13.Bölüm

9 2 0
                                    

Arkadaşlar fotoğraftaki kerem :)

Cenk ve Kerem konuşuyorlardı arada azrada konuşuyodu ama ben hiç konuşmuyordum.

Teyzeme bir söz vermiştim ama tutmuyordum napabilirim ki onlar soğuk bana diye içimden geçirirken cenk sen nasılsın diye sordu ?

B-b-ben iyim sen nasılsın dedim rezil ettim kendimi ya uff

hm iyi dedi Ve kereme dönüp sevgilimisiniz dedi

Ben hemen atlayıp hayır dedim. Kerem gülerek yani daha değiliz dedi ona gözlerimi pörtletip bakarken güldü neden böyle yapmıştiki o sadece tuğçe varken oynanan bir yalandı .

Ben sinirlenirken o gülüp duruyordu 1 saat falan oturduktan sonra cenk ve azra başka bir yere gitti biz ise yanlız kalmıştık .

Neden böyle bir yalan söyledin? diye sordum

-Bu tuğçenin kuzeni dedi

şimdi anlamıştım keşke en başından kabul etmeseydim bu oyunu diye düşünürken yanımıza birinin geldiğini gördüm

oo çiftler burdaymış dedi tuğçe

keremde oo tuğçe nerde senin çiftin dedi kerem gülerek tuğçede bi işi var canım dedi gülerek

iyi selam söyle dedi kerem ve benim kolumdan tutup çıktık mekandan neden böyle yapmıştıki rica etse kalkardım zaten.

Eve gelince hemen odasına çıktı ben aşagıda telefonumla oynamakla meşguldüm üzerimi değiştirmek için yukardaki misafir odasına çıkarken keremin biriyle konuştuğunu duydum istemeden kulak misafiri oldum

"Ya aşkım biraz bekle intikamını alıcam sen merak etme canım ya neden bu kadar acele ediyorsun anlamıyorum neyse canım ben kapatıyorum bay bay "

Sevgilisi vardı peki neden benimle böyle bir oyuna kalkıştı kim buna cesaret edebilirki.

Ben düşünürken kapı açılıyordum bende önünden geçiyor gibi geçtim nereye dedi üzerimi değiştirecektimde dedim tamam aşağı gel bekliyorum deditamam dedim.

Çok merak ediyordum acaba o kimdiki ya.Üzerimi değiştirip aşagı indiğimde azra da oturuyordu ve film izlemeye karar verdik korku filmi seçti kerem bende hayır diyemedim.

İzlemeye başladık çok korkunç ya ben gözlerimi kapatmaya çalışırken bir kahkaha duydum kerem bana gülüyordu ben bir şey demedim galiba bozuldu oda sustu .

film bittikten sonra herkes uyumaya gitti kerem ve misafir odası yan yana olduğu için keremin sesini duyabiliyordum yine biriyle konuşuyordu

"Alo aşkım dayanamadın demi ya tamam yakınlaştığım falan yok kıza kız zaten saf merak etme biraz oynatıp senin intikamını alalım sonra oyunu kötü bir şekilde sonlandırıcaz aşkım rahat ol "dedikten sonra ses bir süre kesildi ve bağırarak "hayır Tuğçe kıza şimdi açıklamıycaz ondan intikam almak isteyen sendin ya ne saçmalıyorsun kıza dokunmadım bile dedi işim gücüm yok defneye yakınlaşıcam ben seni seiyorum dedi an .

Gözlerimden yaşlar akmaya başladı ya nasıl böyle birşey yapabilirdi ben ona güvendim farklı olduğunu düşündüm ayrıldıklarını söylemişti tekrar barışmışlar ve benden intikam almayı unutmadı egoist ağlamaya devam ederken açmadığımı bavulumu alıp gözlerimi silip çıktım odadan sesler yüzünden ikiside çıktı odalarında nereye dedi azra gidiyorum ben kalmak istemiyorum burda dedim kızık bir sesle kapıyı açıp çıktım ve bir anda kolumun sıkılmasıyla sarsıldım nereye dedi öğrendim herşeyi intakımı güzel aldınız dedim ve geçen taksiyi durdurup bindim evin anahtarı vardı ve bende eve gidiyorum ya nasıl olabilir hala bunu sindiremedim işte bu yüzden güvenmiyorum insanlara bu kadar kötüler.

Eve gelip odama çıkıp ağlamaya başladım nefret ediyorum bütün insanlardan

Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevdiğim AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin