Specters

77 5 0
                                    

Bakırdan yapılmış dişlinin yağları azalmış ses yapıyordu her dönüşünde çıkardığı ses gerçekten baş ağrıtır biçimde devam ediyordu. Fırlattığı İngiliz anahtarı ile biraz susan dişli dönmesine ve diğer dişlileri çevirmeye devam etti. Belgelerin ve dosyaların olduğu odadan çıkıp ingiliz anahtarını almaya giderken demir kapıdan gelen tıklamalar ile kafasını demir kapıya çevirmeden yerden anahtarını aldı ve kapıya doğru ilerledi ve yavaş adımlarla kapıya doğru ilerledi kapıyı açtığında içeri giren yağ ve etraftaki makinaların sislerinden farklı olarak sadece bir mektup bırakılmıştı. Günün bu saatinde sadece diğer araştırmacılardan başka kimse belge bırakmazdı ve bu araştırma belgeleri değildi. Eskitilmiş bir zarf ve üzerinde önceden görmediği bir arma vardı sanki birisi elinin içindeki teraziyi gösteriyordu ilk önce etrafına bakındı kimseyi görmeyince mektubu alıp kapıyı kapadı. Mühre fazla zarar vermeden zarfı açtı ve mektubu okumaya başladı. Mektubun içeriği gayet ilgi çekiciydi ve ilgisini çekti çantalarını belgelerini ve üstüne aldığı eski çok cepli kemerini üzerine giyerek hazırlandı. Son olarak mektubu zarfın içine geri sokarak kemerinin ceplerinden birine soktu ve dişlilerin üzerine asılmış eski saate baktı ve ilk trene doğru yol almaya başladı peşinden kapattığı demir kapının kendine ne tür maceraya atılacağını bilmiyordu ancak artık değişmesi gereken bir şey olduğunu biliyordu.
O sırada başka bir yerde bir kütüphanede kitapların arasında birisi en eski kitapları ve belgeleri karıştırıyordu daha 20 li yaşlarındaki bu adamın etrafında nerdeyse hiç bir ses çıkmıyordu sadece çevrilen sayfaların sesi ve bir araya getirilmiş bir çok malzemenin içeriye giren rüzgarla dökülen bir kaç otun sesinden başka bir şey yoktu genç adam kafasını kitaptan kaldırıp saate baktığında hava kararmaya yakındı saate baktığında en son alacağı bir kaç malzeme olduğunu farkeden genç adam hızlıca elini bir kaç altın paranın oldugu keseyi ustune gecirdigi üzerine büyük gelen ceketin cebine atarak hızlı adımlarla kütüphanesinin kapısına doğru ilerledi ancak kapıya doğru giderken kapı 2 kere sessizce vurulduğunu farketti kapıyı açmak için elini uzattığında ise kapının altından gelen mektup ilgisini çekti ilk önce mektubu aldı ve üzerindeki mühre baktı siyah bir el içinde terazi diye düşündü ve aklına fazla da bir şey gelmedi bilgiye açlığı masasındaki zarf açacağı ile zarfı mührü fazla bozmadan açmaya çalışması ve saniyesinde mektubu okumasıyla bitti. Kitaplarını küçük çantasına bocalayıp para kesesini ceketinin cebine koyarak odadan çıktı. Yeni bilgiler onu bekliyordu kapısının önünden at arabası için hareket yaptı ve kapattığı kapının ardında fazla bir şey bırakmadan yola koyuldu.
Parfümler ve çalgı malzemeleri ile dolu olan bir oda da ise 2 kız çıplak bedenlerini dans ederek performans sergiliyordu seyircileri ise kızları seyrederken yıllardır elinde olan flütünü üzgün bir ton ile çalıyordu girenleri sarhoş edebilecek parfüm kokusunun ardında duran adam flütünü yukari kattan gelen bağrışlar ile bıraktı kızlar ise adamın flütünü bıraktığında çıplak bedenlerindeki terleri silip üstlerine giydikleri elbiseleri bulmaya koyuldular
-Bugünde bu kadarmış kızlar
Diyerek çalgılarının yanındaki pencereyi açtı ve yukarı kattaki adama küfürler savurduğunda kizlar üstlerindeki elbiseleri giyip kapıya doğru gitmişlerdi pencereki küfürler durduğunda kızlar açık kapının ardından adama elleriyle öpücük fırlatıp odadan çıktılar yakışıklı adam ise penceresini kapayıp kızlara doğru baktı ancak hala yüzünde bir heyecanlı bir gülüş yoktu daha fazlasını arıyordu ki kızların ardından çalan kapı ile etrafına bakındı ve kızlardan biri sanırım bir şey unuttu diyerek kapıya doğru ilerledi
-Beni bu kadar mı özlediniz?
Diyerek kapıyı açtı ancak kapıda bir mektuptan başka hiç bir şey yoktu mektubu aldı kokladi ancak kızların kullandığı hiç bir parfüm sürülmemiş hatta hiç bir şekilde bir şey sürülmemişti. Mektubun üzerinde garip bir siyah el içinde terazi işareti olan yeni gördüğü bir mühürden başka hiçbir şey yoktu çalgılarının birisinin penasini kullanarak zarfı açtı ve içinde melodik bir şekilde okumaya başladı.

 Sevgili , Okur
 
 Bu mektup hangi koşulda eline geçmiş olursa olsun mektupla ne yapacağın sana kalmış.Eğer mektubu okuma kararını almadıysan gerisini okumaman ve mektubu imha etmeni öneriyoruz...

 Eğer bu satırları okuyorsan bil ki büyük bir maceraya atılmak üzeresin. Tek oturuşta hepsini oku. Bu mektup Specter Works tarafından yazılmıştır ve gerçekler üzerinedir. 

Specter Works, Changing Realms'ın dört bir yanında gizli toplulukları ve bağlantıları olan bir kuruluştur.

 Eğer bu organizasyonun bir parçası olursan , ödüllendirilirsin. 
 Specter Works'un amacı şu anki düzeni devam ettirmek ve olur da bozulursa yeniden getirmektir.

 Irklar arasındaki politik sorunlar savaşa dönüşmek üzere ve bunları engellemek bu mektubu eline geçirenlerde. Soritania'ya git Sevgili Okur... 5. ayın 12. gününde saat tam 9'da Soritania'nın girişinde bekle ve diğerleriyle buluş. 

Oradaki herkes bu grubun bir üyesi olacak. İlerideki talimatlar bir şekilde eline ulaşacak
Gittikten sonra hatırlaman gereken 3 kural var:
1. Mektup Specter Works'dan olduğununun kanıtıdır ve asla kaybetmemelisin.
2. Birinin Specter Works'dan olduğundan emin olmadığın sürece Specter Works'dan olduğunu ona söyleme.
3. Eğer Specter Works'dan ayrılmak istersen bu mektubu ikiye katlayıp , yak.

Bol şans...

Okuması bittiğinde yüzünde küçük bir gülümseme oluştu ve çalgılarını ve mektup dolu çantasını sırtına atarak odadan çıktı kapattığı kapı ardında sadece daha fazla hikaye ve masal çıkabilir umuduyla yola koyuldu.

SoritaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin