Amerika

49 8 0
                                    

Saatler sonra amerika'ya geldik sonunda her zaman yolculuktan nefret etmişimdir şimdi ise teyzemin evine gideceğiz Türkiye'de nasılsam burda da aynı olacagımı düşünüyorum çünkü ben hep doktorların dedigine göre içine kapanık olacağım burda da buna inanıyorum...

Amerikada 1haftam geçti tam tamına ve yarın okullar açılıyormuş teyzemin büyük süprizi Nort hills preparatory lisesine yazdırmış olmasıydı...

Bazen kendim gibi insanlarla konuşup kendimide karşımdakinide karanlıktan kurtarmak istiyorum bunu yapmayı çok istiyorum açıkcası.

Okul açılmadan gezmeyi düşünüyorum tabi 1 haftadır geziyorum ama günlerimin yarısı hastane de geçti fazla gezemedim,benim kırmızı bir defterim var orda insanlar söylemedigim şeyleri o defterime yazıyorum açıkcası amerika'ya geleli 1 hafta oldu amam eskisi gibi kötü hissetmiyorum. ^^

Ve okulun ilk günü bu müdür teyzemin arkadaşıymış ...Müdüre EMERİ beni sınıfıma götürdü sınıfa girdiğimde ders İngilizcey'di ve hocayla tanıştırıp bir yere oturmamı söyledi,ben her zaman olduğu gibi en arkada boş olan bir yere geçtim sınıf da çok değişik çocuklar vardı ve tabiki kızlarda elbete ders dinlemeyecegim için ilk olarak ögrencileri incelameye karar verdim.

Ve kafamı sola çevirdiğimde bir grup erkek sürüsüyle karşılaştım ,ve sol ön tarafta ise onlara bakan kız sürüsü ve önüme doğru baktıgımdada bir kaç kız grubu vardı yani yine umutlarım kırılmıştı benim gibi birisi yoktu sınıfta,hoca sınıfı susturduktan sonra hoca beni tanıttı ve bütün gözler benim üstüme çevrildi daha yeni bahsettigim erkek sürüsünden biri bağırarak hoşgeldin yeni dedi ,kızlardanda hoş karşılanmıycak dedi kız bana sinirle bakarak ...

Zil çaldı ve ben hiç birşey yapmadan yerimde oturdum müzik dinledim ilk günüm böyle geçti ....

Sevdiğim AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin