Doğum gününde olanlar

1.3K 41 8

Bugün çok mutluyum çünkü doğum günüm dü nerden bilebilirim hayatımda yaşamak istemediğim şeyler olacağını yatağımdan kalktıgım gibi koşarak salona gittim. Bi annemin bi babamın yanağından öptüm bana bir şey söylemiyorlar ama mutlaka bir planları vardır. Her sene mutlaka kutlarlar doğum günümü acaba nerde kutlıycaklar diye düşünmeden edemedim açıkcası gecen sene çok mükemmel olmuştu. Neyse kahvaltı bittiğinde

Babam Rüya kızım diye konuşmaya başladıgında
Efendim baba dedigimde cüzdanını çıkarttı ve kredi kartını verdi.
_ Biliyorsun sifre hala aynı ve sınırsız
Tabi ben sevinçten kalkıp az daha oynıycaktım ama durdum.
_Babama dönüp canım babam ne gerek vardııı dedim ve öptüm kocaman
Babam annem kahkaha atarken bende koşarak odama gittim hazırlanmam gerekiyordu çünkü alışverişe çıkacaktım hemen en yakın arkadaşım dilarayı aradım ve ona
_ kızım kalk babam her sene ki gibi yine kredi kartını verdi dedim
İkimiz aynı anda alışveris zamanı diye bağırdık.
Ah şu deli kız ne çok seviyorum anlatamam.
Dolabımın başına geçtim ne giysem diye düşünüyordum o sırada sade ve rahat olmak istediğime karar verdim. Beyaz tişört ve kot şortumu sarı saçlarımı açık bıraktım ve evden cıktım. Dilara geldi şöför bizi alışveriş merkezine bıraktı orada ki coğu dükkanı talan ettik ve çıktık aldıklarımızı şöförle gönderdikten sonra sahile indik dilara ya bişey anlatırken birine çarptım uff baya da yakışıklıymış bu çocuk
_ Küçük kız önüne baksan iyi edersin dedi. Yürümeye devam etti.
Arkamı dönüp
_sensin küçük diye bağırdım.
Beni duydu ve güldü aman Allahım çok tatlı gülüyor bu cocuk o neydi öyle dilara da bana bakıp gülüyordu
_Noldu ne var
_kızım resmen çocuğu yedin be
_Ne alakası var kızım saçmalama
_heheh ondan
_yürü dilara beni sinirlendirme bak hala gülüyor ya
Kahkahalar içinde eve geldikten sonra hazırlanmaya başladık biliyorum mutlaka süpriz vardır vardır dimi ya yoksa yok yok vardır ya.
Neyse hazırlandık derken bi numaradan mesaj geldi gerçekleri görmek istiyorsan gel yazıyordu bende tabi ki gidecektim kesin süpriz parti için dilara yla beraber evden cıktık ve taksiye bindik verilen adrese geldik.
Burası bir oteldi ne alaka derken dilara ile birbirimize baktık telefonuma tekrar mesaj geldi. 405.odaya gel gerçekleri gör yazıyordu.
Merakıma yenildim ve odaya gitmek için asansöre bindik o sırada dilara
_ Bak rüya gitmeyelim korkuyorum doğum gününü otel odasında kutlamazlar falan diyordu haklıydı ama olsun merak ediyorum keşke etmeseydim
Otel odasının kapısına geldim ve kapıyı tıkladım bi adam açtı kapıyı üstü başı dağınık
_Buyrun küçük hanım kime bakmıştınız
_Ben ben
Arkadan tanıdık bi ses hayatım kim gelmiş
_Bilmiyorum canım iki küçük bayan gelmiş.
Arkadaki ses dur bakayım diyerek geldi ve üstünde bornoz saçı başı dagınık babamı aldatan annem aslında sırf babamımı beni, abimi de aldatmıştı başımı zar zor çevirerek sulu gözlerle dilara ya baktim ağzı O biçiminde anneme bakıyordu kız haklı kaç senedir annesi gibi bildiği kadın otel odasında başkasıyla beraber ben koşarak kaçarken yine o çocuk nerden çıktı yine bu