Aile

15 3 0
                                    

- Geçen bölümde yıkık şehrin sırlarına bir adım daha yaklaşan maceracılar Ashenın evinde bulduğu fotoğraflar üzerine kasabanın ve yaralı adamın gizemini çözmeye çallışıyorlar.

- Hermac Asheni eve kapamak istemişti şahsen am Caspian baygın adama yardım etmek istiyordu sonuçlar ne olacak acaba??

Kapıyı açtıkları anda Caspianın diken diken olmuş tüyleri tamamen çıldırmak üzereydi çok yoğun bir büyü hissediyordu. Giriş holünde sadece 4 oda vardı. Maceracılarımız birbirlerine bakarak odaları teker teker araştırmaya başladılar. 

Girişin hemen yanındaki kapı büyük bir yemek odasına açılıyordu. İlk odaya giren Caspiandı yemek odasının ortasında 8 kişinin rahat oturabileceği büyük bir masa duruyordu masanın üzerinde sanki yıllar önce bırakılıp gidilmiş gibiydi bütün tabaklar tozlanmış yemekler tabakların üzerinde küflenmiş ve toza dönüşmüşlerdi ağır bir küf kokusunun yanında çatal bıçak setinin bile yerleri değiştirilmemişti. 

O sırada Hermac sağdaki kapıdan girdiğinde oyun odası ile salon arasında bir oda buldu yandaki kapıda buraya açılıyordu büyük bir odaydı kanepeler ve büyük bir piyano hepside yıllar önce bırakılıp gitmişti herşey tozlanmıştı ancak sadece bir kaç evsiz gelip buraya ısınmak istemiş olabilrdi şöminenin içinde bir kaç tane daha tamamen yanmamış odun vardı. Odadaki salonun ortasındaki çocuk oyuncakları bir yere toplanmış bir kutuya konmuştu ancak kutunun içinde sadece küçük kız çocuk oyuncakları vardı.

Elion o sırada burnunun götürdüğü yere giderek yemek odasının yanındaki odaya girdi kapıyı açtığı an dışarı çıkan koku Caspianın bile burnunu rahatsız eder biçimdeydi. Elion hemen cebindeki bezi çıkararak burnuna koydu ve içeri girdi. İçerisi bir yemek deposuydu patatesler ve soğanlar resmen kök tutmuş sonrasında çürümüş değdiği her yeri de yosunla kaplamıştı. Odadaki tek yosun tutmamış şey ise bir kaç tane gümüş kaşık ve çataldı. Ancak onlarda neredeyse tamamen siyahlamışlardı.

Maceracılarımız en son Elionun ne bulduğuna bakmak için yanına gittiler Elion ve kaspian kokuya dayanmak için yüzlerine bez bağlamışlar ancak Hermac sadece ne oldu gibisinden başlarında bekliyor ve yukarı çıkalım diyordu.

Elion ve Caspian garip garip Hermac a bakarken Hermac yukarı doğru ilk adımını attı ve merdivenlerden çıkmaya başladı.

Arkasından Elion

- Hey senin burnun yokmu ? 

Hermac kafasını çevirerek 

- Öyle gereksiz şeylere ihtiyacım olduğunu sanmıyorum

Elion içinden off çekerek yukarı çıktı. Caspian yukarı çıktıkça büyünün arttığını hissedebiliyordu aslında maceracılarımızın hepsi bunu hissetmişti. Ancak bu işi burada bitirmek zorundaydılar.

Yukarı çıktıklarında sadece 3 tane oda vardı bu sefer odalara hep beraber girmeye karar verdiler. Caspian ilk önce sağdaki odanın kapısını açarak içeri gitdi arkasından gelen maceracılarımız Caspianın bir şey hissettipği,ni anlamıştı çünkü yürüyüşü bile çok dikkatli hale gelmişti.

Oda yatak odasıydı 2 kişilik bir yatak bir de odanın bir kenarında kalan bir çalışma masası vardı. Oda aşşağıdaki odalar ile aynı kaderi paylaşıyordu heryeri bir toz perdesi kaplamıştı resmen Hermac yatağa bakıyordu yatakta sadece kan vardı sanki birisi yıllar önce burada ölmüştü ancak etrafta ne bir beden ne de bir iskelet vardı. Caspian ile Elion çalışma odası kısmını inceliyordu. Masanın üstünde büyük bir Soritania haritası vardı ve orjinal bir çizmdi sanırım burada olan kişilerden birisi baba haritacı olmalıydı.

Caspian haritayı yırtmadan bir kesenin içine kağıdı toplayarak ileride lazım olur diye aldı ve çantasına koydu. Elion çalışma odasındaki ailedeki annenin makyaj malzemelerinin olduğu yeri bulmuştu makyaj masasının aynasına asılı Ashenin evinde buldukları fotoğrafı buldu. Caspiana uzatarak en azından hatıra olarak saklamak isteyebileceğini söyledi.

Etrafta hiç bir şey kalmadığında sol taraftaki odaya girdiler ancak burası bir kız odası gibi duruyor olsada yerdeki oyuncaklar çok garip oyuncaklardı neredeyse dikkatlice bakılmazssa ne oldukları bile anlaşılmıyordu Caspian garip oyuncağı yanlarında götürmek için bir parşömenini yakarak havada bir el oluşturdu ve oyuncakları çantasına el yardımı ile koydu. Onun dışında odada garip başka hiç bir şey yoktu.

Son odaya geldikerlinde büyünün çok fazla arttığını anlamışlardı. Hermac kapının önüne geçerek kapıyı açtı saldırıya tamamen hazır biçimde etrafına bakınarak içeri girdi. Odanın kapısı açıldığı an yüzlerine vuran büyünün yoğunluğu çok fazlaydı. Caspian büyünün yoğunluğunu merak edip bir adım öne çıktığında ceplerindeki aile fotoğrafı ve oyuncak bir anda yerdeki büyü çemberine doğru çekildi ve yere sanki zımba ile çakılmış gibi yere yapıştılar.

Bunu gören Hermac bir anda büyü çemberini bozmak için ayağını tahta zemine gömer biçimde vurduğu an dışarıdan Ashenin bağırma sesleri duyuldu.

Caspian ve Elion arkalaraına bakmadan hızlıca Ashenin yanına gitmek için merdivenden koşar adımlarla indiler ve eve doğru koştular.

Hermac ayağını tahta zeminden çıkarır çıkarmaz dğerlerini takip etti eve vardıklarında Ashen yere yığılmış göğsünde bardaki adam gibi bir yarası vardı Elion onu kurtarmak için elinden ne geliyorsa o büyüyü kullandı ancak Ashen sadece

- Kuyuya geri döndü

Diyerek bayıldı. Caspian ve Elionun yüzünden sinirleri belli oluyordu. Caspian  Hermaca dönerek

- Kuyuya gidiyoruz o piçleri öldürücem!

Diyerek kapıdan geçerek kuyunun olduğu yöne doğru yürümeye başladı. Elion da arkasında arkasındaki kılıcın kabzasını tutar bir şekilde evden çıktılar. Hermac arkalarından Ashena bir kez daha baktı ve kapıyı sadece sert bir şekilde kapatarak içinden bir of çekti ve

- Ben demiştim

 Diyerek diğerlerinin yanına yetişti.

SoritaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin