1.rész

225 15 0
                                    

Daniel Ricciardo, a híres Forma 1-es pilóta. Az ember megőrülne a gondolattól, hogy személyesen ismeri. Az rátesz még egy lapáttal, ha meg is mentette az életedet. Ez mind elég arra, hogy beleszeress valakibe nem igaz? Velem is ez volt, de aztán az életem fenekestül felfordult nem a legjobb módon, Daniel mégsem maradt benne és szinte el is felejtettem. Most mégis visszatértek ezek az érzések és nem tudom mit kellene tennem...

20 évvel ezelőtt kezdődött minden, mikor új házba költöztünk. Ő volt a szomszédunk, egy idiótának tartottam már az elejétől fogva. Nem értettem mit bírnak benne az emberek, majd aztán egyre jobban és jobban megismertem. 9 évesen az ember könnyen szerelembe esik, ha annak lehet egyáltalán ezt hívni. Én is megtettem, de sosem mondtam el. Mindig is egy titok volt, nem akartam tönkre tenni a barátságunkat, ami kialakult köztünk.

De aztán ő megkezdte a gokartos korszakát, és egyre kevesebbet és kevesebbet láttam. Teltek az évek, barátoknak hívtuk egymást mégse voltunk azok. Az érzéseim felé továbbra is megmaradtak, majd aztán egyszer bemutatta a barátnőjét. A 13 éves énem szíve pedig darabokra hullott. De mintegy idióta nem foglalkoztam ezzel, és próbáltam örülni az Ő örömének, még ha sikertelenül is.

Aztán eljött az a bizonyos nap, amit szeretnék kitörölni az életemből. Az est, mely örökre megváltoztatta az életemet. Az est, melyen Daniel megmentette az életemet, mégis egyben tönkre tette. Utána elköltöztem Perthből, Ő pedig belefolyt a forma 3 és 1-be, megfeledkezve rólam. És én is így tettem, elköltöztem új életet kezdtem, és elfelejtettem őt.

A szeretetem átalakult utálatba, majd felejtésbe. Mindennél jobban kívántam, hogy bár ne ismertem volna meg. Bár ne lett volna otthon aznap, bárcsak hagyott volna meghalni és akkor nem kellett volna ezeken keresztül mennem.

Daniel Ricciardo volt életem első szerelme, mára már csak egy elfeledett emlék, aki hívatlanul tért vissza mind az életembe, mind a szívembe.

--------------------------------------

Élet a száguldó cirkuszban ff. Formula One DR3 [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now