Geçmişi Hatırlıyorum

92 9 0
                                    

Ben Defne 16 yaşındayım İzmirde yaşıyorum ama yarın Amerikaya gidicegim çünkü annem beni terk edip gitmesinin üstünden tam tamına 2 sene oldu Teyzem beni amerikaya götürüyor çünkü beynimdeki tehlikeden bir tek orda kurtula bilirmişim.
Annemin bana göstermediği sevgiyi ben teyzemden aldım çünkü o beni sahiplendi.-_-
Amerikaya gitme olayını ben istemiyorum ama teyzem benim orda arkadaş bulacagımı ve iyi olacagımı söylüyor.
Son 6 senedir hiç kimseyle dogru düzgün konuşmadım çünkü içine kapanık bir insanmışım ben bu tabiri sevmiyorum çünkü her insanın bir sorunu vardır olur yani çünkü insanları bu duruma getirenler kendi mutlulugunu isteyip başkalarına zarar verenlerdir tıpkı annem gibi her ne kadar beni üzsede o benim annem her ne olsun kalbimin bir köşesinde ona olan sevgim duracak. Benim çok sinirli biri olarak tanımlıyorlar benim bu halim çevremdeki insanlara ,ve beni tek sakinleştiren müzik ve oda Türkçe Rap (Yazar Olarakta Rapçiyim)...
Amerikaya yolculuk için hazırlık herşey tamam yarın sabah son veda mı yapacagım acı anılarla.
Yolculuk için rahat giyinecegim normaldede rahat giyinirim zaten,
Giymek için ayırdıgim deri taytimi giydim üstüne bol beyaz tişortumu giydim ve vazgeçilmez siyah hırkamı giydim kırmızı spor ayakabıları giydim siyah kırmızı capimi takıp aşagı indim eve son bir kez bakıp çıktım teyzem arabadaydı ve hemen havimanina gittik uçaga bindik ve yolculugumuz başladı...

Sevdiğim AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin