3-Uyanış

1 1 0
                                    



-Nerdeyse iki hafta olmuş!

Sara odanın dışındaki camdan içeri el sallayarak tebessüm etmesini kesmeden cevap verdi.''Ne çabuk geçmiş ya dün gibi!''

Mithat yüzündeki tatlı tebessümden ödün vermeden o da içerdeki kızına bakarak''Ne çabuğu!Günlerim geçmek bilmedi saat saymaktan.''

''Tabii ki öyle hayatım'' dedi ve Mithat'ın koluna sokularak içeriyi seyretmeye devam etti.''Sadece zaman diyorum.Sen geldikten sonra günlerim nasıl geçti anlamadım bile''

Mithat,Sara'nın başına bir öpücük kondurarak omzuna koyduğu başını avuçlarıyla sevmeye başladı.İçerde bu manzarayı gören Violet küçük ön dişlerini hafifçe tebessümüne katarak sırıtmasına engel olamadı.Bu gülüşü gören Mithat ve Sara içerdeki doktorun kafasıyla gülerek onaylamasıyla kendilerini kızlarının yanına attılar.

-Ne zaman alabiliriz doktor hanım?

''İncelemelerimizi tamamladık geçmiş olsun.Kızımızın durumu gayet stabil gözüküyor,birkaç ilaç ve dikkat etmesi gereken hususlar var onlar hakkında da doktorumuz bilgilendirme yapacak ben hemşireyim malesef''dedi gülerek.

Mithat anlık bir gülüş atarak ''Kusura bakmayın teşekkür ederiz''dedi.

-Önemli değil geçmiş olsun!

Sara yatağın ucuna yarım oturarak Violet'e kırık bir gülüş attı.Acır bir ifadeyle ''Ah kızım benim kafasını da nasıl sarmışlar öyle kıyamam sana ben''

''Çok mu kötü gözüküyorum?Ne zaman çıkacak bu''

Mithat ellerini yanaklarından gezdirerek ''Hayır! Hayır! Hiç kötü durmuyor güzel kızım benim.''

-Ama acınacak gibi duruyorum!
-Onu da nerden çıkarttın?Yavrum benim iyileşince çıkacak bişey yok bunda.

Sara bir eliyle Violet'in yanağını sıkarak ''Böyle de çok güzelsin fıstık''dedi.

Mithat Sara'yı ayaklarıyla dürterek ''Böyle de ne demekmiş bu halinde ne var her hali güzel benim prensesimin''dedi ve yanağına bir öpücük kondurdu.

-Hah doktor hanım da geldi!
-Geçmiş olsun siz annesi olmalısınız.
-Evet,Bize bugün taburcu olacağı söylenmişti.
-Evet durumu gayet iyi ama yaraların iyileşmesi için evde uzunca bir süre istirahat etmesi daha uygun olur.Bu da ilaç takviyesi için reçeteniz!
-Yani okula gidemeyecek doğru mu anladım?
-Kalabalık ortamlardan uzak durması daha sağlıklı.Okulda da yaşıtları malumunuz hareketli olurlar.Dikişlerin zorlanmaması için ve başına sert bir darbe riskini en aza indirmek için üç hafta bir ay kadar bir süre haftalık kontrole gelirsiniz.Bir ay sonunda tekrar bir rapor çıkarırız.

-Çok teşekkür ederiz
''Sağlıklı günler dilerim.'' dedi ve bir elini beyaz önlüğün cebinden çıkararak Violet'in yanağını okşadı.''Artık ayrılıyoruz uykucu güzel!Bir daha görüşelim derdim de görüşmesek daha sağlıklı olur sanki''dedi ve gülüşerek okşadığı yanağından sert bir makas alarak bıraktı.

Odadakiler gülerek doktor hanıma eşlik ettiler.Mithat koluna sarılmış Violet'e dönerek ''teşekkür et bakalım ablana.Ne güzel ilgilenmiş seninle''diye teşvik etmeye çalıştı.Violet bir duvar arkasına saklanır gibi çekildiği babasının arkasından çıkmadan mırıltısıyla yarı içten bir şekilde ''teşekkür ederim''dedi.

Arabanın arka koltuğunda yolları seyrederken öndeki konuşmalara katılmayan Violet diğer görüş günlerinde de çekingen ve içine kapanık görünüyordu.Mithat'ı ilk gördüğü gün yarı uyanık halde sevinememişti bile.Mithat bir yandan tepedeki dikiz aynasından durgun görünen kızına bakarak diğer yandan Sara'ya anlamaz bir bakış atıyordu.Sara bir elini Mithat'ın dizine koyarak kısık fakat duyulacak bir sesle ''Karışma boşver!Kolay değil yaşadıkları.Yorgun gözüküyor hem bırak kendine gelsin dinlensin.''dedi.

Violet ve Fısıltılı GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin