🍂Distance🍂

74 2 2
                                    

Az eset óta kerültem Kit társaságát. Megijedtem. Ha ez kiderül és a barátnője megtudja, szerintem megöl engem. Akár mennyire is tetszett és akartam, hiba volt. Nem akartam, hogy megcsalja a barátnőjét. Az én hibám az egész. Mekkora egy idióta vagyok. Gondolatban homlokon csaptan magam. 

Otthon feküdtem az ágyon, tanulni se volt kedvem. Csak pihentem. Úgy látszik elintéztem, hogy Kit már ne legyen a barátom. Ekkor pityegett a telefonom, jelezve, hogy üzenetem jött. A kezembe vettem és természetesen Kit írt. Annyit, hogy 'Tudunk beszélni?'. Nem is nyitottam meg az üzenetet, hanem kikapcsoltam a készüléket és a párnám alá dugtam. 

Egész nap sorozatoztam és punnyadtam. Az sem segít, hogy totál belezúgtam. De valószínűleg együtt marad a barátnőjével. Este már elvégeztem a szokásos rutint és beestem az ágyamba, de a telefonomat nyilván visszakapcsoltam, hogy betudjam állítani az ébresztőt. Kit nem írt több üzenetet. Biztos észrevette, hogy meg se néztem.

🍁🍁🍁🍁🍁

Reggel próbáltam úgy belépni az iskola kapuján, mintha én lennék a legboldogabb ember a világon. Ez egy darabig sikerült is, de amint megláttam hogy Kit a terem előtt áll, azt hittem elájulok. Úgy tettem mint aki nem vette észre, és elsétáltam mellette, de elkapta a karomat és maga felé fordított.

Beszélhetnénk? -nézett rám, így kénytelen voltam felvenni a szemkontaktust.

A fogadó órám időpontja csütörtök 4 óra. -mondtam és indultam volna meg, azonban nem engedett. Nagyot sóhajtva elmentünk a folyosó végére, ott fel a lépcsőn.

Miért nem válaszoltál? -kérdezte kétségbeesett arccal.

Mert nem tudtam mit válaszolni Kit. Csókolóztunk ami hiba volt. -mondtam ingerülten és már kezeimmel is elkezdtem mutogatni össze-vissza.

Szóval hiba volt. -ismételt, és mintha megtörten nézett volna szemeimbe.
-Szerintem nem volt az. Inkább őszinte volt. -mondta.

Nem tudod mit beszélsz. Neked barátnőd van. -hunytam le szemeim.

Már nincs. -ezt meghallván ma már másodjára éreztem magam ájulás közelében.

Ugye nem miattam szakítottatok? -kérdeztem és tenyereimet arcomra tettem.

Nem. Ez többről szólt. Nem a te hibád. -fonta keresztbe karjait.

Értem. Nos, akármi is ez köztünk...-mutogattam ismét- Én szerintem felejtsük el. -mondtam, bár még én se gondoltam komolyan.

Tényleg ezt akarod? -az arcát látva tényleg megbántam amit mondtam.

Azt hiszem... Gyászold meg a csini barátnődet vagy mi...-mondtam és úgy éreztem, jobb ha eltűnök.

A nap folyamán kénytelen voltam koncentrálni. Csak az járt a fejemben, hogy mi van ha mást mondok neki... Talán most kézen fogva sétálgathatnánk. De az eleve bunkóság lenne a barátnőjével szemben. Vagyis exével szemben. Olyan szerencsétlen vagyok...
Tipikusan azok tetszenek, akik foglaltak és most lehet tényleg én tettem tönkre őket. Kit egy csodálatos fiú, akit minden lány megérdemel. Én meg most utasítottam vissza. Meg se vártam, ő mit szeretne. De mit is akarhatna tőlem? Itt vagyok fehér hajjal, mint egy öregnéni. Aishh... Fene a szerelembe.

Jamiehez se volt ma kedvem, ebédnél inkább egyedül ettem az egyik üres teremben. Ha már így alakult ez az egész, legalább no boyfriend no problem hívő leszek. Nem mintha eddig lett volna bármiféle kapcsolatom.

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁


Kira, merre jársz? -kérdezte anyukám.

Ne haragudj. Mit is kérdeztél? -emelte rá tekintetem és megráztam a fejem, hogy magamhoz térjek.

Szerinted meghívjam vacsorára Connorsékat? -ismételte meg a kérdést.

Persze, ha szeretnéd. -mondtam. Nem igazán tudtam, miről beszél.

Szerintem jót tenne, ha közelebb kerülnénk kicsit. Az üzlet miatt tudod. A közeli étteremre gondoltam, szerintem pont megfelelő lenne. -magyarázta, miközben telefonján görgetett.

Rendben, támogatlak anya! -mosolyogtam rá, majd felálltam, hogy szobámba mehessek.

De te is jönni fogsz! -kiáltott utánam, mire csak egy like jelet mutattam a levegőbe. Ezután az ágyamba dőltem, és hagytam hogy elnyomjon az álom.

Miután magamhoz tértem, kezembe vettem a telefonomat és láttam, hogy Jamie írt. Sajnáltam, hogy így elhanyagoltam ma. Én csak egyedül akartam lenni. Visszaírtam neki és utána megnyitottam anya üzenetét, amiben az állt, hogy holnap este hatkor vacsora Connorsékkal. Remélem egy öreg házaspár.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 25 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Before i met you (Kit Connor ff.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang