Hayaletli Ev

9 3 0
                                    

- Geçen bölümde maceracılarımız köyün kuzeyindeki yıkık köy bölgesine gitmişlerdi, Elionun bulduğu gizli kapıya ilerlemişler ancak Hermac kafasına bir kürek yemişti.

- Bakalım bugün neler olacak? Aradıkları şeyi bulacilecekler mi? Yoksa karşılarında olan şey asıl tehlike mi?

Maceralacılarımız tamamen şok olmuş durumda ve Hermac ise çok sinirli bir şekilde olduğu yerde duruyordu Hermacın hemen arkasındaki Elion kılıcının kabzasına tutunarak Hermacın önüne doğru hamle yaptı ancak karşılarına çıkan tek şey korkmuş bir adamdı.

Elion bir kaç adım öne atıldığı an korkmuş adam küçük odanın bir köşesine doğru kendini attı ve elleri ile dizlerini içine çekip kendini korumaya ve ağlamaya başladı

- Özür dilerim! Özür dilerim! ben ben ben ne yapacağımı bilmiyordum benden intikam almaya geldiler sandım. Özür dilerim lütfen beni öldürmeyin! 

Elion korkak adama doğru yaklaşırken Hermac yere düşen küreği eline aldı ve sıkı bir şekilde tutarak yere sapladı. Caspian Hermacın arkasından gelerek

- Sadece korkmuş bir adam başka bir şey yapamaz bir şey yapmayalım

Elion ve Caspian Hermacın yüzüne bakıyorlardı neredeyse Hermacın yüzünden dumanlar gelecek gibiydi. Hermac küreği bırakarak kapıya doğru yöneldi O sırada Caspian ve Elion adamın yanına giderek onu dinlemek için yere çöküp adamın korkması gereken bir şey olmadığına ikna etmeye çalışıyorlardı.

Hermac kapının dışarsına bakıp kimse geliyor mu gidiyormu diye bakarken Elion ve Caspian adamı dinlemeye başladılar ilk başta Elion

- Şimdi sakin ol ve anlat kim seni öldürmek istiyor? Ve bu yıkılmış kasabada tek başına ne işin var?

Adam Caspian ve Elionun yüzüne korkmuş bir yüzle baktı uzun süredir tramva içindeydi anlaşılıyordu. Sonra adam

- Ben ben ben Ashen ben burada doğdum burada büyüdüm evimi terketmek istemiyorum herkes beni terkettti çoğu da öldü ama ben burdan gitmem burası benim evim..

Caspian adamın yüzüne bakarak uzun zamandır gıdasız kaldığını anlamıştı fakat kafasında adamı sakinleştirecek bir büyü ararken adam biraz kendinden geçiyor gibiydi ve Elion elini biraz daha hızlı kullanarak adamın göğsüne elini getirip bir şifa büyüsü yaptı. Adam biraz daha kendine gelmiş gibi görünüyordu.

Adam biraz gözlerini yeniden açarak konuşmaya başladı

- Onlara kötü davrandık şimdi de onlar bizi avlıyor lütfen kurtarıın bizi onlara kötü davranmak istememiştim hayır hayır...

Diyerek büyüye rağmen bayıldı. Elion ellerine bakarak acaba büyünün işe yarayıp yaramadığını merak ederken Caspian ayağa kalkarak Elion ile evi dolaşmaya çağıdı.

Elion ile Caspian evi dolaşırken bir kaç eski fotoğraf buldular. Caspian fotoğraflarda dikkatini çeken şey köydeki bir ailenin hep fotoğraflar dışında kalması olmuştu. Küçük bir kız çocuğu resmen okul fotoğrafından dışarı atılmıştı. Bir adam iş yerindeki fotoğrafta neredeyse dışarı atılmış gibiydi.

Son bir fotoğraf Ashenin olduğu bir fotoğraf bile değildi sadece bir villanın önündeki 3 kişiydi bunlar fotoğraflardan dışlanmış kız çocuğu ile babasının aile fotoğraflarıydı ve neden Ashenin evindeydi?

Ayrıca Caspian karganın gözünden gördüğü aile fotoğrafının arkasındaki villaya çok benziyordu bunu söylemk için Elionun yanına gitti

- Sanırım bir ipucumuz var bu Ashenin bile içinde olmadığı aile fotoğrafları buldum buraya yakın bir villada yaşıyorlarmış belkide onlardan bu fotoğrafları çalmıştır ne dersin?

Elion bir süre düşündükten sonra

- Olabilir aslında fotoğraflarıda yanımıza alırsak belki geldiği yere geri koyabiliriz fotoğrafları

Elion ve Caspian arka odadan çıktı ilk başta Caspian Hermacın yanına giderek olayları anlattı ve evden çıkmak için hazırlandılar Elion adamı altına bir battaniye sererek yere yatırdı ve herkesi takip ederek evden çıktı

Herkes evden çıktığında Hermac kapıya doğru gitti ve yerde bulduğu bir tahta parçasıyla kapıyı sıkıştırmak için kapıya davrandı, bunu gören Caspian Hermacın eline doğru davrandı ve;

- Ne yapıyorsun bu adamı buraya kitlemene izin veremem! Amacın ne senin adam sadece korkmuş birisi

Hermac Caspianın tuttuğu elindfeki tahtayı yere bırakarak

- Onun iyiliği için olduğunu anlamıyormusun biz burda yoken birisi gelebilir saçmalıyorsun

Diyerek tahtayı kapıya doğru fırlattı ve Caspianın gösterdiği eve doğru yürümeye başladı bunlar olurken Elion oalyları şaşırmış biçimde izliyordu Hermac yanından geçerken bi,r şey dememeye özen gösterdi. Caspian bir kez daha kapıyı kontrol ederek Elionun yanına doğru hızlı adımlarla yetişti.

Garip bir sesizlikten sonra villaya yakınlaşmışlardı fakar Caspianın tüylerü düken diken olmuştu biranda diğerlerine;

- Durun burda yoğun bir büyü var! Hissedebiliyorum

Hermac ile Elion durarak Caspiana doğru baktılar, Caspian ilk önce kargasını çağırdı ve eline alarak onu küçük bir fareye dönüştürdü sonra çantasından bir tane daha parşömen çıkararak etrafa yayılan bir dalga gibi bir büyü yaptı. Caspian sonrasında 

- Bu evden fazlasıyla büyü akıyor şimdilik hangi büyü olduğunu çözmeye çalışıyorum ve bu arkadaş (Elindeki fareyi göstererek) Evin için kontrol etmemizi sağlayacak

Elion ve Hermac villanın kapısına dayanarak Caspianın büyüsünü bitirmesini beklediler o sırada Hermac ise demir kapılardaki kilitlere filan bakıyordu. Caspian büyüyü bitirdiğinde diğerlerinin yanına gelerek olayı anlatmaya başladı.

- Burada bir ölüm büyüsü gibi bir şey kokuyor en azından tipi böyle birisi de çağrılmış olabilir yarı ölü yaratıklar gibi

Hermaca ve Elion Caspianı dinledikten sonra dikkatli bir şekilde villanın duvarlarını incelediler. Caspianın faresi geldikten sonra ise evin içinin boş olduğunu onayladılar ev tamamen boştu.

Bir çok duvarının sıvası sökülmüş bazı yerlerdeki duvarlar bile dökülmeye başlamış çoğu yer nemden ötürü yosunlanmıştı.

Hermac Demir kappının önüne gitti ve kapıyı açarak villaya ilk adımı attı demir kapılar tamamen açıktı ancak evin kapısı bir süre önce kilidi kırılmış haldeydi. Hermac yavaşça kapıyı açtılar ancak büyük ve fazlasıyla yalnız kalmış bir hol dışında kimse yoktu.





SoritaniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin