Szia! -ült le mellém Kit.
Szia. -mosolyogtam.
Milyen napod volt? -kérdezte miközben kipakolta a szükséges tanfelszerelést.
Fárasztó. Neked? Hallom ma lesz valami meccs. -idéztem fel Honey szavait.
Eddig egész jó és igen, ma lesz a meccs. Döntő a Huntlig gimi ellen. Van kedved eljönni? Szurkolhatnál. -vetette fel az ötletet.
Hm..úgy hallottam elég gyenge játékos vagy. Szóval nem is tudom. -vágtam gondolkozós arcot.
Hé! Ez nem is igaz! Ki mondta ezt neked? Én vagyok a legjobb. -húzta ki magát és féloldalasan elmosolyodott. Vörös haja megint a szemébe hullott.
Biztos ez? -nevettem fel.
Gyere el és megtudod. -vonta meg vállait.
Rendben. Meggyőztél Kitkat. -mondtam mire válaszul csak oldalamba bökött én meg felkuncogtam.
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
Ebédnél megint együtt ültünk a lányokkal. Kedvelem őket, nagyon viccesek. Megbeszéltük hogy mind elmegyünk a mai meccsre, ugyanis mint megtudtam Lori egyik legjobb barátja Mason is játszani fog. Tuti hogy Lorinak bejön, csak nem mondja. Hirtelen berohant egy csaj, szőke hajjal, magassarkúban és karjait kitárva rohant az egyik asztalhoz. Mind kíváncsian néztük végig a folyamatot.
Megjöttem szerelmem!! -kiáltott fel és csak úgy a semmiből lesmárolta Kitet. A lányokkal nagyot pislogtunk, Honey álla pedig konkrétan leesett. Engem nem lepett meg a helyzet, valahol számítottam rá hogy ennek a helyes srácnak van valakije.
Mi a szent málnás pite? -suttogta felénk Rena.
Ezt nem hiszem el. Mikor jöttek ezek össze?! -csapott homlokára Lori.
Ki ez a lány? -kérdeztem.
Sabrina Sparks. Mit ne mondjak még róla khmm. -válaszolt Honey. Kezdem érteni mire mondta ezt.
Hát éljen a gerle pár. -csapta össze kezeit Rena. -Együnk emberek! -folytatta, majd jó nagyot harapott szendvicsébe.
Nem tudtam hová tenni ezt az egészet, na meg azt hogy Kit miért ilyen kedves velem. De egyszerű a képlet. Sima barátként tekint rám. Aminek örülök. Néha elkél egy jó fiú barát. Sokszor jobb velük beszélgetni mint a lányokkal.
Az órák végeztével kezdődött a meccs. A lányoknak mondtam hogy menjenek előre nyugodtan, ugyanis még beszélnem kellett az egyik tanárral. Visszafele menet belebotlottam Kitbe és a barátnőjébe.
Szia! -köszönt. A barátnője azonnal átkarolta egyik karját és szúrós szemmel kezdett rám nézni. -Jössz a meccsre? -kérdezte izgatottan.
Igen, megyek. -biccentettem a fejemmel.
Beleszaladtál a hibajavítóba? -szólt be nekem a csaj. Nem igen tudtam mit mondani. Nem szeretek ilyenkor vitába keveredni akárkivel is.
Sabri ne már. Légy kedvesebb. -nézett rá Kit.
Na én megyek. -slisszoltam el mellettük. Bunkó ez a lány.
Itt vagyok lányok! -kiáltottam oda nekik, majd mikor oda értem, helyet foglaltam.
Kezdetét vette a meccs. Elég veszélyes játéknak tűnik ez a Lacrosse. Kit tényleg egy király. Már nem is tudom hanyadik labdát lövi be a hálóba. Rá láttam a barátnőjére és alig érdekelte a meccs. A telefonját nyomkodta. Micsoda barátnő!
A lányokkal szinte végig izgultuk az egészet, szoros meccs volt, de végül mi nyertünk! Mindenki egyszerre pattant fel és ujjongani kezdtek. Végre Sabrina is megmoccant khmm khmm.Na ez jó volt! Én indulok haza, jön valaki? -kérdezte Honey.
Én megyek. -felelte Rena.
