Egész jó volt az első napom. Ebédnél egyedül ültem, hisz nem ismerek még senkit. A suli elég klassz, remélem a többi tanár is olyan jó fej lesz, mint akikekkel tegnap találkoztam. Kit rendes volt, mert mindent megmutatott és elmagyarázott. A tesi külön van a lányoknak és a fiúknak. Én valahol ennek csak örülni tudok, mert a régi sulimba tesin sokszor megdobáltak és szerintem szándékosan. De ennek már vége. Legalább is remélem. A hajamra eddig nem is kaptam semmi beszólást, csak egy-két embert láttam suttogni miközben felém néztek. Most is itt nyüzsögnek az osztályteremben és ahelyett hogy hozzám szólnának, inkább kibeszélnek. Vicces. Kezdem kellemetlenül érezni magam, ezért gondoltam kimegyek a folyosóra, míg be nem csengetnek. Kimentem és a fiúk rohangáltak. Én ott sétálgattam szorosan a falnál, de az egyik fiú nekem rohant és majdnem elestünk.
Figyelj már oda nyanya! -szólt rám erélyesen. Már szólni akartam, de valaki közbe vágott.
Kopj le Ben. Nem kéne őrültek módján rohangálni! -lökte odébb Kit. A fiú orrát felhúzva távozott, én pedig kínosan álldogáltam Kit előtt.
Jól vagy? -kérdezte aggodó tekintettel szemeiben.
Persze, nincs semmi baj! -erőltettem magamra egy vigyort.
Ben igazi bunkó, ne foglalkozz vele. És szerintem elég menő a hajad. -nézett rá, majd ujjai közé vett pár tincset. Kissé zavarba jöttem tettén, de próbáltam leplezni.
K-köszi! Nekem is bejön, csak néha az ilyen beszólások miatt legszívesebben eltüntetném. -húztam el a számat, grimaszt vágva.
Ne tedd. Akkor nem lenne ilyen menő padtársam francián. -mosolygott és elengedte a hajam. -Na én megyek órára, majd találkozunk. -ez meg mi volt. Jó nem fogom félre érteni, csak kedves volt. Igen, biztosan.
Visszamentem a termbe és leültem a helyemre. Kezdetét vette az óra.
Miután megszólalt a csengő, mindenki felsóhajtva csapta be a könyvét. Én, aki elvan a saját világában, nyugodtan összepakoltam éy felálltam, de ekkor odajött hozzám egy lány.
Szia, Lori vagyok! Ebéd jön, szóval nincs kedved velünk ebédelni? -meglepődtem kérdésen, de nagyon örültem neki.
De van! Menjünk. -vettem elő legszebb mosolyom és együtt elindultunk az ebédlő felé.
🍁🍁🍁🍁
Lányok, itt vagyunk! -intett oda Lori két lánynak, akik meglátva minket elindultak felénk és le is ültek.
Sziasztok! Te vagy Kira igaz? -kérdezte egy szőkés barnás hajú lány. Bólintottam, mire ismét megszólalt.
Honey Smith vagyok, édes mint a méz! Ő pedig Rena Thomson. -felnevettem szójátékán és kezet ráztam vele.
Örvendek. -mondtam mire szemei kitágultak.
Uh, de fura kiejtésed van! Mondd mégegyszer! - a többi lány elkezdett nevetni, és én is csatlakoztam.
Inkább nektek furi. Ki se tudom mondani úgy a szavakat mint ti. -csomagoltam ki ebédem.
Majd megszokod. -mondta.
És mondd csak, van már barátod? Rajtunk kívűl. -tette hozzá.
Nincs. Eddig csak egy emberrel beszéltem rajtatok kívül. -
Kivel? -kérdezte Rena, mintha ez lenne a legtitkosabb információ.
Kittel. Francián padtársak vagyunk. -haraptam egyet szendvicsembe.
Kit Connor? Te jó ég! Mázlista vagy. -csapott az asztalra Lori. -De várjunk. Ő nem is beszél lányokkal. Te tényleg mázlista vagy. -könyvelte el magában.
Miért lennék az? Ő csak egy srác. -tényleg nem értettem miért vagyok "mázlista", hisz csak pár szót váltottunk eddig, semmi extra.
Mert ő nem csak egy srác. Ő a Lacrosse isten. Sok alsóbb éves lány bele van esve, de mivel tényleg nem beszél lányokkal, sokan azt hiszik hogy meleg, ezért senki nem mer lépni. -magyarázott Honey.
Szerintem nem meleg, csak nem érdeklik a lányok vagy mit tudom én. Egész kedves és aranyosak a szeplői. -jelent meg előttem mosolygós arca amik szinte tökéletesen voltak befedve szeplőivel.
Elég jó pasi. -kezdte el húzogatni szemöldökeit Honey fel-le. Elnevettük magunkat és folytattuk az evést.
🍁🍁🍁🍁
Este, mint egy zsák úgy dőltem be az ágyamba. Ma dupla tesink volt. Ki csinál ilyet mégis? Borzalmas. Kikapcsoltam a televíziót, hisz már későre jár és holnap is lesz iskola. Már kényelembe helyeztem magam, mikor is megszólalt a telefonom értesítést jelző hangja. Hirtelen kipattantak szemeim és kíváncsian vettem kezembe a készüléket, hogy mégis mi vagy ki az.
*KitKat.tttt04 követni kezdett téged.
Mégis ki az a Kitkat? Felnyitottam telefonom és rá mentem az instára. Mikor láttam kinek az oldala, nem tudtam mit reagálni. Lehet már túl késő van nekem ehhez. Gondoltam megnézem az oldalát, ha már így este tízkor bekövetett. Ez a srác nagyon cuki, mit ne mondjak. Van kutyája is, hát nem hiszem el. Még nem követem vissza. A végén azt hiszi valami megszállott vagyok. Leraktam telefonomat és álomra hajtottam fejem.
Itt az új rész remélem tetszik!💞
ESTÁS LEYENDO
Before i met you (Kit Connor ff.)
FanficKira Wattson új életet kezd Londonban. Zavaros múltja és régi iskolájában történt zaklatások ellenére, reméli hogy új élete végre nyugodt lesz és olyan amilyennek elképzelte. A gimi első napján belebotlik valakibe, aki megváltoztatja az életét.