two

76 13 1
                                    

Öğretmen sınıfa girmiş ve ders başlamıştı, üstelik ders fizikti ve Tanrım bu kız yine neden uyuyordu?

Zeki desen değildi çalışkan desen hiç değildi yani bu kızın resim çizmekten başka hiçbir şeye ilgisi yoktu.

Sebepsiz yere ona dalmışken omzuma attığı bir yumrukla Dahyun beni kendine getirmişti.

Derken olan oldu öğretmen Jisoo'nun uyuduğunu gördü ve onu azarlayarak tüm okulu temizleme cezası verdi çünkü daha öncede böyle yakalanmıştı.

Hiçbir şey demeden sınıftan çıktı ve camdan izlediğim kadarıyla kulaklığını takmış temizlemeye yavaştan başlamıştı.

Teneffüs zili çaldığında arkadaşlarım yemekhaneye inerken ben bahçeye çıktım. Sadece onu merak etmiştim. Bir sebebi yoktu.

"Kolay gelsin"

Kulaklığından dolayı duymadığını varsayarak bir şey demedim, oradaki banka oturdum ve biraz onu izledim.

Onunla iyi bir geçmişimiz yoktu, Jisoo babası intihar ettikten sonra tam anlamıyla sadece kendi dünyasına kapanmıştı.

Jisoo'nun babası, karısını ve benim babamı birlikte yakalamıştı ve adam yaygara kopardıktan sonra canına kıydı. Sadece boşanmalıydı, en azından çocuğunu düşünmeliydi.

Annesi bu olaydan sonra hiçbir şey olmamış gibi ne cenazeye gelmiş ne de o günden sonra bir daha evine geri dönmüştü. O kadından gerçekten nefret ediyorum.

İşin absürt tarafı ise Jisoo'yu kaç defa annesiyle konuşmaya çalışırken görmem, babanın ölümüne sebep olan biriyle daha fazla konuşacak neyin olabilir ki?
Üstelik bunu yaparken ağlayacağın kadar. Gerçekten o salağın tekiydi.

Aileme gelirsek onlar boşandı, babam başka bir ülkeye taşındı annem ve ben ise yaşamımıza devam ediyoruz ve tabii ki annemde bu olaydan çok etkilendi.

Bu olaylar yaşandıktan sonra Jisoo dedesinin yanında kalmaya başladı, gerisi ise gördüğünüz gibi.

Aniden kalkıp kulaklıklarını çıkarttım.

"Sana diyorum aptal"

Kafasını bana çevirdiğin de güneşin yüzüne vurmasıyla yüzü parlamıştı ve cidden... cidden çok güzeldi.

"Ne istiyorsun?"

Görüntüsü karşılığında birkaç saniye yüzüne mal gibi bakakalmıştım.

"Sana diyorum"

"Ben şey.."

Diye gevelerken birden saçma bir şekilde bağırmaya başladım .

"APTAL MİSİN ? KENDİNİ COK MU ZEKİ ZANNEDİYORSUN NEREDEYSE HER DERSTE UYUYORSUN SİNİFTA KALACAKSİN BU HİC Mİ UMRUNDA DEGİL ?!"

Yüzüme bakakaldı, şaşırmıştı bende kendime şaşırmıştım hayır yani banane kalırsa da kalsın hem ben Kim Jennie, ondan nefret etmiyor muydum?
Neden birden bire güzel yüzü hakkında konuşmaya ve onun için endişelenmeye başladım?

Yoksa onu seviyor muydum? Hayır asla yok öyle bir şey. Tanrım cidden kafamı duvarlara vurmak istiyordum neden birden bire koşmaya başladım ? Ben kızarıyor muyum? Kendine gel kendine ge-

"Ahh.. hasiktir"

Ne güzel şimdi de kapak gibi yapıştım yere.

Jisoo bu salak napiyo diye düşünmüş olacakki yanıma gelmişti.

"Bana aptal diyorsun ama asıl aptalın sen olduğunu düşünüyorum jennie birden bire niye koşuyorsun?"

"Dizin kanıyor, revire gitmemiz gerek yürüyebilir misin?"

"Evet, yürüyebilirim"

Derken ayağa kalktığım gibi yere yapışmam bir oldu.

"Ahh cidden" diyip kafasını karıştırdı ve birden beni kucağına aldı.

Ağzımdan küçük bir çığlık çıktığı gibi elim ağzıma gitti.

Ve sanırım tüm okul bizi izliyordu...

____________________

Hulk Jisoo 😎💪

Gay ficlerinde erkekler kucağına alıyorsa benim jichumda yapar dedim ve yaptım😎

Neyse öbür bölüm texting olacak sanırım Jennie'nin arkadaş grubunu taniticam ins simdilik eyw👽

Neyse öbür bölüm texting olacak sanırım Jennie'nin arkadaş grubunu taniticam ins simdilik eyw👽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




broken smile - jensooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin