kaft aangepast. Maar als iemand van jullie misschien zin en talent heeft om een zelf 1 te maken voor mij mag dat zeker.
Ook hebben jullie misschien gezien dat ik geen cast heb omdat ik niet direct iemand weet, als jullie iemand weten mogen jullie het ook doorsturen.
Je mag het kaft en de castleden doorsturen naar mijn mail: tess.goossens2002@gmail.com
XXX Tess
P.S.
Als je het leuk vinden mogen jullie het alvast belonen met een vote of comment. Daar zou ik ook echt super blij mee zijn.
JE LEEST
Een zoen, zonder reden
TienerfictieEmma Willebroek en Maarten Van Duine gaan elk jaar samen op vakantie naar Spanje. Dat doen ze al vanaf hun 3 jaar, samen met hun ouders en Emma's kleine broertje van 9, Kristof. Nu Emma 17 is en Maarten 19 doen ze dat nog altijd, het blijft leuk tot...