Gyere Ki, ketten maradtunk. -karolt belém Lori, majd elindultunk lefelé. Mikor leértünk, Lorinak nagyon kellett egy mosdó, szóval a pálya szélén megvártam. Addig elővettem a telefonom, hogy ne unatkozzak, de hamar el is tudtam tenni, ugyanis valaki hozzám szólt.
Na elég jó voltam? -felemeltem a fejem és Kit állt meg előttem. Mosolyogva természetesen.
Nos, be kell valljam, hogy igen. Tényleg jó voltál Lacrosse király! -nyújtottam ki a nyelvem.
Látod, mondtam én. Örülök, hogy eljöttél. Mit csinálsz itt egyedül? -nézett körbe.
Csak Lorit várom, elszaladt a mosdóba. -válaszoltam. Biccentett, hogy érti.
És hol a barátnőd? -kérdeztem ezúttal én. Lehet nincs hozzá közöm, de kíváncsi voltam.
Kint vár. Bocsi, hogy olyan bunkó volt veled. Nem szokott ilyen lenni. -vágott sajnálkozó arcot.
Semmi baj, már hozzá szoktam hogy bunkók velem az emberek. -vontam meg a vállaim.
Pedig nem kéne. Állj ki magadért. De majd én vigyázok rád padtárs. -borzolta össze a hajam és alig tudtam reagálni, ugyanis idő közben Lori is megérkezett és Kit pedig elment. A szám nyitva maradt és Lori, mint egy kislány aki cukrott kapott ugrálva jött oda hozzám.
Mi volt ez??? Te jó ég! -rángatta meg a karom.
Nem tudom. -pirultam el kissé.
Én igen! Össze kell jönnötök! -indultunk meg.
Jaj, dehogy. Hisz barátnője van. Meg amúgy is. Mi csak barátok vagyunk. -ez a színtiszta igazság. Bármennyire is képzelek mást, nem lehet.
Ne viccelj már. Kit érdekel hogy van barátnője? Hallottam mit mondott neked. ,,Majd én megvédelek" -idézte fel szavait. -Ebből még lesz valami, higyj nekem. Tetszik igaz? -nézett rám sunyi szemekkel. Lehajtottam a fejem és próbáltam a kabátom nyaka mögé bújni.
Azt hiszem. -sóhajtottam nagyot.
Tudtam!!!! -kiáltott fel.
De miért ilyen kedves velem? Csak a padtársa vagyok francián, semmi extra. Még csak nem is vagyok az osztálytársa. -kezdtem mégjobban összezavarodni.
Nyugi, kiderítünk mindent. Jó lesz! -karolt át, és folytattuk tovább utunkat.
Este megint fáradtan estem az ágyba. Elővettem a telefonomat és elhatároztam, hogy visszakövetem Kitet instán. Ezt gyorsan megis tettem és nemsokkal később jött egy üzenetem.
KitKat.tttt04: Látom megtaláltad a követés "gombot" ;)
Kira_W: Te pedig látom megtaláltad a chat "gombot" :)
KitKat.tttt04: Igen, gondoltam megkérdem hogy vagy.
Ajajj. Totál hülye vagyok hogy vissza írtam. De elég kedves tőle hogy írt.
Kira_W: Jól vagyok köszi. Veled minden ok?
KitKat.tttt04: Kicsit elfáradtam, de megvagyok. Hétvégén lesz egy buli és meg akartam kérdezni, hogy eljönnél?
Kira_W: Nem is tudom. Nem vagyok bulis fajta😅
KitKat.tttt04: Gyere el. Kérleeeeekk🥺Kira_W: Még átgondolom!
KitKat.tttt04: Yeeeeeyyy😊
Még beszélgettünk egy kicsit, és el se akartam hinni. Nem értem hogy miért nem a barátnőjére írt rá. De biztos megvan a magyarázata ennek is. Nem képzelhetek bele többet. Létezik fiú-lány barátság, ez biztos. Viszont gyorsan kikell őt vernem a fejemből, ha jót akarok magamnak.
Halihó! Itt az új rész, hope you like it❣️ Igyekszem a folytival<3
YOU ARE READING
Before i met you (Kit Connor ff.)
FanfictionKira Wattson új életet kezd Londonban. Zavaros múltja és régi iskolájában történt zaklatások ellenére, reméli hogy új élete végre nyugodt lesz és olyan amilyennek elképzelte. A gimi első napján belebotlik valakibe, aki megváltoztatja az életét.