🍂Rainy day🍂

153 8 1
                                    

Kira, tudnál válaszolni? -kérdezte a tanár.

Igen, bocsánat. 123 a helyes válasz. -mondtam, de egyátalán nem voltam benne biztos. Nem a kedvencem a matek óra.

A kicsengő megváltó hangja szakította félbe az órát, és szinte mindenki kirohant. Összepakoltam a cuccaimat és követtem a többieket.

Tuti megbukok! -sóhajtott fel Honey.

Ne viccelj, ennyire azért nem lehet gáz a helyzet. -vígasztalta Rena.

De az! Kuka vagyok hozzá. -pástázta a földet.

Nyugi, majd én segítek neked. -mondta.

Én is szívesen segítek. -szálltam be a beszélgetésbe.

Köszi csajok, nem is tudom mi lenne velem nélkületek. -karolt át minket.

Én zúzok németre. -mondta Lori. Ahhg tényleg! Most nyelv óra jön. Pompás, mehetek ülni Kit mellé, akinek barátnője van.

Szia! -köszönt mikor meglátott.

Hali. -ültem le. Kicsit mintha megfagyott volna a levegő.

Mi a helyzet? Ben ugye nem bántott? -fordult felém mégjobban.

Nem. Szerintem megtanulta a leckét. -kuncogtam fel. Jól esett leönteni.

Szerintem is. Ha netán piszkálna, akkor szólj és elintézem. -szemeibe néztem és nem bírtam elszakítani onnan. Hirtelen előrefordultam, hisz nem csinálhatom ezt. Barátnője van.

Khm..jó rendben, köszi. -zártam rövidre. Ekkor a tanár lépett be az oldalán egy sráccal, aki ismerős volt nagyon. Várjunk, ő nem Jamie? Akivel a bulin összefutottam a szobájában.

Osztály! Üdvözöljétek a mi drága Jamienket, mátol a haladó francia csoportba lesz. És hozzáteszem, ma nem rendhagyó óra lesz. Elfogtok ülni a padtársaitoktól. -fejeztbe mondandóját, majd leült. Már ment az óra és a tanár nagyban sorolta a neveket, hogy ki hova fog ülni. Nem értem mi szükség erre.

Kira, kérlek cserélj helyet Scottal. -mondta a tanár, én pedig egy visszafolytott mosollyal illettem meg Kitet. Mintha csalódott lett volna, de biztos csak beképzelem. Ahogy sétáltam a helyemre, láttam hogy Jamie lesz a társam.

Nocsak, nocsak! Újra találkozunk. -mondta, mikor meglátott és elmosolyodott.

Igen. Sikerült reggel kiválasztani hogy mit veszel fel? -vontam fel egyik szemöldököm, mire elismerő arcot vágott.

Nem rossz. -biccentett. Egyszerre nevettünk fel, és a tanár el is csított minket. Ahogy bámészkodtam, láttam hogy Kit idenéz olyan fura tekintettel és mintha kajak ideges lenne. Lehet csak rosszul látom. Intett egyet mosolyogva, majd elnézett. Na ez fura volt.

Na, mivel elég okos vagyok és híres erre felé, szerintem csak neked kéne dolgoznod. -vázolta fel álláspontját a mellettem ülő.

Már elnézést kiskirály, ez kizárt dolog. Te is dolgozni fogsz, tudtommal eddig a kezdőknék voltál. -nyújtottam ki a nyelvem.

Az csak egy hiba volt, nem tudták hogy én már mindent tudok és 5 nyelven beszélek folyékonyan. -dőlt hátra. Szórakoztató ez a srác nagyon. Mosolyogva ráztam a fejem és nekikezdtünk a közös munkának.

Óra végeztével ebédelni mentünk. Bent alig volt hely, így kimentünk a lányokkal az udvarra és ott ettünk.

Szóval, arra gondoltam, hogy hétvégén elmehetnénk valahová. Csinálni kéne valami csajos programot. -javasolta  Honey.

Before i met you (Kit Connor ff.)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant