Jamie, azonnal add vissza! -nyúltam telefonomért, de ő sikeresen elhajolt. Nem tagadás, mióta francián összekerültünk, mondhatni tényleg jóba lettünk. Kit viszont azóta furán viselkedik, mintha kicsit zárkózottabb lenne. Lehet a barátnőjével van gond, nem tudom, de majd megkérdezem.
Hű, micsoda mozgás! -nézte a képernyőt. Ott kalimpáltam, de hiába. Kuncogva visszaszolgáltatta telefonom, én pedig duzzogva néztem rá.
Nem mondtad hogy táncolsz. -mondta.
Nem kérdezted. Egyébként már nem csinálom. De nincs jogod elvenni a telefonomat! -förmedtem rá.
Miért nem? -kérdezte érdeklődve.
Nos, ez kicsit hosszú sztori. De szerettem. -sóhajtottam, hiszen visszagondolva, valóban a kedvenc időtöltésem volt. Jamie hirtelen felpattant és elkezdett táncolni, nekem pedig elkerekedtek a szemeim. Többen is felénk néztek. Kis idő múlva abba hagyta és visszaült mellém.
Te táncolsz? És nem mondtad? -lepődtem meg.
Nem kérdezted. -nyújtotta ki nyelvét, én pedig grimaszoltam egyet neki, tudván, hogy engem untánoz.
Gyere el, az egyik óránkra. Nem fogod megbánni. -javasolta és gyorsan vizes palackja után nyúlt, hogy ihasson.
Hmm...-estem gondolkodóba. -Jolvan, még átgondolom. -vágtam komoly fejet, de ebben a szent pillanatban köpte rám a vizet a gyerek, és egyszerre röhögtük el magunkat.
Na, kössz szépen! -töröltem le magam, már amennyire tudtam.
Bocsi, csak olyan vicces képet vágtál, hogy nem bírtam ki. -mondta.
Haaaa, ezt nem...-
Khm! Bocsi, hogy megzavartam a randevút, de hív az igazgató. -nézett rám Kit. Jamienek egyből elszállt a jókedve és komor arcra váltott.
Megyek. Szia James! -integettem neki, táskámat vállamra kapva, szándékosan idegesítve a nevével. Utálja ha így hívom.
Csövi Kie! -válaszolt. Ő is adott nekem "becenevet".
Kit mellé sétáltam és együtt indultunk el. Csendben volt, ezért gondoltam megtöröm ezt a kínos hallgatagságot.
Nem tudod miért hivat? -pillantottam rá.
Azt hiszem valami előrehozott vizsga miatt, amit még otthon akartál letenni. -felelte.
Ja, okés. Köszi. -válaszul csak biccentett. Már közel jártunk, mikor hirtelen megállított és szembefordított magával.
Figyelj, a világért sem akarok beleszólni, de mióta barátkozol Jamievel? -kérdezte tarkóját piszkálva.
Mióta összekerültem vele francián. Meg előtte összefutottam vele a bulin. Azóta néha együtt lógunk. Miért kérdezed? -itt már kezdtem teljesen elveszteni a fonalat. Mi köze neki ehhez?
Én azért óvatos lennék vele. Nem megbízható. Nehogy téged is kihasználjon. -keresztezte karjait.
Kedves tőled, de azt hiszem tudok magamra vigyázni. Én se kérdeztem meg, hogy miért jöttél össze egy öntelt szőke libával, aki azt hiszi magáról, hogy ő a királynő. -zártam le beszédem. Kit kétségbeesett képet vágott, mint aki hazugságnak hiszi a szavaim, de szerintem legbelül tudja, hogy igazam van. Faképnél hagytam, és bementem az igazgatóhoz.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Komolyan ezt mondtad neki? -ámult Lori.
Igen. Eléggé kiakasztott. Jamie jó srác. -mondtam.
Ez is csak azt bizonyítja, hogy féltékeny. -kezdte el húzogatni szemöldökét.
Lori, ne már! Ez nem valami tini sorozat. Térj észhez! Nem féltékeny, csak mivel barátok vagyunk, jót akar nekem. -ecseteltem neki.
Tudod Kira Wattson, egy nap még igazat adsz nekem! -kacsintott. Válaszul csak megforgattam szemeim és inkább elindultam matekra.
Hey, Seattle! -kiáltott utánam Jamie. Kíváncsian fordultam meg és néztem ahogy közeledik, füzettel a kezében.
Ez talán kellhet órára! -adta át matek füzetemet. -Otthagytad a padon, kerestelek, de nem találtalak. -mondta mosolyogva.
Köszi! Most megmentettél Mr. Gross haragjától. Ha már itt vagy, nem kísérsz el? Közben kérdeznék valamit. -válaszul csak bólintott.
Na ki vele. -sóhajtott egy nagyot.
Igazából, nem akarok bele avatkozni, de te és Kit ellenségek vagytok? Vagy mi van veletek? Mert eléggé megfagyott a levegő, mikor megjelent. -pillantottam rá, miközben sétáltunk a terem felé.
Sose voltunk jóba. Volt egy vitánk még tavaly. Egy lány miatt. -óh, így már világos. Valahogy sejtettem, hogy ez van a háttérben. Közben megérkeztünk én pedig megálltam a terem előtt, kíváncsian várva a folytatást, Jamie pedig vette az adást és folytatta.
Amynek hívták és röviden annyi történt, hogy kedvelt engem, és én is őt, de Kit is kedvelte és végül engem választott. Ezután Kit rámfogta, hogy én csak kihasználtam és csak versenyezni akartam vele. -fejezte be a sztorit.
Wow. Hát ez.. érdekes. Köszi, hogy elmondtad. Gondolom azóta gyűlölitek egymást. -válaszul csak bólintott. Na most mennem kell, majd még beszélünk. Mr. Gross kinyír. Szia! -köszöntem el ismét tőle.
Szióka nyalóka! -mondta és moonwalkolva ment el, én pedig elnevettem magam.
Miss Wattson! Irány befelé! -kiáltott rám a tanár úr.
Igen! Elnézést. -húztam össze magam és erőt véve magamon, bevonszoltam magam matekra.
CZYTASZ
Before i met you (Kit Connor ff.)
FanfictionKira Wattson új életet kezd Londonban. Zavaros múltja és régi iskolájában történt zaklatások ellenére, reméli hogy új élete végre nyugodt lesz és olyan amilyennek elképzelte. A gimi első napján belebotlik valakibe, aki megváltoztatja az életét.