5.Bölüm

27 6 0
                                    

Bak kızım sana bur da iyilik yaptım gelip de başka insanlara olan öfkeni bana bağırarak çıkartamazsın.

-Ve bundan sonra o Tuğçe sana bir şey yaparsa karışmam bunu da bil!

- Ben kendim hallederim

-o yüzden oturup ağlamayı tercih ettin sınıfta

-....

-yinemi konuşmayı unutun ?

-....

İnsanların hepsi egoist mi olmak zorunda neden böyleler gerçekten bazen tiskiniyorum böyle insanlardan benciller...

Sınıfa gidip çantamı aldım ve hemen çıktım teyzemin şoförü beni eve getirdi ve teyzem evde yokmuş o yüzden hemen yukarı çıktım, yatağın üzerine yattım.

Aklımdaki düşünceler beynimi yerken Dışarı çıkıp koşmayı düşündüm,dolabın karşısına geçip gri nike yazılı polarımı giydim, altımada siyah taytımı ,ayakabı olarak ta beyaz spor ayakabımı giydim.

Kulaklığımı alıp evden çıktım evin biraz yakınında orman vardı ormanda koşmaya başladım  bu gün olanları düşüdüm ve sinirlerime hakim olamadım aglamaya başladım.

Her sinirlendiğimde  ağlarım,yanlız kalmayı tercih ederim yada kum torbasında çalışırım.
Ve yine aynısı oldu şu anda da...
Bir ağacın köşesine oturdum kafamı ,dizlerimin arasına alarak ağlamaya devam ettim-_-
Bir anda bir ses duydum ve kafamı kaldırdım ama hiç bir şey göremedim saate baktım ve saat 18:00 dı hava kararmaya yakındı ve eve gitmeye karar verdim.

Ve tekrar eve doğru koşmaya başladım,ve yine bir ses duydum sağa sola baktım ama yine bir şey göremedim devam ettim yoluma
ama bir anda karşıma bir çocuk çıktı kaslı uzun boylu saçları düz ve kısa bir çocuk , bir anda  durdu karşımda ve ben bu kişiyi tanımıyorum ...

-Merhaba
-merhaba
-elini uzatarak ben Emre 
-Bende defne
-memnun oldum
-bende
Dedim ve gittim...

Ben eskiye göre insanlarla aynıyım ama biraz olsun kendimi ifade edebiliyorum artık :)
Arkadaşlar instagram daki kitap için açtıgım hesapta karakterlerin resimleri var...:)

Sevdiğim AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin